Hey, en god ide er at rense sit MDMA. Jeg siger det, da jeg oplever at folk ofte indtager åndsvagt store doser MDMA(tyder på urent MDMA), og så er jeg aldrig selv stødt på helt rent MDMA. Tjek hvordan du renser det her:
viewtopic.php?f=4&t=48030 Du kan også rense det med vand: put dit MDMA i et kaffefilter eller lignende. Tag en skål, et fad, en dyb tallerken, en eller anden form for beholder. Hold dit kaffe filter med MDMA hen over din beholder, og hæld vandet oven i kaffefliteret, så vandet ender i din beholder, her er det vigtigt at vandet glider igennem MDMA´en. MDMA´en bliver opløst i vandet, så de cutstoffer der kunne være i din MDMA, som ikke er vand opløselige bliver i dit kaffefilter. Kaffefilteret skal selvfølgelig bare smides ud. Nu har du vandet med MDMA opløst i, i din beholder. Så skal du bare lade vandet fordampe, også skulle der gerne ligge MDMA uden vandopløselige cutstoffer i bunden af din beholder! Lad være med at bruge for meget vand, da det så tager lang tid at fordampe. Det bedste er self. at bruge begge rense metoder, held og lykke!