Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 00:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Steorider
Junior medlem

Hejsa,
jeg har trænet i en længere periode og gør det stadig.
Jeg har længe villet prøve en enkelt kur med steorider.
Mit spørgsmål er, hvad det smarteste er at starte med, jeg er ikke rigtig erfaren inde for steorider og vill ikke fylde mig med alt muligt der er unødvændigt. Mange er jer ved hvad i snakker om og derfor prøver jeg at spørge til råds herinde.
Alle svar med at det skader mig osv. behøver i ikke at fortælle mig, jeg ved godt at det er dumt, men jeg er naiv.
Håber i kan komme med en god "kur"

Titel: Re: Steorider
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej.

En begynder kur kunne være:

Uge 1-5: Dianabol 40mg ED
Uge 1-15: 500mg Test E/Test C EW (2x250mg) Eller hvis du ikke har noget imod at injekte ofte kan du købe Test P og injekte 80mg ED. Der er mindre bloat ved test p.
Uge 1-15: 0.25mg Anastrole ED

PCT:
Uge 17-21 Clomid 50mg ED
Uge 17-21 Nolvadex 20mg ED

EDIT: Benyttes Test p skal PCT startes 3 dage efter sidste injektion.

Hvordan ser din diæt ud?
Hvad er dine mål?
Hvad vejer du og hvor høj er du?
Hvor længe har du trænet?
Hvor gammel er du?
Har du en idé om din fedtprocent? Dette er vigtigt i forhold til din dosering af AI's for at undgå gyno.
Har du styr på Z-injektion teknikken så olien ikke løber ud?

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for hjælp, jeg er uddannet personlig træner om sportsmassør om 2 uger.

Pas også på med at lytte for meget til folkene herinde. brugerne på psy har en tendens til at dæmonisere brug af AAS og kan ikke forstå brugen og kan heller ikke forstå forskellen på brug og misbrug - alt imens de tænder op i den daglige joint nr. 3.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 12 jun 2014 22:06, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Tak for dit hurtige svar, jeg vile rigtig have noget hjælp fra dig angående det hele, hvor skal jeg skrive til dig henne?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan du uddybe nogle af se forkortelser du bruger puny? og skal 500 mg forståes i ugen eller over de 15 uger?

Arrg. ed er selvfølgelig every Day.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Vil lige pointere at det ikke er smart at køre mange forkskellige steroider første gang, da det gør det svært at vide hvilket stof man får en dårlig reaktion på, hvis det skulle være tilfældet. Personligt ville jeg nøjes med test første gang, hvis jeg beslutter mig for at gå den vej en dag.

Det vigtigste er at du sætter dig ordentlig ind i tingene. Du kan virkelig komme galt afsted med steroider, hvis du ikke ved hvad du laver.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Hypnos skrev:
Vil lige pointere at det ikke er smart at køre mange forkskellige steroider første gang, da det gør det svært at vide hvilket stof man får en dårlig reaktion på, hvis det skulle være tilfældet. Personligt ville jeg nøjes med test første gang, hvis jeg beslutter mig for at gå den vej en dag.

Det vigtigste er at du sætter dig ordentlig ind i tingene. Du kan virkelig komme galt afsted med steroider, hvis du ikke ved hvad du laver.

Nu er det vel også primært et præp puny taler om altså test, dianabolen er vel mest for at kickstarte kuren. Ellers er jeg helt enig..

Det eneste jeg nok ville tænke på at lave om på punys udkast, er måske at holde testen til 250 mg om ugen, da jeg har hørt fra mange at de fik gode resultater fra kun 250mg.. Men hvad ved jeg, har heller aldrig selv kørt test under 500 mg om ugen.

Desuden syntes jeg at trådstarter skal læse en helveds masse op på AAS selv, jo mere man ved jo bedre beslutninger tager man også. Under min første kur fulgte jeg blindt min træningsmakkers råd, hvilket var 400 mg tren e om ugen, og set i bakspejlet var det måske ret resikabelt.. Men fik dæme nogle gode gains og følte mig som superman! Synd at det ikke passer til det mere konditionsprægede træning jeg laver idag..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flux. skrev:
Kan du uddybe nogle af se forkortelser du bruger puny? og skal 500 mg forståes i ugen eller over de 15 uger?

Arrg. ed er selvfølgelig every Day.[/quote

ED er som du siger every day.
EW er every week
AI betyder Aromatase inhibitor, altså en østrogen hæmmer.

