Altså, amf i en god form er næsten flydende (Billede -
http://imgur.com/e2kYwky ) Det her er pink amf, det er min favorit. Der er mange der har forskellige meninger om amf, men amf skal man ALDRIG have til at ligge i en bane man f.eks vil tage om en halv time. Dette gør at det meste af den dejlige amf fordamper, bliver tørt, mister procenter og får en dårligere virkning. Amf er i dens orginale form en lys væske som nogle sprøjter. Hvis du vil have en god amf, ville jeg råde dig til at købe noget som der er noget, så ville jeg cutte det op så det bliver lidt marcipan agtigt. Når jeg selv har købt et lod (ca 1g) så tager jeg 0,6-0,8g bagepulver og putter direkte i posen, så piller jeg lidt ved posen udvendigt og roder det lidt rundt, derefter ligger jeg det i fryseren i en halv times tid, så tager jeg det op og roder lidt med det igen. Hvis amfen får alt for meget varme, så ville du kunne opdage at den langsomt forsvinder. Det er fordi amf skal holdes på en meget lav tempratur i fryseren f.eks. Lad være med at tørre det mennesker!
Rev du lige alt det her ud af din røv?
Utroligt hvordan nogle mennesker kan være overbevist om noget de kun har hørt fra andre tonni'er.
Og hvorfor har du lyst til at sniffe bagepulver? Hvorfor ikke bare sniffe, det i forvejen skamcuttet amf du får, uden at cutte det yderligere?
Eller er du ligeglad med virkning, og det at tage en streg er mest psykologisk for dig? forstår virkelig ikke pointen i at cutte det narko man har tænk sig at indtage. Det er jo ikke engang for profit længere.
Hvis du får fat i god speed, altså rigtig god speed, ikke lyserødt, flydende ulækkert ildelugtende opcuttet speed, så er du ikke i tvivl.
Jeg tager det ikke selv længere som jeg gjorde før i tiden, men da jeg fik fat i noget af det her speed slog det mig fuldstændig af benene.
Det lå meget meget tæt op af MDMA's virkning, bare mere stimuleret. bodyload og eufori var der, præcis som mdma. Alt andet speed var som at sniffe ritalin i forhold til, jeg har aldrig været så stimuleret, og det var altså på 2 streger, nok allermaks 100mg insuffleret.