Krimse skrev:
Jeg er personligt mest til solo-trips, men efter jeg har haft et par badtrips, er jeg begyndt at have noget beroligende med, når jeg tripper. just in case. Dog har mine badtrips været de bedste og mest lærerige, selvom de kan være noget af de mest modbydelige, i de timer man tripper, og det kunne egentlig have været rart at have en at snakke med og sige, at jeg er god nok i de enkeltstående tilfælde. Problemet med at være sammen med andre under trips, for mit vedkommende, er at man skal tage hensyn til de mennesker. Jeg kan sagtens bryde ud i et langt grineflip uden nogen umiddelbar grund, og jeg kan pludselig begynde at græde lige efter. Derfor synes jeg ikke, at det er nogen god idé at trippe med en tilfældig person første gang, og egentlig heller ikke en person, man kun kender en smule. Det bør være en tæt ven, der også har psykedeliske stoffer på samvittigheden.
Ja, det kan sagtens lade sig gøre, at gøre det alene, men det kan ikke anbefales. Du ved aldrig, hvordan du reagere på psychedelia. Måske bliver du super-euforisk, men du kan også gå i den HELT modsatte grøft og pillet din identitet fuldstændig fra hinanden. Mit råd er enten at gøre det med en erfaren kammerat, og hvis det ikke er muligt, så hav benzodiazepiner eller antipsykotisk med, når du tripper. Tag kun beroligende hvis den er fuldstændig gal.
Tak for rådene

jeg har sendt en privatbesked til dig.