Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 10:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle,

Jeg tog dolol fast i ca 2 måneder for 3 måneder siden, jeg stoppede og har ikke taget det siden. Jeg prøvede her forleden at tage 4-5(50mg) stk på en gang for at få "buzz" men blev bare træt? Har jeg opbygget en for høj tolerance til at blive "buzzed" på dolol?
jeg har læst nogle steder at man kan få mere ud af at tage dem med en times mellemrum istedet for at tage dem på en gang - er det rigtigt?

på forhånd tak:-)

Dedikeret medlem

hejsa! hvis du vil ha et lille buzz så tag 1stk 50mgs ikk 4-5 stks.. (for 4-5 gør dig træt, som du selv siger)
spørgsmål:
tar/får du andet? opi, benz eller psykofarm? -narko/psy?
+har du et drug of choice?
+hva doser tog du i de 2 måneder? og fik du dem mod smerte? følte du ubehag da du stoppede? det spiller nemlig altsammen en rolle, hvis jeg ska gi dig et mere brugbart råd!
MVH STOPTHEWARONDRUGS

Junior medlem

stopthewarondrugs skrev:
hejsa! hvis du vil ha et lille buzz så tag 1stk 50mgs ikk 4-5 stks.. (for 4-5 gør dig træt, som du selv siger)
spørgsmål:
tar/får du andet? opi, benz eller psykofarm? -narko/psy?
+har du et drug of choice?
+hva doser tog du i de 2 måneder? og fik du dem mod smerte? følte du ubehag da du stoppede? det spiller nemlig altsammen en rolle, hvis jeg ska gi dig et mere brugbart råd!
MVH STOPTHEWARONDRUGS

Hej, mange tak for du svarede på mit indlæg
1. Nej får ikke andet end dolol
2. Ja jeg fik dem mod rygsmerter som gik væk og til sidst tog jeg dem for sjov fordi de var dejlige... Tog ca 2-4 pr dag stk i en periode på 2 måneder. Ja fik det dårligt i ca 1 uge da jeg stoppede med koldsved og influenza symptomer.

Håber det var nok!

Dedikeret medlem

hej igen!
det var da så lidt.. mystisk ingen andre havde svaret dig før..
OK, jeg var oppe på 10+ lœnge, pga dumhed(HR: dosen kan ikke anbefales pga af sandsynlighed for kramper osv + tolerencen stiger konstant..)
da jeg kom af, fuckkede min skal op.. det semi-syntetiske aspekt trak virkeligt tænder ud.. havde mindst en mnd. komplet uden glœde!! self oss normale abstinenser, men dem plejer jeg godt at ku tackle ;-)

?: slapper du af på dem eller er du aktiv?
men: tag en eller 2 max på tom mave med et stort glas vand spis lidt let mad gerne frugt når du ka mœrke de er opløst(T+15ca), og planlœg dt trip lidt pga den korte halveringstid.. morgen/middags vs aftentrip.. og vent så mindst 1-2 uger inden næste gang, så du ikke brœnder nallerne!
-og pas på med at søge samme rus hos andre piller.. for pludseligt er du hooked..
-taler af erfaring: gik fra dolol til oxy osv, og er nu i misbrugsbehandling.. så derfor heads-uppet :-)
hvis du vil ha mere specifikke råd så PM, eller skriv her i tråden..
mvh STOPTHEWARONDRUGS
-go søndag til jer alle derude

Junior medlem

stopthewarondrugs skrev:
hej igen!
det var da så lidt.. mystisk ingen andre havde svaret dig før..
OK, jeg var oppe på 10+ lœnge, pga dumhed(HR: dosen kan ikke anbefales pga af sandsynlighed for kramper osv + tolerencen stiger konstant..)
da jeg kom af, fuckkede min skal op.. det semi-syntetiske aspekt trak virkeligt tænder ud.. havde mindst en mnd. komplet uden glœde!! self oss normale abstinenser, men dem plejer jeg godt at ku tackle ;-)

?: slapper du af på dem eller er du aktiv?
men: tag en eller 2 max på tom mave med et stort glas vand spis lidt let mad gerne frugt når du ka mœrke de er opløst(T+15ca), og planlœg dt trip lidt pga den korte halveringstid.. morgen/middags vs aftentrip.. og vent så mindst 1-2 uger inden næste gang, så du ikke brœnder nallerne!
-og pas på med at søge samme rus hos andre piller.. for pludseligt er du hooked..
-taler af erfaring: gik fra dolol til oxy osv, og er nu i misbrugsbehandling.. så derfor heads-uppet :-)
hvis du vil ha mere specifikke råd så PM, eller skriv her i tråden..
mvh STOPTHEWARONDRUGS
-go søndag til jer alle derude

Ej hvor vildt! Håber alt er bedre nu:-)

Jeg slapper af på dem virkeligt chill og bliver dejlig afslappet og glad.. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal få noget ud af 1-2 stk når jeg ikke engang kan få en ordentlig buzz på 6 stk? Hvordan kan jeg mærke de er opløst? Hvordan kan jeg brænde nallerne?? Hvad sker der da hvis jeg gør det dagen efter?

tak!