Hypnos - 250mg EW er lige lavt nok, det er ikke meget over cruise doser eller HRT. Det kommer selvfølgelig an på TS's vægt, jeg har dog set folk gaine udemærket på 350mg Test P ugeligt. Det er dog selvfølgelig fornuftigt at starte lavt ud, så man lærer sin krop at kende.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 12 jun 2014 22:09, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for det.
Jeg har selv overvejet at Køre tren og test engang i fremtiden, men ville det være dumt af mig at ligge 500 kcal under ligevægtsindtag samtidig med at jeg kører kur?
Jeg tænker, ville det gå meget udover mine gains ? eller kroppen for den sags skyld.
Eller er der andet der er bedre til at cutte på? Vil gerne ha min fedtprocent ned af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes Tren lyder vildt i første kur. Det stas er sgu nyre toksisk af helveds til.

Jeg ser ingen grund til det er dumt at cutte på AAS. Det hjælper med at holde kroppen væk fra en katabolsk tilstand og kan faktisk medfører direkte anabolsk tilstand pga. tilbageholdelsen af nitrogen i musklerne.

Du kan evt bruge anavar eller clenbuterol sammen med test i stedet for, det er altså noget mildere for kroppen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete, ved du om der er en sammenhæng mellem nyresten og tren?

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Tren som første kur ville være fuldstændig hjerne dødt. Du bliver et helt andet menneske af det lort, hold dig fra det.

En god begynder kur vil jeg endten tage noget test, eller primo. primo er at foretrække, det det ikke giver lige så meget, men det du får holder du MEGET nemmere på end alt det andet lort. + at det ikke skader lige så meget som de andre steroider.
Du kan eventuelt supplere det med anavar.
Hold dig langt væk fra thai piller!

Senest rettet af basssher 13 jun 2014 19:32, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Flux. skrev:
Tak for det.
Jeg har selv overvejet at Køre tren og test engang i fremtiden, men ville det være dumt af mig at ligge 500 kcal under ligevægtsindtag samtidig med at jeg kører kur?
Jeg tænker, ville det gå meget udover mine gains ? eller kroppen for den sags skyld.
Eller er der andet der er bedre til at cutte på? Vil gerne ha min fedtprocent ned af.

Det ville være helt håbløst ja. Når du kører kur skal der altså en masse indenbords. Og tren'en skal nok gøre sit arbejde og cutte dig godt ned, samtidig med at du får muskler, + din bygning mens du er på kommer til at se meget hård ud!

Men du skal virkelig tænke dig om inden tren, du bliver seriøst et andet menneske. Selv dine drømme bliver et stort helvede!

Medlem

Puny_pete skrev:
Jeg synes Tren lyder vildt i første kur. Det stas er sgu nyre toksisk af helveds til.

Jeg ser ingen grund til det er dumt at cutte på AAS. Det hjælper med at holde kroppen væk fra en katabolsk tilstand og kan faktisk medfører direkte anabolsk tilstand pga. tilbageholdelsen af nitrogen i musklerne.

Du kan evt bruge anavar eller clenbuterol sammen med test i stedet for, det er altså noget mildere for kroppen.

Du må da kunne give mig ret i det er ondsvagt at både tage clen + test. Det ene bruger du "mest" til at blive større, og clen cutter du på.? hvad vil dit kcal indtag så være ? over eller under det du skal for at tage på?... Det giver ingen mening i min verden!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nogen kilder baser?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da noget pjat bassher? Selvfølgelig bruger man test i ALLE KURE. Ellers render man rundt uden testosteron pga. HPTA shutdown? Det er steroids101 at man altid benytter test.
Testosterone er den absolute hjørnesten for steroider, uden testosteron lukker du bare dig selv ned. Ja du får da gains, men ingen steroider hjælper ikke på at din krops testosteron niveau nu er 0 - basen skal være testosteron.

P.S Jeg ved godt clen ikke lukker dig ned.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fedt puny. ved ikke lige hvad der sker med ham basherr.
clen i pilleform ?

Medlem

Hvad er det præcis du vil have kilder fra flux ? jeg har ingen kilder, det jeg ved er generelt knowledge. Men sig hvad du vil have kilder på, og jeg skal finde det til dig.

Puny_pete. Man bruger simpelthen test i alt ? Det er da noget værre vås. Det er rigtigt at hvis du tager f.eks. tren eller deca, ja så bliver du nød til at have noget test i kroppen, ellers bliver du lukket ned. Jeg er slet ikke ekspert siger jeg, jeg kan ikke alle de "fine" træningssprog, dog har jeg en general viden omkring træning, samt krudt, og at man skal bruge test til alt er ikke rigtigt.
OG du siger man render rundt uden test i kroppen, mon dog at din naturlige test produktion forsvinder helt ? det ville hvertfald være ærgeligt ;)

F.eks. til primo da det er rimelig mildt, ved lad os sige 500mg-750mg er det altså de færreste der bliver lukket ned. Og det kan jeg også sige fra egen regning at jeg ikke blev ( + jeg gainede 8 gode kg, og jeg spiste altså ikke seriøst ), og havde ikke brug for efter kur efter. og nej selvfølgelig lukker clen dig ikke ned. Tilgengæld kan du få det rigtig ubehageligt fysisk.

