Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Hej Psy.

Jeg står her og overvejer at få fat på et par Diazepam til at hygge lidt med i weekenden, så gik ind på Erowid for at se om man kunne tjekke dose, men syntes ikke lige det var til at finde, og efter som søge funktionen herinde heller ikke lige gav et klart svar på hvad jeg søgte, vil jeg høre hvordan man lige som deler dosen op hvis man skulle gøre som på erowid.
Så vil høre hvordan et skema ville se ud hvis man skulle dele det op som på erowid hvor et skema ser ud som:

Light xx Mg
Low xx Mg
Common xx Mg
Strong xx Mg
Heavy xx Mg

Hvis en har et skema for dette ville jeg være super taknemmelig, både med og uden alkohol.

Og lige til slut vil jeg sige ved godt benzoer ikke er legetøj, og man nemt bliver hooked på det. Har tidligere lidt erfaringer, men har ingen ide om dose da jeg var alt for stiv, så de røg bare ned. Så vil være lidt nemmere hvis man kunne vide hvor mange man skulle have med sig, så man ikke bare forsatte til posen var tom :)

Medlem

Jeg må prøve mig frem...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
valium er ikke i den stærke ende af benzoerne, men du kan bestemt opnå en rus med dem.
at blande alkohol og benzodiazepiner er meget farligt, det er 2 stoffer som begge nedsætter respirationen, og forstærker hinanden.
der er mange tråde omkring dette, og google har også lidt fin information :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Med alkohol(max 3-4 genstande) 5-10 mg uden alkohol 10-20 max 30 mg.

Medlem

Tak for svar det blev til 3-4 genstande med 10 Mg. så der var ikke noget der gik helt galt denne omgang :mrgreen:

Medlem

Dextro skrev:
Desuden findes der andre benzodiazepiner, som er langt mere fortrukne til rekreationelt brug.

Ud af interesse, hvilke benzodiazepiner ville du så mene har rekreationel værdi? Har udelukkende prøvet alprazolam, og synes ikke rusen var særlig interessant eller specielt meget værd.

Medlem

TurboDiesel skrev:
Dextro skrev:
Desuden findes der andre benzodiazepiner, som er langt mere fortrukne til rekreationelt brug.

Ud af interesse, hvilke benzodiazepiner ville du så mene har rekreationel værdi? Har udelukkende prøvet alprazolam, og synes ikke rusen var særlig interessant eller specielt meget værd.

Jeg blander mig lige: Det er meget individuelt hvilke benzodiazipiner folk finder interessante. Jeg synes personligt at diazepam, er den eneste benzo, der kan bruges til andet end at sove på. Det er umuligt for andre at sige noget hvilke du vil bryde dig om og ikke, men clonezepam, flunitrazepam synes jeg ofte folk snakker godt om. Anyway:
viewtopic.php?f=4&t=32103

Medlem

Det lyder spændende! God tråd du får linket til Johs, tak for det. Også interessant at se folk hæfte lidt flere ord på hvad de får ud af deres benzodiazepin-rus.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
En let dosis diazepam er IMO 10 mg.
En "normal"/mellem dosis IMO er 30-40 mg.
Og en stærk dosis er IMO alt over 50 mg.

Alkohol er no go på benzodiazepiner.

Edit. Mine yndlings benzodiazepiner er bromazepam, Flunitrazepam, diazepam og triazolam.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Alkohol er no go på benzodiazepiner

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Det kan sagtens være du får det vildt fedt af at blande benzoer og alkohol, men psychedelia.dk er altså en harm reduction side. Så det er upassende at skrive at det er en god idé at blande det. Mindre eftertænksomme mennesker vil i lang tid kunne læse denne tråd og få dumme ideer.

Insane psychedelia user!

Jeg har lavet meget på den blanding og sikkert også haft det sjovt, men den dag i dag er det kun dumhederne, jeg kan huske :) så jeg vil egentlig hellere være for uden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Det kan godt være at du ikke direkte opfordrer folk, men du skriver stadig go for mangemennesker. Har selv blandet det før, og har lagt mærke til, at problemet med det er altså at man bliver utroligt dum på den blanding, glemmer hvor mangle piller man har spist, føler sig uovervindelig og ovenpå men alligevel sumper menman max rundt på det groveste.. Fuck it, det var heller ikke ment negativt, mere bare som en reminder

EDIT: du skriver at det er fedt hvis man ikke mister kontrollen, men det er præcis problemet.
For det er skide hamrende svært, af grunde jeg beskrev ovenover. Man kan heller ALDRIG forudse virkningen af benzoer og alkohol, for der er super meget synergi. Så du skal da bare blive ved med at blande. Men tænk dig nu om, for selv virkelig erfarne mennesker dør af og til på den blanding

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Min erfaring, er, at det er dumt at begynde at gå i byen når man har indtaget benzo, for her er der en let tendens til at drikke i samme tempo som gutterne gør. Sidder man der hjemme sammen med en ven (husk altid tripsitter, det gælder også ander stoffer) har man bedre styr på tempoet og de 3-4 genstande skal man jo ikke drikke på den første halve time efter benzo er sparket ind og det tror jeg heller ikke de fleste fornuftige mennesker vil gøre, hvis de havde gjort deres research ordentligt. Grunden til at det er lettest at sige "benzo+alkohol=no go" er fordi der vil altid være dem som ikke kan styre det og som så meget andet, så er det altid en meget lille procent del der kradser af og de bliver spottet af aviserne og gjort til noget stort. (BT/EB) Og pludselig er fanden malet på væggen.

Jeg burde nok have uddybet min første indlæg, da det kan være en dødens farlig kombination af to euforiserende stoffer.

Medlem

Tak for alle svarene, jeg er ihvertfald blevet en hel del klogere på benzoer nu, og vil da nok tænke mig en ekstra gang om fremover når jeg sidder med dem i hånden, og en bajer i den anden :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]