Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 07:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, jeg har i lørdags indtaget mdma. Var til svendegilde hos en kammerat, og vi startede med at drikke ved 15 tiden. Ved 19 tiden var vi ved at være godt fulde, og nogen kammerater hentede 2g mdma, vi fik et par bomber til at starte med, og fik en god rus. Ved midnats tid, var jeg faldt i søvn på en vens sofa, bemærkede faktisk ikke at jeg faldt i søvn, og vågnede engang imellem. Kan ikke rigtig huske ret meget siden rusen virkelig tog til, det var som om jeg blackoutede på en måde. Vågnede igen ved 4tiden, da nogle af mine andre kammerater tog ned til en anden fest og jeg tog med. Og til festen indtog jeg mere mdma, fik en rimelig stor streg. Blev ret høj igen, men igen faldt jeg i søvn midt i rusen.

Nu er der gået et par dage, og jeg har det ret skidt.
Jeg er rimelig ør i hovedet, forvirret, og ukoncentreret.
Desuden har jeg svedture, og får tit en varm følelse i hovedet.
Mit humør er banket i bund, og har fået lidt influenza.

Nogen der kan hjælpe mig her, ville jeg virkelig sætte pris på!

Medlem
Brugeravatar

Det er ret simpelt, dit serotonin depot i hjernen er godt og grundigt gået i bund. Serotonin er kort sagt hjernes "lykkestof". Du vil have det skidt i et stykke tid. Disse ting kan hjælpe gevaldigt: motion, sund kost og vitaminer.

En anden gang, så hold øje med hvor meget mdma du tager(vej det, hver gang). Også burde alkohol og mdma sammen være et no-go!

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Junior medlem

Tak for svaret, jeg har idag taget multivitaminer og d-vitaminer :) . Jeg vil prøve at være fysisk aktiv de næste par dage, mon ikke det kan hjælpe lidt på humøret.

Dedikeret medlem

Jeg har flere gange oplevet at falde i "søvn" hvis jeg har taget >>for meget<< MDMA. Fik du halluer osv ?

Junior medlem

Nej ikke hvad jeg husker af. Det var mine venner der lavede bomber til os, tror også jeg har indtaget alt for meget. Selvfølgelig også derfor jeg har så store eftervirkninger de her dage efter.
For mit vedkommende så tror jeg det er slut med syntetiske stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
jimmymancer skrev:

Lad være med at skyde skylden på stoffets oprindelse! Det er din egen og dine venners uansvarlige omgang med stoffet der er skyld i det..
Om et stof er af naturlig eller syntetisk oprindelse betyder intet for dets toksisitet.

Junior medlem

Jeg har vel lov til at sige min mening om syntetiske stoffer?. Det er jo også ud fra mine egne erfaringer. Desuden er det jo også forskelligt hvordan folk oplever stofferne, og deres bivirkninger. Jeg er så bare så uheldig at jeg næsten altid har bivirkninger når jeg har indtaget stoffer, og specielt syntetiske. Derfor har jeg besluttet at jeg fremover helst vil holde mig fra det, det er der vel ikke noget galt i?

Medlem
Brugeravatar

blazR skrev:
jimmymancer skrev:

Lad være med at skyde skylden på stoffets oprindelse! Det er din egen og dine venners uansvarlige omgang med stoffet der er skyld i det..
Om et stof er af naturlig eller syntetisk oprindelse betyder intet for dets toksisitet.

Kan sagtens følge hvad du siger! Manden har helt sikkert været uansvarlig, men hvad er grunden egentlig til at flamme ham sådan?
MDMA er heller ikke for mig, jeg bliver mærkelig og paranoid af det, og har altid gjort det på en forsvarlig måde, er det nu os min skyld?

Ej, undskyld men jeg syntes fandme til tider at psychedelia virker som det gamle bodyhouse!

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Bevares, det kom måske en smule surt ud og det beklager jeg.

Men jeg mener stadig det jeg skrev :)

Hvorfor minder det dig om body house?

Medlem
Brugeravatar

Undskyld hvis jeg måske os var lidt skarp. Det var mere henvendt generelt.

Fordi det eneste folk lavede på bodyhouse, efter min optik var at svine hinanden til, så snart de var uenige.. Det var faktisk ganske underholdende :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
blazR skrev:
jimmymancer skrev:

Det gør det så alligevel, da man aldrig kan være 100% sikker på, hvad der er i ens narko, der er fremstillet af en flok stive polakkere i en ussel kælder. Du kan tilgengæld være helt sikker på, hvad der er af substanser i f.eks. pot og svampe. Jeg er også færdig helt færdig med alle former for stimulerende stoffer. De er ikke nedturen og risiciene værd - for mit vedkommende

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]