Men f.eks. Primobolan kan du sagtens køre uden test. Det må du da også kunne give mig ret i ?
Og flux hvad skulle der ske med mig ? du siger det som om jeg er fuldstændig idiot og ikke ved noget om hvad jeg snakket om, når du i forvejen ikke ved så meget selv, for slet ikke at sige du slet ikke har læst op på noget ?

Og ja self er clen i pilleform, du kunne evt tjekke lidt selv ;)

Desuden siger du længere oppe at du gerne vil have din fedtprocent længere ned flux, i min verden ville det være hul i hovedet at tage steroider for at tabe sig.

Så hellere tage nogle slankepiller eller bare køre den rent. Så kan man altid bygge på med andet efter!

og som du selv siger, ja det ville være dumt at være 500kcal under ligevægts indtag, da meningen netop med en kur er at få nogle seriøse gains ( 8-12 kg ) og det vil et underskud self aldrig give dig.

God weekend derude!

pps. Puny du skriver "Jeg ser ingen grund til det er dumt at cutte på AAS" Nej hvis du er professionel bodybuilder, så kan du sagtens gøre det, som du netop selv siger, for ikke at komme i den katabolske tilstand. men men men, jeg tror ikke der er nogle af os herindefra der er ved at gøre sig klar til dm inden for de næste år, så at opfordrer folk til at cutte på AAS, er i min optik modsætning af hvad psychedelia er til, nemlig harmreduction. og måske er 250mg test eller 500mg ikke så meget for kroppen, men stadig at cutte på det er fuldstændig unødvendigt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere om test skal bruges til cut det kan du fint google dig til. Test er test og skal være hjørnestenen i alle kure. Du har ret i det ikke er et MUST at kører test med primo eller anavar for den sags skyld, men om det er noget jeg ville anbefale? Absolut ikke.

Jeg regner med at når man har steroider i overvejningsfasen at man har styr på sin træning og sin diæt og at man er seriøs, det er et must. Man behøver ikke stille op i DM, men jeg regner med at man træner på et niveau hvor man ens liv drejer sig om bodybuilding og er absolut første priotet i ens liv.

Man skal ikke regne med at bygge store mængder muskelmasse op under et cut, men det er muligt samtidig med man taber fedt. Man kan jo så bruge en mindre mængde test i en cut cycle hvis man blot ønsker at bevare alt muskelmassen. En nybegynder bør nok cutte ned først og så bruge AAS til at stimulere muskelvækst, det har du ret i. Men alt i alt kommer det op til ens mål.

Det er lige netop ringe HR ikke at benytte test. Test er den steroid der er mest bang for det buck i den ønskede virkning kontra bivirkninger.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Pete

Da du virker til at vide en del om emnet vil jeg lige stille et spørgsmål. Jeg har læst i en artikel at høje doser test kan have en dårlig indvirkning på ledende, kan du bekræfte det? Det er fordi jeg døjer med en skulder der let går af led. Har så fået afvide at jeg skal køre test i en max dose på 200 mg om ugen, som HRT, i forbindelse med en høj EQ dose(500 mg) da eq skulle have en positiv virkning på svage led, er dette rigtigt? Vil lige sige at målet ikke er gains, men at komme i bedre form op til en mma tournering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis målet med en cyklus er at øge muskelmassen og på samme tid øge dine ligamenters styrke, skal du vælge steroider som Eq, Deca, Anavar, eller Primo som base for din cyklus. Testosteron skal føjes til din cyklus for at holde niveauet inden for en 'normal' fysiologiske område (dvs. 100-200 mg / uge), men må ikke gå over dette. Du skal kun smide test ind for at opretholde dit test niveau med eksogen test i 100-200 mg / ugeligt rækkevidde. Test ved denne dosis ikke vil hæmme kollagen synthesen, men paradoksalt nok vil hjælpe øge den. det er, når udefrakommende testosteron bruges 200 mg.

Dine 200mg eksogen test sammen med 500mg EQ lyder derfor temmelig fornuftig. Jeg havde dog personligt nok valgt at køre 600mg EQ, gerne i helt op til 15 uger.

Mvh.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]