Mine dosis er svære at beskrive da jeg ikke måler, men kroppen har vænnet sig en del til det, er der vel tale om et kvart gram eller lignende. Noget der i starten som jomfru var nok til at sende mig i K-hullet, men slet ikke mere.
Og igen, jeg vil ikke derhen. Man kan få en fantastisk rejse, jeg var overstadig den første gang og følte jeg vidste meget mere om livet, døden og altings sammenhæng og det mærkeligste var hvor fjernt det almindelige jordiske liv var. Jeg var virkelig væk fra kroppen.
Men en uge efter i K-hullet fik jeg en underlig oplevelse, hvor jeg ligesom havde sådan en ting der kan sammenlignes med - jeg ser i et spejl, som viser et spejl, som viser et spejl, etc, sådan et uendeligt loop, som jeg fik det dårligt af og frygtede at sidde fast i.
For et par måneder tog jeg fejl af noget amfetamin og ketamin(mit eget) til en fest og det var megabelastende for ketamin i det størrelsesforhold fungerer kun når man ligger ned, så jeg var lige på toilet et par timer før jeg blev nogenlunde igen. Pænt dumt

Men i den sidste måned har jeg så nydt ketaminen i doser hvor jeg vurderer er ca halvdelen af en k-huls dosis og så noget helt særligt musik uden stemmer. Får jeg sat noget popmusik på ved en fejl er det megabelastende

men det rette musik og man får en ufattelig ro i sindet. Jeg har det virkelig bagefter som havde jeg været til mit livs psykologi-time.
Udfordringen er ikke at falde i for tit, men det gælder jo alle stoffer. Hvis man har fri en uge som jeg har nu er fristelsen stor. Når man arbejder 40 timer om ugen og har en lille baby så er der slet ikke tid i hverdagene, så det giver sig selv.