Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg har ligesom dig, og så mage andre, også mistet magien og mange af effekterne ved mdma.
Jeg er blevet rigtig glad det seneste års tid, for at kombinere GHB og bk-mdma. Det er en genial kombi, og rusen minder om mine allerførste mdma ture, imo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jeg har efterhånden taget mdma i 10 år, de første 2-3 år misbrugte jeg det på det groveste, de efterfølgende år blev jeg opmærksom på det vanvid jeg havde gang i og holder mine pauser på 1-6 mrd, har flere gange følt at jeg havde mistet magien og det aldrig vil blive det samme igen, men så sent som forrige weekend havde jeg det fedeste euforiske trip på 200 mg, vil bestemt mene der var magi der

så medmindre man brænder sin hjerne helt af med varige skader, tror jeg ikke man mister magien for altid, tror mere det har noget at gøre med ens serotonin lager og receptorer, ens generelle humør og tilstand, og ikke mindst kvaliteten af det emma man tager

det svinger hvert fald meget her, den ene gang kan være kedelig og den næste smelter jeg fuldstændig ned, så jeg plejer tit at have noget keta eller røg som man lige kan peppe lidt op med hvis der ikke kommer fart nok på, og så er keta og hash bare super at blande med generelt, det giver et psykedelisk twist og lammende effekt som passer godt sammen med emma

hvis du skal prøve noget sjovt på svampe så skift emma ud med keta, så sker der ting og sager

Junior medlem

Jeg vil give Crime ret her!
Jeg havde også mistet magien fra mdma, men sidste gang jeg tog det var jeg i super godt humør, det var en fed fest og så blev mig og en kammerat enige om at vi skulle have lidt, selvom jeg vidste at jeg nok ikke ville få det for fedt, da jeg havde haft dårlige ture med det de 2 forrige gange, alligevel tog jeg det og dansede euforisk hele natten til musikken!

To break it down, tror jeg det har noget med at gøre at for det meste glæder sig til rusen og får "flashbacks" dagene op til og husker hvor fedt man har haft det, men så bliver det bare ikke det samme. Ydermere kvaliteten samt setting tror jeg også spiller ind!

Sorry for at gå lidt OT, men har selv eksperimenteret lidt med ketamin, og kunne godt prøve at tænke mig mdma og keta kombi, men kunne godt tænke mig at vide lidt om rusen før jeg kaster mig ud i det. Alle råd vil blive taget med åbne arme!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja det er helt sikkert en killer hvis man går og køre sig selv op til at det skal være den vildeste aften i ens liv, og det så ikke bliver det, jeg glæder mig altid til mine trips, for man kan da ikke andet, men sætter aldrig mine forventninger for højt

ang keta, så syntes jeg ikke man bliver lige så let rundtosset som man gør når man tager det rent, det er nogenlunde ligesom hash og emma, det virker kun ½ så lammende fordi man samtidig tager noget opkvikkende, og så forstærker det euforien rimelig godt

det er svært at beskrive den præcise rus, men noget i stil med at være små stiv + små skæv og så en gang emma eufori og "drømme tilstand oveni, det jeg også synes er fedt ved de her blandinger, er at man kan være stjerne blæst, lukke øjnene og flyve ind i ukendte dimensioner, men man har stadig sin normale dømmekraft og tankegang, og hvis der er brug for det kan man agere forholdsvist normalt

man skal selvfølgelig være meget varsom med ketamin doserne, den ene gang til tam tam kom min ven hen med hånden fyldt med keta, og det endte selvfølgelig med at jeg fik taget alt for meget, og røg halvvejs i hullet midt på dansegulvet blandt 2000 mennesker, det var knap så heldigt

Junior medlem

Kan huske jeg læste en trip rapport på et tidspunkt med en der havde gjort præcis det samme! Er det dig? :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Har du prøvet at candy flip? Jeg har prøvet det 2 gange, og jeg må sgu sige at det er det vildeste jeg har oplevet, udover DMT.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Pas på med doserne med MXE, det slår lige pludselig meget hårdere end man lige regner med!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg kan varmt anbefale MXE, men pas på med doserne. Jeg redoserede et par gange, og jeg endte næsten i en anden verden. Der var sinddsyg eufori på de små doser, men jeg skulle jo lige se, om der ikke var lidt mere eufori at hente :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Krimse skrev:
Jeg kan varmt anbefale MXE, men pas på med doserne. Jeg redoserede et par gange, og jeg endte næsten i en anden verden. Der var sinddsyg eufori på de små doser, men jeg skulle jo lige se, om der ikke var lidt mere eufori at hente :roll:

Dårlig HR.

MXE er, i modsætning til Ketamin, en delvis serotonin agonist så overstående kombination kan potentielt fører til serotonin syndrom.

Medlem

MXE og MDMA skal under ingen omstændigheder blandes!!!!!!!!!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
I har ret, MXE og MDMA skal ikke blandes, men nu nævner Kimse jo ikke mdma i hans post.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nope, men eftersom at tråden omhandler kombinationer som indeholder MDMA som det ene drug, så kan man vel med rette antage at han mener MXE + MDMA skulle jeg mene.

Junior medlem

Vidste egentlig heller ikke mxe var serotonin agonist, havde det egentlig rigtig godt dagene efter indtagelsen - ikke som med mdma tømmermænd med depression?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

MXE er hellere ikke en lige så voldsom serotonin agonist som MDMA, men agonismen er der.
Jeg har kun prøvet MXE en enkelt gang og der havde jeg en mild depressions hang-over et par dage efter. Intet i forhold til MDMA men stadig en voldsom kontrast i forhold til Ketamin hvor forbedret humør dagen efter nærmest virker som en garanti i mit tilfælde.

