Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 05:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej psychedelia, jeg har et spørgsmål ang. 25i-NBome, der jeg har købt det hed det 1000ug 25i-NBome Blotters HPBCD Complexed, og fik af vide jeg skulle tage en blotter af 1000ug pr trip, jeg har aldrig prøvet syre stoffer som disse før, så ville lige høre om det er forsvarligt eller om jeg ender med at ligge under min seng af skræk resten af mit liv :shock: :D , har kigget en del på nettet men syntes ikke rigtig jeg har fundet nogle svar, og heller ikke på om HPBCD Complexed betyder noget specielt på disse blotters, håber folk vil give nogle gode svar :)

God påske

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvis du kikker på det vedlagte link så vil du se at 1000ug er i den høje ende af doserings skalaen.
Eftersom at du ikke har nogen erfaring med psychedeliske/bevidsthedsudvidende stoffer (jeg går ud fra at det er det du mener med "syre stoffer"?) så vil det være anbefalelsesværdigt at starte lavere. 1/4-1/2 mærke feks, dog ville jeg have betænkeligheder ved om det aktive stof er ligelig fordelt på mærket.

https://www.erowid.org/chemicals/2ci_nbome/2ci_nbome_dose.shtml

Det virker desuden som et ret risikabelt sted at starte sin rejse inden for psychedeliske stoffer IMO men jeg må indrømme at min viden om 25I-NBOMe er begrænset og jeg har ingen personlig erfaring med det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Er lige fordelingen ikke lige præcis meningen med complexed?

Junior medlem

nej det var lige hvad jeg mente, har slet ingen erfaringer med psykedeliske ting, men kunne kun få 25i eller salvia,
jeg har prøvet at sætte mig ind i virkningerne på både gode og dårlige trips, så der ikke er noget at tude over til nogle hvis det ville ende som et dårlig trip, men complexed betyder at stoffet er lige fordelt på hele blotteren så hvis jeg tager 1/4 af en blotter kan man ikke resikere at tage den med alt stoffet på :P?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Flux. skrev:

Ingen anelse, jeg har aldrig hørt om det før.

Det er desuden svært for mig at gennemskue hvor vidt du selv er i tvivl eller om du vælger at videregive noget information formidlet som et spørgsmål med flabede undertoner. :?:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo HPBCD det er blevet complexed med, for at øge optagelsen af 25I-NBOMe. Da NBOMe har en dårlig optagelse, selv ved sublingual ROA tager det meget lang tid for at optage det uden HPBCD (+1 time), hvor det vil tage et kvarters tid for optage +90% af stoffet hvis man har complexed det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg var selv i tvivl hvis det er iorden med dig. (Der fik du dine flabede undertoner)

Tak psyduck :)

Junior medlem

tak alle, nu har jeg da lidt mere forståelse for stoffet, og tak flux for lige at skrive det "spørgsmål" nu er jeg også helt med på den :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Okay, men mit spørgsmål var tydeligvis ikke uberettiget alligevel, til trods for at din første post var et velment spørgsmål, so its all good.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcis. God påske :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Lige over flux :peace:

Stodder
Brugeravatar

Hej sygnok1.

Jeg vil råde dig til at læse denne tråd på bluelight.org igennem:

http://www.bluelight.org/vb/threads/718 ... Me-threads

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a green suit

@leaf det er en guldtråd du linker til der. Jeg smider lige linket ind i store stygge tråd om NBOMe'erne.

viewtopic.php?f=4&t=46105&p=656081#p656081

@sygnok1 - pas på dig selv - 25i-varianten er efter sigende den variant af NBOMe'erne der giver flest bivirkninger (bl.a. dødsfald).

Junior medlem

@skinny sweaty man: vil helt sikkert passe på mig selv, og bruges med omhu, derfor jeg lige ville høre lidt om det for nogle siger jo man skal tage en hel blotter, men som sagt her inde vil jeg tage et lille stykke af gangen og se hvordan det reagere, da jeg slet ingen kenskab til de psychedeliske stoffer, og kun røget en smugle skunk.

@leaf: mange tak for det link. gav en masse nyttig info :)

Junior medlem

Kunne rigtigt godt tænke mig at fortælle om jeg og vennernes oplevelser med 25i nbome, synes det er helt vildt så stor forskel man kan komme frem til inde på nettet (bluelight, erowid, shroomery, neurosoup ect.) og så ud fra folks egne erfaringer både herinde og på andre sider. hvis jeg skal prøve og forklare vores oplevelser, hvilken tråd anbefales dette så?
Har altid været flittig læser herinde, men efter jeg har læst den måde folk kan stejle helt på hesten over 25i, har jeg bare fået lyst til at give folk lidt en øjenåbner i stedet for at proklamere den helt store skræmmekampagne :o)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bare lige en tilføjelse sygnok1: Undgå kaffe og energidrikke før og under påvirkningen. Og alkohol! Har læst flere der rapportede ubehag i den forbindelse. Desuden lader det til at mange af de indlagte eller afdøde også indtog koffein.

Junior medlem

xmacilla: du må da meget gerne skrive den her inde hvis det er, eller lave en trip rapport :D kunne være super fedt

Lille Rødhætte: havde også tænkt mig at holde fra alle de ting fra kaffe til sodavand, køre vandvognen for at være på den sikre side der, hellere for meget sikkerhed end for lidt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]