Ticklefeast skrev:
Kan huske jeg læste en trip rapport på et tidspunkt med en der havde gjort præcis det samme! Er det dig?

jeg har ikke lavet en trip rapport, men historien har været oppe i lignende topics, til hver eneste event ser jeg folk suge keta fra bunker i hånden eller et rør ned i en pose med 1+ gram i og det er simpelthen for dumt, det ødelægger festen for en selv, og muligvis alle andre
Mr. Gone skrev:
Tak for svarene.
@Crime: Det kan godt være at 'magien' kommer tilbage igen, men det er kun halvdelen af grunden til jeg egentlig ikke rører MDMA. Jeg har mistet lysten til at have den voldsomme eufori som man får af det. Jeg kan godt lide at have mig selv under kontrol og det føler jeg egentlig ikke jeg har på MDMA - når jeg tager det uden andre stoffer. Men godt at høre at den kommer tilbage for dig, jeg prøver helt sikkert at tage en meget lav dosis på mit næste svampetrip. Og så får jeg 1g MXE om et par dage, som jeg skal prøve for første gang. Nu har jeg altid været forelsket i rusen ketamin har givet mig. Og jeg har prøvet svampe+ketamin+MDMA+cannabis i en kombi et par gange, det var rigtig sjovt. Sjovt men ikke noget jeg stræber efter. Men landet ligger sådan at jeg hyppigst vil tage ketamin alene. Har godt nok aldrig følt nogen form for svimmelhed eller ubehag af nogen art på ketamin taget alene. Hverken taget alene eller i kombinationer. Jeg har blandet MDMA og ketamin mange gange og det har altid været meget sjovt. Bliver dybt filosofisk af julemix, men jeg kan aldrig forklare hvad jeg tænker. Det skal også lige siges at når jeg siger at jeg tager et stof uden andre stoffer, så ryger jeg ALTID cannabis. No exceptions.
samme her ang canna, tror faktisk at alkohol er det eneste jeg har indtaget uden at der har været thc i blodet
det er et svært emne, alle har en forskellig opfattelse af magi og bruger mdma til forskellige ting, nogle vil måske mene det er eufori / kærlighed / øget selvtillid / øget lyst til at være social, andre inkl mig selv synes at magi er at stå foran 50.000 watt's højtalere og blive blæst i stykker af noget voldsomt musik
imo er emma uden musik en nederen rus, hvis det er for at være social og hyggesnakke, så kan jeg få stort set samme rus af en coke combo, bare uden samme musiknydelse og indlevelse
så den eneste grund til at jeg stadig tager mdma er psytrance
på det musikalske punkt finder man ikke noget der kan hamle op med emma, det åbner alle porte og døre fuldstændig, og så kan tonerne ellers bare strømme igennem og styre hele flowet i ens krop, hvis jeg selv kobler helt fra og lader mig rive med, kan det sende mig på rejser langt væk fra min bevidsthed, hvor jeg ikke aner hvem jeg er eller hvor jeg er, man bliver bare et med musikken og glemmer alt andet, det kan nærmest beskrive som at være i hullet, men hvor musikken er den styrende del istedet for ketamin dosen, så man kan selv vælge hvor dybt ned i hullet man vil, og man kan stoppe det og være normalt til en hver tid
kan ikke sætte mig ind i at du ikke har selv kontrol på mdma, har altid været fascineret over at man kan være så langt væk og skudt af, men stadig være sig selv og tage fornuftige valg hele vejen igennem, det er selvfølgelig forudsat at man tager de rigtige doser
svampen derimod, den river min selv kontrol i stumper og stykker
ketaen giver heller ikke decideret svimmelhed eller ubehag, det kan vel beskrives som at have drukket 5-6 øl på en gang, en trykkende lammelse som jeg også synes alkohol giver hvis man drikker for meget for hurtigt, hvordan ser det ud, krystaller eller pulver? alt potent keta jeg har prøvet giver den effekt når man tager det alene, det sidste jeg havde, var 30-50 mg nok til at man blev godt lammet i en time, og 70-100 mg lå lige på grænsen til hullet