Dextro skrev:
Lad være med at cutte dine drugs, bare fordi de ikke har den ønskede konsistens! Det er fuldstændig idioti! Stoffer skal principielt
aldrig cuttes, uanset hvad.
Radiator metode er nem og giver udmærket resultater til formålet. Underlag der kan bruges: En glas plade, en tallerken eller noget andet fladt porcelæn, madpapir, kaffefilter eller A4 papir. Mulighederne er mange, foretrækker selv en glas plade. Den fugtige substans placeres på underlaget, som stilles på radiatoren. Juster varmestyrken til evt. 3. Hvis et hurtigere resultatet ønskes kan man øge varmestyrken. Sørg for at hakke substansen godt og sprede den ud, så det ikke ligger samlet i små klumper. Når substansen er forholdsvis tør, så er den klar til brug.
Har du problemer med, at dit coke absorbere fugt fra atmosfæren når du er på farten, så check denne forrige tråd ud!
viewtopic.php?f=4&t=48306Nej nej nej vil skam heller ikke cutte det, ro på

Kunne jeg aldrig finde på. Har bare skrevet at det er "svært at cutte" altså cutte til streger. Men tak for hjælpen, vil bruge din metode! Hvor lang tid kan man Ca regne med at det tager om at tørre hvis jeg har varmestyren på 3, og kan jeg blot "tvære" coken ud på spejlet så det ligger helt plan på glaspladen, eller skal det hakkes til fint pulver inden?