Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Sidder i en bette koger med nogle kammerater og den ene kammarat har lige fundet noget MDPV frem han havde fået i forbindelse med køb af vores mdma.
Men jeg ANER ikke hva det er ? Hva gør det for vores chiller trip på mdma ?
Håber der er en der ka belyse stoffet for mig lyn hurtigt, da jeg ikk bare vil ta noget jeg ikk ved hva er :)

Medlem
Brugeravatar

Lad være med at blande det med MDMA. Gem det til en anden gang, og læs op på stoffet til den tid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
du lære somregel ikke lynhurtigt hvad et stof er.
Læs op på det, giv dig god tid og tænk over set og setting os.v, at springe spontant ud i at prøve noget nyt narko som så mange gør og tager noget første dag de er blevet præsenteret for stoffet er fuldkommen hovedløst og desværre noget man ser ret ofte, så godt at du idet mindste gik herind og spurgte først inden du bare hældte det i hovedet.

Stodder
Brugeravatar

Hold dig langt fra MDPV.
Det er en ekstremt potent stimulans, med en normal dosis på omkring 5 til 10 mg, så chancen for overdosering med efterfølgende paranoia og psykose, er stor.
Der findes utrolig mange skrækhistorier omkring netop dette stof. Hvis du tager din standard amerikanske "dont do drugs" propaganda, så passer det langt hen ad vejen for MDPV.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
det var vist nogle crazy blandinger af RC stimulanser.. bla. MDPV..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg låner lige tråden, kan MDPV give en god rus hvis man har styr på doserne, eller er det bare helt igennem komplet lorte knirk?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Der var en fyr for et års tid siden, som skrev en tråd herinde om sit MDPV misbrug. Hans problem var, at han simpelt hen ikke kunne holde op igen. Stoffet virkede i op til 40 timer, og i mellemtiden havde han i sidste halvdel af virkningstiden proppet sig med diverse downeres for at kunne holde sig selv ud. Efter så endelig at være faldet i søvn og sovet i lang tid, vågnede han op med de vildeste crawings for at tage mere. Andre stimulanser virkede, efter at han havde taget MDPV, ikke længere på hans receptorer, så det eneste han kunne gøre, var at tage mere MDPV. Det endte med at han kom på en afvendings klinik, og så ved jeg ikke mere.

Så jeg ville holde mig fra det. Det lyder som et virkelig skidt stof.

Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Her er tråden jeg talte om: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 18&t=43918

I nedenstående citat forklarer snubi problemet med MDPV:

snubi skrev:
Problemet med lige netop MDPV er at det

1: er aktivt ved få milligram
2: har en abnorm lang halverings tid. er ikke nogen præcis forskning på området men der spekuleres i 35-48 timer
så selvom jeg tager en kæmpe dose seroquel, så når seroquellen ikke virker længere så vågner man lige så påvirket som da man gik i seng. og så har det også den paradoksale effekt efter mange dages brug at det virker sløvende og derefter opkvikkende efter man har røget et hit. folk der har prøvet en speedball siger det er det det minder mest om. har aldrig selv skudt noget.
men det som om det bliver bedre og bedre. i modsætning til alle andre stoffer, jeg har prøvet.

På trods af den lange halveringstid som det uden tvivl har. så falder og stiger ens tolerans enormt hurtigt.

det bliver simpelthen ved med at virke ved stort set samme dosis. hvis man altså får sovet. og når man så vågner så det som om at man ikke kan stå op før man har røget. ved godt det lyder fuldstændig latterligt. men den her substans er noget helt unikt. der simpelthen intet der kommer i nærheden. når vi snakker afhængighedspotentiale, og eufori.

Har taget latterlige doser/kombinationer af næsten alle stoffer. Tag det fra mig TAN MDPV det er verdens hårdeste narko hvis det ryges. Dont fucking do it.

Medlem
Brugeravatar

shit det lyder som et vildt stof og noget man skal holde sig laaangt væk fra.
Sindssyg læsning med ham Snubi, nogen der ved hvordan han har det i dag ?

Og hvad besluttede i jer for S1m0n, du må gerne lige give en heads-up ;)

Junior medlem

Vi besluttede os for ikke at røre det:) og har egentlig heller ikke rigtigt ku finde frem til andet end en hel masse delte meninger omkring det og hvordan det virker.
Men smide det ud, det nægter jeg :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
fornuftigt
hvorfor nægter du det ?

du har givet penge for hundelort ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]