Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 16:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey you 8)

Jeg boede sidste år i udlandet i ca. et halvt år. Jeg prøvede, ikke for første gang stoffer, men for første gang at tage det flere gange ugentligt.
Det var primært ecstasy. Første gang jeg tog det, var det blot en halv pille. Men jeg var fuld og dum og tænkte "Hey, det kan da blive vildere!" så jeg tog den sidste halvdel.. Jeg brækkede mig i lårtykke stråler og havde det bare af helvedes til. Jeg var nok for fuld til det.
Anden gang jeg tog det, var jeg hos en ven. Og så opdagede jeg spejlet.. Åh gud altså! Jeg stod i en time og kiggede på mig selv i spejlet, det var næsten skrækkeligt :lol: ! I forvejen har jeg store øjne, men på ecstasy bliver de dobbelt så store, haha! Og jeg var så ked af, at mine fingre så så små og fede ud. Det samme med mine tykke kinder :lol:
Men én ting kan jeg konkludere! Det lort virkede sgu. De efterfølgende gange jeg prøvede det, var det federe og federe. Jeg kunne jo nærmest flyve! Der var dog en enkelt gang, hvor jeg havde en virkelig dårlig aften.. Der virkede det også bare negativt på mig!

Men mit spørgsmål til jer lyder!!! : Findes der overhovedet noget godt ecstasy her i DK? Det gør der selvfølgelig nok.. Men er det let tilgængeligt? Min ven har fortalt mig, at man ikke tager det så meget herhjemme. Det er som sådan mest (ikke udelukkende, men) coke og amf man hører om.

Jeg har ikke taget det siden jeg boede i udlandet, men jeg vil gerne indrømme, at det var fedt! 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hold dig væk fra piller. køb MDMA i krystaller, så ved du bare nogenlunde hvad du får. "ecstasy piller" kan være en farlig cocktail.
Om det er let tilgængeligt ? jeg syntes ikke det har været et problem at finde det når jeg skulle bruge det, men det kommer jo an på dine kontakter.

husk ikke at tage dette stof særligt ofte, læs godt op på det så du undgå at overdosere og redde dig en "hjerneskade"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det er ikke et problem at skaffe, og kvaliteten er det samme.

Junior medlem

Tak for svar :-)

Var sådan set også bare nysgerrig. Har som sagt heller ikke taget det siden. For mig var det bare noget der skulle afprøves :P
Havde bare ikke opfattelsen af, at mange herhjemme tog det.
Jeg har før fået at vide, at det nemlig kan variere, hvad indholdet i pillen egentligt er.. Det kan være et mix af forskellige ting. Så nej, man bør bestemt ikke tage det for ofte.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Når folk tager en ecstasy pille gør de det fordi de håber at stoffet MDMA er i det, det er bare langt fra tilfældet. Der kan være alverdens stoffer i, nogle af dem kan endda minde en smugle om MDMA bare med langt advorligere bivirkninger især hvis man slet ikke aner hvad man har med at gøre. Hold dig væk fra piller der efter sigende skulle være MDMA i, eller bare piller der bliver solgt som ecstasy.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]