Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Ville den kombination være helt hul i hovedet? Nogle erfaringer evt.? Og er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?
Havde forestillet mig at ligge ud med 15 mg 2cb i snuden, og når det så stopper med at gøre naaaaas, og jeg er færdig med at tude (eller ca. i starten af peaket), ville jeg sniffe 100-150 mg 4MMC og supplere med nogle små doser GHB igennem aftenen.

Har en del erfaring med 2cb og GHB, både hver for sig, men også i kombination, og jeg har taget 4MMC en 5-7 gange før.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mephedrone >:- (((((((

Tror 2C-B og meget lidt GHB gennem aftenen er fint, men ikke med Mephedrone. Og et tip: hav måske 3 GHB doser vejet op, og tag ikke mere end det med fx. Således har du ikke en flaske, du bare kan sippe af hele tiden, for så bliver der farligt.. :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

In our memories

Udover at 4mmc i sig selv vidst skulle være rimelig neurotosisk og ikke lige frem det sundeste valg fra hylden, ville der så være nogen kontraindikation mellem det og 2cb'en? Tænkte selv lidt på at der måske kunne være mulighed for øget vasokonstriktion? Som jeg i forvejen har oplevet de gange jeg har taget 4mmc, i form af kolde og ømme ben og hænder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke prøvet 4MMC. Men jeg har tit prøvet 2c-b og GHB. Jeg morer mig ganske meget på den combo. Du kan evt smide noget methylon eller MDMA indover, hvis du vil have lidt mere gang i det.

In our memories

Det er også en dejlig kombination. Og specielt sammen med mdma/bk-mdma også.
Har bare en idé om at det kunne være ekstra lækkert med 4mmc istedet. Har som sagt erfaring med ghb+2cb og har også prøvet 4mmc+ghb et par gange med stor succes. Det eneste jeg er i tvivl om er 4mmc+2cb kombinationen, da jeg i forvejen oplever kraftig vasokonstriktion på 4mmc, og jeg har en lille teori om at 2cb'en muligvis kunne forværre det. Jeg har dog aldrig oplevet det i forbindelse med 2cb, men kender nogle stykker der har.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men 4mmc + bk mdma giver ikke voldsom vaso?
Fuck logic hard.

Behøver man virkelig også lamme sig på 4 forskellige stoffer?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan det ikke være ligemeget hvor mange man vælger Pete? Hvis man søger en helt bestemt følelse, må det da være helt op til personen selv.

In our memories

Men 4mmc + bk mdma giver ikke voldsom vaso?
Fuck logic hard.

Behøver man virkelig også lamme sig på 4 forskellige stoffer?

Har ikke skrevet nogle steder at jeg ville blande 4mmc og bk-mdma? Eller at jeg prøvet det før? Tror du har misforstået mig, eller også er jeg bare dårlig til at udtrykke mig.
2cb, 4mmc og så ghb er 3 forskellige stoffer. Det er den kombination jeg spørger ind til. Og nej, man BEHØVER ikke at lamme sig i flere forskellige stoffer af gangen. Ligesom man slet ikke BEHØVER at lamme sig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan det ikke være ligemeget hvor mange man vælger Pete? Hvis man søger en helt bestemt følelse, må det da være helt op til personen selv.

Jo, det er også personens eget valg om han vil æde 2g MDMA på en aften, men nu er dette et HR forum, og 4-MMC + BK-MDMA + 2CB + GHB er ikke hvad jeg kalder god HR.
Jeg snakker rimelig frit fra leveren så lad være med at tage det personligt hvis min tone er hård.

Nu fik jeg misforstået KawN kan jeg forstå, så glem det.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tager det heller ikke personligt, men ja det er et HR forum, men siger du det her er en skadelig kombo? Eller synes du bare det at blande er generelt skadeligt?
Det er altid bedst at blande hvis du spørg mig. Om det er hash og speed, mdma og 2c-b, smøger og kaffe er vel en lige gyldig sag.

