Hvad er det præcis du vil have kilder fra flux ? jeg har ingen kilder, det jeg ved er generelt knowledge. Men sig hvad du vil have kilder på, og jeg skal finde det til dig.
Puny_pete. Man bruger simpelthen test i alt ? Det er da noget værre vås. Det er rigtigt at hvis du tager f.eks. tren eller deca, ja så bliver du nød til at have noget test i kroppen, ellers bliver du lukket ned. Jeg er slet ikke ekspert siger jeg, jeg kan ikke alle de "fine" træningssprog, dog har jeg en general viden omkring træning, samt krudt, og at man skal bruge test til alt er ikke rigtigt.
OG du siger man render rundt uden test i kroppen, mon dog at din naturlige test produktion forsvinder helt ? det ville hvertfald være ærgeligt

F.eks. til primo da det er rimelig mildt, ved lad os sige 500mg-750mg er det altså de færreste der bliver lukket ned. Og det kan jeg også sige fra egen regning at jeg ikke blev ( + jeg gainede 8 gode kg, og jeg spiste altså ikke seriøst ), og havde ikke brug for efter kur efter. og nej selvfølgelig lukker clen dig ikke ned. Tilgengæld kan du få det rigtig ubehageligt fysisk.
Men f.eks. Primobolan kan du sagtens køre uden test. Det må du da også kunne give mig ret i ?
Og flux hvad skulle der ske med mig ? du siger det som om jeg er fuldstændig idiot og ikke ved noget om hvad jeg snakket om, når du i forvejen ikke ved så meget selv, for slet ikke at sige du slet ikke har læst op på noget ?
Og ja self er clen i pilleform, du kunne evt tjekke lidt selv

Desuden siger du længere oppe at du gerne vil have din fedtprocent længere ned flux, i min verden ville det være hul i hovedet at tage steroider for at tabe sig.
Så hellere tage nogle slankepiller eller bare køre den rent. Så kan man altid bygge på med andet efter!
og som du selv siger, ja det ville være dumt at være 500kcal under ligevægts indtag, da meningen netop med en kur er at få nogle seriøse gains ( 8-12 kg ) og det vil et underskud self aldrig give dig.
God weekend derude!
pps. Puny du skriver "Jeg ser ingen grund til det er dumt at cutte på AAS" Nej hvis du er professionel bodybuilder, så kan du sagtens gøre det, som du netop selv siger, for ikke at komme i den katabolske tilstand. men men men, jeg tror ikke der er nogle af os herindefra der er ved at gøre sig klar til dm inden for de næste år, så at opfordrer folk til at cutte på AAS, er i min optik modsætning af hvad psychedelia er til, nemlig harmreduction. og måske er 250mg test eller 500mg ikke så meget for kroppen, men stadig at cutte på det er fuldstændig unødvendigt!