ragamuffin skrev:
Virkningen af diverse medikamenter med serotonin og dopapamin re uptake hæmmere er følgende: de stimulere dannelsen af både serotonin og dopamin, det vil sige mængden der dannes øges, omend kun en smule, men vigtigst er at de forhindre eller forsinker de oprydnings receptorer der kommer for at fjerne dopamin og serotonin igen(serotonin RE-UPTAKE) der ved forbliver koncentrationen af serotonin og dopamin højere og man får større gavn og længere tids effekt af signalstofferne. Det giver derfor umiddelbart ikke mening at amfetamin ikke skulle virke, tværtimod. her øges mængden af produkceret signalstof, og da man samtidig har reuptake hæmmere i kroppen burde det være mere logisk at man fik en større virkning af afetamin.
Det er noget vrøvl! Læs hvad syreperlen skriver.
@ ragamuffin:
Det er fint nok at mene det er vrøvl eller fejlagtigt det jeg skriver, men fandeme en nederen måde at udtrykke det på

. Desuden er fejlen fra min side at jeg ikke så omtalte indlæg, inden jeg selv skrev, derudover er det netop det jeg også skriver, hvis nu du læser det der står.
Jeg udtrykker blot at det for mig vil virke mere logisk med øget effekt, jeg påstår på intet tidspunkt, at vide om det gør. Det jeg skriver om reuptake hæmmere er det samme som Syreperlen, jeg var bare ikke klar over at amfetamin virker gennem netop reuptake systemet, det ved jeg så nu og så giver nedsat effekt god mening.
Det er en smart måde at prøve at virke klog

på ved at copypaste, tilføje en enkelt linje,the end. Dog er jeg sikker på at effekten vil øges markant, hvis du fremover satser højt og bestræber dig på at undlade det falder til jorden når det som her viser sig at
trods ultra kort invovering og minimalt tastebrug, er indlægget forkert.