Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: motiron oralt
Junior medlem

Hey Allesammen, giv mig en skideballe hvis det er det forkerte forum...... Men jeg Lægger inde med nogen piller der hedder Motiron, lavet af sandoz, det skulle være meget det samme som ritalin (sagde min læge) de indeholder 10mg hver især..... Jeg har prøvet Coke, Amf, 'rita... m.m. Men har aldrig prøvet disse. kan jeg bare knuse 4-5 stykker og sniffeover aftenen/Natten,og holde mig kørende, eller er der ikke nogen disideret virkning?? Jeg har lige nu præcis 10 piller altså 100mg, er det nok til 2 mennesker i 1 nat?

Håber lidt hjælp her!!

Hilsen
Mathp1994

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har aldrig selv brugt dem rekreationelt, men det er nøjagtig det samme indholdsstof som i Ritalin, som din læge også siger.

Junior medlem

Yeah! okay Tak for det!! I hvilken mængde er det så passende at tage det i, jeg mener der er 10 mg i 1 pille, så henover en nat, det kræver da alligevel nogen mg... jeg har indtil videre knust 20 mg, meget fint, og suget cirka det halve, jeg ved ikk helt om der er virkning eller om det bare er min "MisbrugerHjerne" der bare er blevet tilfredsstillet med at få et eller andet der minder om et drug!!!

Jeg håber der er noget med lidt erfaringer eller en enorm viden. der kan fortælle lidt mere om det her stof, da jeg ikke bare ønsker at proppe i mig, både af hensyn til sikkerheden selvfølgelig, men hvis der ingen virkning er..... yea så er det jo ligegyldigt!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
du kan forvente det samme som da du prøvede rita sidste gang

imo er det en klam og kedelig rus der ikke er bivirkningerne værd

Junior medlem

Yeah! Selvfølgelig er der bivirkninger, og joh selvfølgelig er de klamme og man fortryder for vildt, men det er bare en helt almindeligting mht. rusmidler.... Jeg er 100% bevidst om diverse bivirkninger, og såen er det, det følger med, sådan prøver jeg at se på det!! Men Hvormange piller af 10mg villei cirka knusetil at kunne sniffe 4-5 eller er vi højere, det er hele natten??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Personligt syntes jeg 30mg nasalt var en god dosis for mig. Herefter kan du holde den vedlige ved at nappe en 10mg'er når rusen er ved at falde af.

Det er dog ikke et rusmiddel jeg bruger mere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]