Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Så er det tid igen til en omgang med tøsen!
Setting er hos mig, 3 drenge. Jeg er den eneste der har prøvet det før - De to andre har ikke prøvet det før, men de har prøvet svampe og LSD

Jeg har virkelig hypet mdma meget og vil gerne gøre deres første gang til noget specielt og fedt! De er begge meget hårdføret når det kommer til stoffer - De tager store doser.

har i nogle forslag til lege/ting vi kan lave der vil gøre det rigtigt sjovt da det nu er deres første gang?

Hvad med dose? jeg har selv tænkt på 0.3g til hver! hvad tænker i?

Insane psychedelia user!

Jeg ville lade være med at sniffe det, det ene gang jeg har prøvet mdma krystal sniffede vi og den kvalmende smag sad alt for længe og ødelagde meget af oplevelsen.
Så i en bombe eller opløs det og drik det.

Junior medlem

Normalt ender mine trips altid med at vi sidder og giver hinanden massage og what not.. Det lyder mærkeligt, men på emma giver det mening!

Har i nogle fede lege?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg ville holde doserne lave. 180 mg aller max ! ellers bliver i så kogte at i ikke når at nyde aftenen.

Insane psychedelia user!

100-150mg i en bombe max, når det er første gang. Alt andet er overkill. Eller tegn på urent MDMA.

Medlem

Mindre er mere er et mundheld der i egen erfaring gør sig gældende med en LANG række af stoffer. Den gælder også for MDMA. Mange brugere oplever at der er et sweet spot omkring de 100-150 mg, og at højere doser egentlig bare øger bivirkningerne og forgiftningssymptomerne.

Og lad være med at insufflere. Giftigheden af MDMA afhænger direkte af blodkoncentrationen, som stiger langt hurtigere ved snifning.

Musik og så bare sidde og snakke holder på MDMA. I kunne også købe en af det dér hovedbunds-massage piskeris man kan få og så go to town.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Som sagt, hvis det er god MDMA er 100-150 mg et godt sweet spot og skal nok sende dig godt afsted. Synes det bliver klammere, med mere tension, på højere doser. Synes i øvrigt, at det er meget mere 'smooth' når man bomber.

Sid og hyg jer sammen og hav en god samtale, det er IMO det fedeste på MDMA. Og så kan kortspil også være underholdende. Og god MUSIK. Eargasms. :mrgreen:

Medlem

Hey, en god ide er at rense sit MDMA. Jeg siger det, da jeg oplever at folk ofte indtager åndsvagt store doser MDMA(tyder på urent MDMA), og så er jeg aldrig selv stødt på helt rent MDMA. Tjek hvordan du renser det her: viewtopic.php?f=4&t=48030 Du kan også rense det med vand: put dit MDMA i et kaffefilter eller lignende. Tag en skål, et fad, en dyb tallerken, en eller anden form for beholder. Hold dit kaffe filter med MDMA hen over din beholder, og hæld vandet oven i kaffefliteret, så vandet ender i din beholder, her er det vigtigt at vandet glider igennem MDMA´en. MDMA´en bliver opløst i vandet, så de cutstoffer der kunne være i din MDMA, som ikke er vand opløselige bliver i dit kaffefilter. Kaffefilteret skal selvfølgelig bare smides ud. Nu har du vandet med MDMA opløst i, i din beholder. Så skal du bare lade vandet fordampe, også skulle der gerne ligge MDMA uden vandopløselige cutstoffer i bunden af din beholder! Lad være med at bruge for meget vand, da det så tager lang tid at fordampe. Det bedste er self. at bruge begge rense metoder, held og lykke!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]