Junior medlem

Ja det kan jeg godt se.
Det har nok mere været en placebo effekt af at have haft det godt, blandet med at mit serotonin niveau ikke var helt i bund, for som du selv siger plejer jeg også at have det lækkert dagene efter en keta rus.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mente i hvert fald ikke MDMA + MXE, men udelukkende MXE for sig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ticklefeast skrev:
Kan huske jeg læste en trip rapport på et tidspunkt med en der havde gjort præcis det samme! Er det dig? :D

jeg har ikke lavet en trip rapport, men historien har været oppe i lignende topics, til hver eneste event ser jeg folk suge keta fra bunker i hånden eller et rør ned i en pose med 1+ gram i og det er simpelthen for dumt, det ødelægger festen for en selv, og muligvis alle andre

Mr. Gone skrev:
Tak for svarene.
@Crime: Det kan godt være at 'magien' kommer tilbage igen, men det er kun halvdelen af grunden til jeg egentlig ikke rører MDMA. Jeg har mistet lysten til at have den voldsomme eufori som man får af det. Jeg kan godt lide at have mig selv under kontrol og det føler jeg egentlig ikke jeg har på MDMA - når jeg tager det uden andre stoffer. Men godt at høre at den kommer tilbage for dig, jeg prøver helt sikkert at tage en meget lav dosis på mit næste svampetrip. Og så får jeg 1g MXE om et par dage, som jeg skal prøve for første gang. Nu har jeg altid været forelsket i rusen ketamin har givet mig. Og jeg har prøvet svampe+ketamin+MDMA+cannabis i en kombi et par gange, det var rigtig sjovt. Sjovt men ikke noget jeg stræber efter. Men landet ligger sådan at jeg hyppigst vil tage ketamin alene. Har godt nok aldrig følt nogen form for svimmelhed eller ubehag af nogen art på ketamin taget alene. Hverken taget alene eller i kombinationer. Jeg har blandet MDMA og ketamin mange gange og det har altid været meget sjovt. Bliver dybt filosofisk af julemix, men jeg kan aldrig forklare hvad jeg tænker. Det skal også lige siges at når jeg siger at jeg tager et stof uden andre stoffer, så ryger jeg ALTID cannabis. No exceptions. :P

samme her ang canna, tror faktisk at alkohol er det eneste jeg har indtaget uden at der har været thc i blodet

det er et svært emne, alle har en forskellig opfattelse af magi og bruger mdma til forskellige ting, nogle vil måske mene det er eufori / kærlighed / øget selvtillid / øget lyst til at være social, andre inkl mig selv synes at magi er at stå foran 50.000 watt's højtalere og blive blæst i stykker af noget voldsomt musik

imo er emma uden musik en nederen rus, hvis det er for at være social og hyggesnakke, så kan jeg få stort set samme rus af en coke combo, bare uden samme musiknydelse og indlevelse

så den eneste grund til at jeg stadig tager mdma er psytrance

på det musikalske punkt finder man ikke noget der kan hamle op med emma, det åbner alle porte og døre fuldstændig, og så kan tonerne ellers bare strømme igennem og styre hele flowet i ens krop, hvis jeg selv kobler helt fra og lader mig rive med, kan det sende mig på rejser langt væk fra min bevidsthed, hvor jeg ikke aner hvem jeg er eller hvor jeg er, man bliver bare et med musikken og glemmer alt andet, det kan nærmest beskrive som at være i hullet, men hvor musikken er den styrende del istedet for ketamin dosen, så man kan selv vælge hvor dybt ned i hullet man vil, og man kan stoppe det og være normalt til en hver tid

kan ikke sætte mig ind i at du ikke har selv kontrol på mdma, har altid været fascineret over at man kan være så langt væk og skudt af, men stadig være sig selv og tage fornuftige valg hele vejen igennem, det er selvfølgelig forudsat at man tager de rigtige doser

svampen derimod, den river min selv kontrol i stumper og stykker

ketaen giver heller ikke decideret svimmelhed eller ubehag, det kan vel beskrives som at have drukket 5-6 øl på en gang, en trykkende lammelse som jeg også synes alkohol giver hvis man drikker for meget for hurtigt, hvordan ser det ud, krystaller eller pulver? alt potent keta jeg har prøvet giver den effekt når man tager det alene, det sidste jeg havde, var 30-50 mg nok til at man blev godt lammet i en time, og 70-100 mg lå lige på grænsen til hullet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det kan du så have ret i, den intense kærlighedsfølelse kan godt blive for meget, jeg er heldigvis sluppet af med den, eller har lært at holde den tilbage og fokusere på andre ting, ved sku ikke, det eneste kærlighed jeg føler er til musikken

men ja stemningen skal være til det, det er derfor rave events er perfekt, man ved hvad der skal ske hele aftenen, man ved hvilken musik der bliver spillet, man ved at 98 % af de andre til festen er på samme stadie som en selv, der er good vibes over det hele osv

hvis det var pulver er der højst sandsynligt blevet pillet ved den, krystaller er self ikke nogen garanti for kvalitet, men alle de gange hvor jeg har fået virkelig potent keta har det været store fine krystaller

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lidt OT: Er det ketamin, man får på gadeplan lavet af polakker i en kælder, eller er det hugget fra dyrelæger?

Junior medlem

Krimse skrev:
Lidt OT: Er det ketamin, man får på gadeplan lavet af polakker i en kælder, eller er det hugget fra dyrelæger?

Det jeg har fået på gadeplan nok også fordi jeg kender pusher personligt, har været hugget, men ellers tror jeg det er cuttet godt op med kreatin eller lign.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]