Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej.

Jeg er den heldige ejer af noget vildt stats som jeg har fra udlandet og ja det er 84% rent, blevet kørt lab test på det ovs :)
Nu ikke så meget om det, mere om hvordan jeg får det satans lort cuttet op, for det klister som bare fanden til kortet og jeg gider ikke bruge flere timer på det når jeg skal til kæmpe fødselsdags fest i weekenden, har hørt noget om jeg kan ligge det til tørre på en radiator? Hvis ja, hvordan forgår det sådan nogenluden og bliver det ikke dårligt af alt den varme hvis det skal opbevares mørkt koldt og gerne lufttæt? Jeg tør ikke kaste mig ud i at smide det i ovnen, men kan jeg ikke bare evt bruge 2 barberblade i stedet for kort til ligesom at "skrabe" det af hvert blad når det klister fast og "save" i stregerne? Ville være dejligt hvis i kunne svare på de spørgsmål og ville blive meget tilfreds hvis nogen kendte til "radiator metoden" og uddybe den lidt. Tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er intet i vejen med at tørre det på radiatoren. Husk dog ikke bare at smide posen på en radiator, jeg har set nogen som har troet det tørre ved bare at smide en lukket pose på radiatoren og det endte med at blive ulækkert.

Så, pulveret kommer på et stykke køkkenruller og ligges ovenpå radiatoren :wink:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Dextro skrev:
Lad være med at cutte dine drugs, bare fordi de ikke har den ønskede konsistens! Det er fuldstændig idioti! Stoffer skal principielt aldrig cuttes, uanset hvad.

Radiator metode er nem og giver udmærket resultater til formålet. Underlag der kan bruges: En glas plade, en tallerken eller noget andet fladt porcelæn, madpapir, kaffefilter eller A4 papir. Mulighederne er mange, foretrækker selv en glas plade. Den fugtige substans placeres på underlaget, som stilles på radiatoren. Juster varmestyrken til evt. 3. Hvis et hurtigere resultatet ønskes kan man øge varmestyrken. Sørg for at hakke substansen godt og sprede den ud, så det ikke ligger samlet i små klumper. Når substansen er forholdsvis tør, så er den klar til brug.

Har du problemer med, at dit coke absorbere fugt fra atmosfæren når du er på farten, så check denne forrige tråd ud! viewtopic.php?f=4&t=48306

Nej nej nej vil skam heller ikke cutte det, ro på :) Kunne jeg aldrig finde på. Har bare skrevet at det er "svært at cutte" altså cutte til streger. Men tak for hjælpen, vil bruge din metode! Hvor lang tid kan man Ca regne med at det tager om at tørre hvis jeg har varmestyren på 3, og kan jeg blot "tvære" coken ud på spejlet så det ligger helt plan på glaspladen, eller skal det hakkes til fint pulver inden? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare spred det lidt rundt på pladen og lad det ligge til det er tørt. 1-3 timer

Medlem

Dextro skrev:
Super! ;D At cutte betyder ellers, at fortynde eller opblande stoffer. En del bruger det om, at ligge streger op, derfor kan der nemt opstå en misforståelse :-P Alt efter hvor fugtigt produktet er kan tørringen varer ca. 30 min. til 2 timer. Er produktet meget svært at bearbejde, placeres det bare på underlaget. Når produktet har opnået en bearbejdelig konsistens kan det hakkes med henblik på et hurtigere og bedre resultatet.

Hehe okay tak! Nu er problemet så bare lige at radiator varmen er lukket, for helvede da også :D Jeg vil sige at det ikke er super fugtigt men klister okay meget. Kan jeg evt sprede det på spejlet og ligge det til tørre i mit vindue (self med vinduet lukket men med lys fra solen, det jo varmt idag :D )

Medlem

^^Ja uden problemer.

Medlem

Jeg cuttede mit på en varm tallerken, opvarmet enten med lighter, på brødrister eller radiator. Når du ligger kokainen på en varm tallerken bliver den helt vildt nem at pulverisere. Det er helt ekstraordinært effektivt. I dag kan du sikkert, som du selv er inde på, opvarme en tallerken ved at ligge den i vindueskarmen.

Jeg forsøgte mig også med at lægge noget silica-gel ned i posen, for at sikre at kokainen ikke kunne suge mere fugt til sig, men det virkede ikke rigtig. Til sidst fandt jeg bare et stykke metal der var småt nok til at jeg kunne have det i lommen, og brugte det i stedet for en tallerken til at opvarme med lighter når jeg var på farten. Så hakkede jeg kokainen på det stykke metal. Fungerede fint.