Dedikeret medlem

hej det går fint nok nu.. tak : - )
-(hvor længe) har du holdt dig fra dem? siden du ikk ka mœrke 1-2? undrer mig lidt..

LÆS lidt rundt i medaljens bagside herinde, så forstår du hva jeg mener med at få nallerne brœndt/ sidde i saksen..

alt godt herfra!!
og skriv gerne, hvis der er mere du vil snakke om..
evt pm
MVH STOPTHEWARONDRUGS

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Har sgu godt nok ALDRIG hørt om nogen, eller oplevet at nogen, kunne blive påvirket af 50 mg tramadol.
I sin tid da jeg brugte dem rekreativt, indtog jeg 200-300 mg pr gang. Eller det vil sige at jeg startede med 100 mg og redoserede mig op til ca 300 mg.
Jeg kan ikke længere blive påvirket af tramadol. Og bliver bare træt, hvis jeg da overhoved kan mærke "noget".
Det er meget normalt at man til sidst, ikke kan blive påvirket af tramadol, når man har vendt sig til dem, eller til stærkere opioder/opiater.

Dedikeret medlem

gu ka man da mærke 1!!! hvorfor ellers lave den dose i en pille....

Medlem
Brugeravatar

stopthewarondrugs skrev:

For at give folk smertelindring, jeg bliver sku heller ikke høj af 50 mg dolol. Skal ihvertfald have 200 mg, og det er kun hvis min tolerance er i bund. Desuden har dolol da ikke en kort halveringstid, 6 timer er da noget mere end både morfin, kodein og oxycodone. Ved godt de ikke virker "uendeligt" ligesom metadon og subutex, men stadig.

Man skal også huske på at det tager dem 2 timer om at opnå peak plasma levels, så man skal have lidt tålmodighed.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

frankbooth skrev:
stopthewarondrugs skrev:

For at give folk smertelindring, jeg bliver sku heller ikke høj af 50 mg dolol. Skal ihvertfald have 200 mg, og det er kun hvis min tolerance er i bund. Desuden har dolol da ikke en kort halveringstid, 6 timer er da noget mere end både morfin, kodein og oxycodone. Ved godt de ikke virker "uendeligt" ligesom metadon og subutex, men stadig.

Man skal også huske på at det tager dem 2 timer om at opnå peak plasma levels, så man skal have lidt tålmodighed.

En af tramadols aktive metabolitter, O-Desmethyltramadol, har både længere halveringstid (~9 timer) og stærkere μ-opioid agonistisk effekt end tramadol i sig selv.

The more you know.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
stopthewarondrugs skrev:

Nu bliver dolol jo ikke produceret for at vi skal blive "fuck't" på dem. Men til at tage moderate smerter. Og i det tilfælde er 50 mg sikkert fint.
Meeeen, nu var det ikke den smertestillende effekt trådstarter spørger ind til.

Medlem
Brugeravatar

TurboDiesel skrev:
frankbooth skrev:
stopthewarondrugs skrev:

En af tramadols aktive metabolitter, O-Desmethyltramadol, har både længere halveringstid (~9 timer) og stærkere μ-opioid agonistisk effekt end tramadol i sig selv.

The more you know.

Tak for Info, man bliver altid lidt klogere herinde :)

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Da jeg i sin tid fik udskrevet tramadol, var det ikke noget, jeg syntes var værd at lamme sig på. Det kan ikke måle sig med morfin og fentanyl, som jeg fik forinden.
Det tog udelukkende smerter og gav en mild stoned effekt, selvom jeg indtog 250mg. Min opioid-tolerance har sandsynligvis også været i vejret, men smådoser morfin kunne stadig mærkes. Jeg ville til enhver tid foretrække et andet opioid, helst opiat, hvis jeg endelig skulle begive mig ud i leg med den slags narko.

Medlem
Brugeravatar

Tramadol er mit yndlings opioid. Og jeg har prøvet alt fra kodein til dope, oxy, ketogan. Det eneste der måske kan måle sig med det er den fineste rene opium. Jeg tror bare den anti-depressive nærmest stimulerende effekt, kombineret med opiat euforien spiller rigtigt godt i mig.
Jeg indtager 500-1000 mg plus en anti-convultsant som clonazepam for at undgå krampe anfald. Dosen kan dog ikke anbefales til folk uden tolerance. ALTID start lavt og arbejd så opefter. Men jeg vil dog give de folk ret i som siger at 50 mg dolol ikke er til at mærke. Selv uden tolerance. Ihvert fald ikke for mig.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]