In our memories

Men påvirker 2cb egentlig kredsløbet? Oplever det ikke selv, føler jeg. Men efter de horror-stories man har hørt om bromo-dragonfly kan jeg ikke lade være med at tænke om det også er tilfældet ved 2cb? Altså mht. Vasokonstriktion.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke oplevet det synderligt ved 2c-b. Udover det virkelig er ætsende når du sniffer det, så virker der ikke som et ulækkert stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har ikke oplevet det synderligt ved 2c-b. Udover det virkelig er ætsende når du sniffer det, så virker der ikke som et ulækkert stof.

Ætsende? Hvad bygger du det på? 2C-B gør ondt, ja, men ætsende ligefrem? Eller snakker du om 4-MMC i sidste sætning?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Siden hvornår har det været god HR at blande 2 stimulanser som ovenikøbet begge er SRA's? udover det har 4-MMC stærk vasokonstriktion og BK-MDMA giver også en nævneværdig vasokonstriktion, samtidig giver begge stoffer meget høj varmeudvikling.

Bland alt dette med 2C-B som fucker med kroppens temperatur regulering.

Get my drift? Bad HR.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

In our memories

Siden hvornår har det været god HR at blande 2 stimulanser som ovenikøbet begge er SRA's? udover det har 4-MMC stærk vasokonstriktion og BK-MDMA giver også en nævneværdig vasokonstriktion, samtidig giver begge stoffer meget høj varmeudvikling.

Bland alt dette med 2C-B som fucker med kroppens temperatur regulering.

Get my drift? Bad HR.

Helt sikkert at det er dårlig HR at blande bk-mdma og 4mmc.
Men der er altså stadig ingen der har nævnt den kombination.
Det er stadig 2cb + ghb + 4mmc der bliver snakket om. Og går stærkt udfra det er den kombination Flux også snakker om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg snakker udefra personlig erfaring. Hvordan vil du ellers forklare måden det brænder på? Og hvordan ens gane og tunge følelses nærmest brændt efter en aften med det.

Jeg snakker om trådstarters kombo, men valgte at udspørge dig om hvorfor du er imod komboer, du blander aldrig? At denne kombo ikke er god er en anden sag. Men at alle komboer er unødvendig er jo plat at sige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det sagde jeg bestemt heller ikke, jeg gør mig tit i kombinationer. Jeg spurgte et retorisk spørgsmål om det var en nødvendighed lige at lamme sig på 4 stoffer (som ovenikøbet er intense) for at få en fed aften, indirekte ville jeg have TS til at indse at man nok havde brug for en pause hvis man behøvede en så hidsig kombination for at have det sjov.

Nu ved vi så det ikke var det TS mente.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror i begge misforstår lidt hvad der bliver skrevet. Hans spørgsmål går ud på om 2c-b og 4MMC er go eller no-go, ikke KawN?

Jeg vil nok personligt ikke vælge 4MMC, men derimod Methylon eller MDMA som skrevet længere oppe. Om 4MMC og 2c-b har dårlig interaktioner sammen, ved jeg ikke (har du søgt lidt på bluelight og drugs-forum?). Men jeg ville nok ikke gøre det, hvis valget var mit.

In our memories

Jeg tror i begge misforstår lidt hvad der bliver skrevet. Hans spørgsmål går ud på om 2c-b og 4MMC er go eller no-go, ikke KawN?

Jeg vil nok personligt ikke vælge 4MMC, men derimod Methylon eller MDMA som skrevet længere oppe. Om 4MMC og 2c-b har dårlig interaktioner sammen, ved jeg ikke (har du søgt lidt på bluelight og drugs-forum?). Men jeg ville nok ikke gøre det, hvis valget var mit.

Jo, lige præcis. Har søgt hist og her uden held. Men kan selvfølgelig prøve at spørge på bluelight.
Og jeg ved godt at 4mmc ikke er det "sundeste" valg, og at mdma eller bk-mdma ville være bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Yea, det har jeg fundet ud af. Det er bare Flux og jeg der er gået lidt off topic.

Angående 4-MMC og 2C-B, så ikke der er noget i vejen med det hvis du holder dine 4-MMC doser lidt nede og ikke går på binges. Husk at mærk efter om din krop har brug for at du lige går ud og trækker noget luft da jeg godt kunne forestille mig du får det lidt varmt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]