Medlem

Tak for alle jeres gode svar, tror jeg vil prøve det med at lade ovnen stå åben, skal jeg så bare stille tallerkenen i åbningen på "lågen" ?

Junior medlem

Opvarm en tallerken i mikrobølgeovnen og smid dit coke på efterfølgende =)

- og nyd så de gode procenter ;)

Medlem

Okay,du skriver gør et forsøg? Det kan vel ikke gå i vasken, altså at det bliver ødelagt af varmen? vil bare være HELT sikker.

Junior medlem

Hvis du stiller din tallerken inde i ovnen og varmer den op alene, kan du jo snildt smide dit coke over på den når du har taget den ud. Jeg kan ikke helt huske hvornår coke tager skade af varme - men jeg mener det er ved ret høje grader =)

- ellers må du jo google lidt. Der står en del på nettet om at tørre kokain. Prøv dig frem =)

Medlem

Dextro skrev:
madeindenmark skrev:
Okay,du skriver gør et forsøg? Det kan vel ikke gå i vasken, altså at det bliver ødelagt af varmen? vil bare være HELT sikker.

Læste dit indlæg for hurtigt - tallerken eller glaspladen skal IKKE ligges på lågen, men inde i ovnen på en rest! :lol: 50°c i 15-20min. Ingen varmluft husk det!
Formoder at dit produkt er kokain.HCl. Indholder muligvis også mannitol, som også absorbere H2O fra luften. Er du bekymret for, at fucke dit produkt op, så undersøg stoffets stabilitet.

Det har fået lavet en lab test og der er ikke fundet nogle cutte eller andre fortyndende midler, undskyld hvis jeg spørger dumt men hvordan finder jeg ud af stoffets stabilitet?

Junior medlem

Smid lidt kreatin i det. Lav den 1-1 så burde det Være ganske fint at hakke ud. Vis dit coke er så rent som siger kan du alligevel ikke mærke forskel :)

Junior medlem

Af de erfaringer jeg har med rigtig god cola, er at kroppen ikke kan op tage stoffet når det er så rent. Og man/jeg bliver mega stram når jeg tager kokain. Altså rigtig god kokain, er en kvali gris hvad det angår. Men tilbage til dit spørgsmål, man/jeg bliver ikke nær så stram og mærkelig når jeg cutter den lidt. Og vis du har noget rigtig god kvalitet, kan man sagtens smide et gram kreatin op i et gram kokain. Du vel ikke kunne smage forskel, virkning er bare ikke nær så stærk. Når det er sagt betyder det ikke, at det bliver lort. Jeg kam personlig bedre lide den lykke følelse som kokain giver, end at være fuldstændig overstimuleret :)
Også er det nemmere end de andre forslag som folk er kommet med. Laktose er også rigtig godt. Så undgår man at, tuden løber hehe..

Junior medlem

Det er nok nærmere bare dig der bliver lidt "stram" hvis du indtager meget rent coke. Hvorfor ikke bare tage halvdelen af det du oprindeligt starter ud med, i stedet for at cutte det?

Lad VÆRE med at cutte det. Gør du det alligevel - så fortjener du fandme også at blive "stram".

Kroppen har desuden ikke sværere ved at indtage kokain, bare fordi det er renere end normalt. Er du gal en røver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
kreatin? nu må i fandme stoppe, der er ikke noget værre end at køre kreatin op i næsen, vil hellere sniffe coke cuttet med levamisol end kreatin

men hva sker der for folk her det sidste stykke tid? hvor svært kan det være at tage nogle mindre streger?

handler det om rusen, eller om at putte så meget pulver op i næsen som muligt

Medlem

Dextro skrev:
Hvorhenne fik du labtestet kokainen? Google er en blæret søgemaskine. Mange svar kan findes igennem den.

Det blev labtest igennem vendor :)

Medlem

Jeg tog en tallerken, varmede den op for fuld watt i 1 minut og 50 sek. Derefter tog jeg spejlet som jeg havde coken på og placerede den ovenpå tallerken, lod det tørre og fyldte det over i min pose. Tror i mit coke har taget skade da glaspladen var godt varm? Altså den var lige på nippet til at jeg ikke kunne tage den med hånden, hvad mener i? Eller er mit coke okay? :)

Junior medlem

Nej, jeg tror ikke det har taget skade. Men blev det tørret ordentligt?

Medlem

Ja det blev til sådan knas tørt cola faktisk : ) Altså ikke helt knas tørt men "dejligt" at have med at gøre, besluttede mig for at tage det af glaspladen da jeg mente det var til at arbejde med : ) Mister det enlig potens af at tørre? Nej vel?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]