Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hey folkens. Igår var jeg til fest ved nogle venner som var helt igennem en skidegod oplevelse.
Dog løb man tør for MDMA så jeg kun fik 100 mg af det, dog var der flinke mennesker med lidt forskelligt ekstra. Hvilket så udviklede sig til en lidt underlig combo.
Selv tænkte jeg da det var ret lave doser ville det ikke være så slemt.

Nu ligger jeg så dagen efter og har prøvet at sove men måske kun fået ½ times søvn. Føler mig lysvågen men super træt alligevel, lidt agtig typisk MDMA afterglow men uden at få sovet...

Ikke fordi jeg har det ubehageligt men tanken om jeg måske ikke kan sove igen i nat nager mig lidt. Kan det på nogen måder være farligt? Der går ihvertfald en måned før jeg skal på noget psykedelisk igen.

Det blev indtaget igår mellem 23.30 og til omkring kl 4.

Doserne var:

MDMA, 100mg
N2O, ca. 8 patroner
Dex Amf, en pille
Alkohol, 6 genstande
4-aco-det, omkring 20 mg delt ud over aftenen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Nej, det er ikke farligt. Jeg var også til fest i går, hvor jeg bad trippede på svampe. Søvn har jeg heller ikke set meget af, og der går nok stadig nogle timer, før jeg kan falde hen.

Du overlever ;) Det kan dog godt blive lidt noia at være vågen flere dage i streg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Vil ikke sige det er specielt farligt, hvis doserne passer. Hvis det er fuldstændig umuligt for dig at sove, kan du ligeså godt stå op og lave noget andet, at ligge og spekulere gør det kun værre imo.

Krimse: Op på hesten igen ven :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det "værste" man kan gøre, er at blive liggende selvom man bare overhovedet ikke kan falde i søvn, man bliver sku bare i endnu dårligere humør =)

Ud og brug noget energi, gå en tur, ryd op, besøg en ven whatever. Så er der stor sandsynlighed for at du får en god nattesøvn senere - og det er nu en gang vigtigt efter en tur!

God søndag .. Du kunne også æde en masse slik/chips og se film, jeg er selv i udemærket træning idag! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]