Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 20:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Lige et hurtigt spørgsmål. At tage på stranden eller tage et koldt bad, hvordan vil påvirke kroppen, når man har sniffet coke ?Både negativ og positivt. Har læst at vis badet er for varmt kan det gå galt på grund af den forhøjet krops temperatur. Tager altid et bad når rusen har lagt sig, finder det beroligende. Men hvad med når rusen stadig er der ?

Junior medlem

Det kan vel ikke mere anderledes med kokain og speed. Af mine erfaringer med stoffer og bad slår man rusen ihjel. Måtte en gang smide kæresten i bad da vi trippet lsd. Men med opkvikkende stoffer har jeg ingen erfaringer. Derfor jeg spørg, vil gerne være på den sikre side :) men ja når man er på Come down er det skønt med et bad. Musklerne slapper af og man kommer af med de apstines ligene tænker.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også prøvet at tage et bad efter en lille dose amf og det er, som altid, en fornøjelse at mærke vandet på kroppen under en rus. Jeg tror ikke der er noget at være bange for, så længe vandet ikke er skold hedt. Bare tag et bad med den temperatur du finder passende i situationen. Stranden burde der heller ikke være noget galt i at bade ved, så længe det er sommer. Du skal selvfølgelig ikke hoppe i vandet sent om efteråret eller vinteren.

Junior medlem

Okay. Tak for svaret :)
Nej nej holder mig kun stranden når det er sommer hehe.. Så meget viking er jeg hellere ikke :)
Ja selvfølgelig en passende temperatur, men havde bare læst et sted at man skulle passe på med det.Da ens krops temperatur stiger når,man har suget. Og det bliver rimelig hedt ude på min badeværelse, har intet vindue der ude.
Men for du den følelse af at, du slår rusen ihjel når du tager bad mens rusen peaker ? Har ikke prøvet det med stimulanser.
Det er nok mere det jeg vil frem til :) kan nogle gange godt blive for overstimuleret, det bryder jeg mig ikke særlig meget om. Så det ville være rart vis jeg kunne finde en stopper.

Senest rettet af Ungogdum 10 jul 2014 13:10, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Du har haft i noget. Ville bare høre folks erfaringer, inden jeg kaster mig ud i noget som der måske kunne ende galt :)

Medlem
Brugeravatar

Ungogdum skrev:
Men for du den følelse af at, du slår rusen ihjel når du tager bad mens rusen peaker ? Har ikke prøvet det med stimulanser.
Det er nok mere det jeg vil frem til :) kan nogle gange godt blive for overstimuleret, det bryder jeg mig ikke særlig meget om. Så det ville være rart vis jeg kunne finde en stopper.

Har ikke oplevet at slå en amf rus ihjel ved at bade, det er kun sket for hash og alkohol. Men som de andre skriver, så må du jo prøve ad selv.
Måske du skulle skrue lidt ned for doserne, hvis du føler ubehag nogle gange :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Andre der har oplevet at man er næsten besvimer hvis man går i bad mens man er på amfetamin, hvis vandet er varmt ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nej, men jeg har tilgengæld badet under den kolde hane på MDMA peak - det fortynder blodet mange gange og rusen nærmest eksploderer, så hold fast i noget hvis du ikke vil ryge på røven.. Det svarer lidt til, at være pisse fuld og så gå udenfor i kulden og blive endnu fuldere.. Har engang skrevet en rapport om det - viewtopic.php?f=48&t=30574&p=410733&hilit=ekstatisk#p404944

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]