Her er tråden jeg talte om:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 18&t=43918 I nedenstående citat forklarer snubi problemet med MDPV:
snubi skrev:
Problemet med lige netop MDPV er at det
1: er aktivt ved få milligram
2: har en abnorm lang halverings tid. er ikke nogen præcis forskning på området men der spekuleres i 35-48 timer
så selvom jeg tager en kæmpe dose seroquel, så når seroquellen ikke virker længere så vågner man lige så påvirket som da man gik i seng. og så har det også den paradoksale effekt efter mange dages brug at det virker sløvende og derefter opkvikkende efter man har røget et hit. folk der har prøvet en speedball siger det er det det minder mest om. har aldrig selv skudt noget.
men det som om det bliver bedre og bedre. i modsætning til alle andre stoffer, jeg har prøvet.
På trods af den lange halveringstid som det uden tvivl har. så falder og stiger ens tolerans enormt hurtigt.
det bliver simpelthen ved med at virke ved stort set samme dosis. hvis man altså får sovet. og når man så vågner så det som om at man ikke kan stå op før man har røget. ved godt det lyder fuldstændig latterligt. men den her substans er noget helt unikt. der simpelthen intet der kommer i nærheden. når vi snakker afhængighedspotentiale, og eufori.
Har taget latterlige doser/kombinationer af næsten alle stoffer. Tag det fra mig TAN MDPV det er verdens hårdeste narko hvis det ryges. Dont fucking do it.