Hej alle på psy! Jeg har søgt en del svar på mit problem men synes ikke noget beskrev det så jeg spørger panelet!
Jeg havde fået fat i 10 kapsler hvor at 6 var fuldstændig hvide og lidt bløde og de fire andre var gule/grønne
Jeg har så spist dem over et par aftner(med flere ugers mellemrum) jeg har bare siddet for mig selv og spillet computer og nydt den afslappede følelse jeg fik i kroppen og når man så skulle sove den lidt underlige tilstand af at gå ud og ind af dvale med jævne mellemrum.
Anyway mit problem er så at når jeg så vågner om morgenen kan jeg have nogle meget grove tømmermænd der kan vare op til hele dagen og det generer mig meget da det jo går ud over hele min weekend... Den letteste løsning ville jo selvfølgelig være at lade vær men ville gerne have at vide om det er normalt at have tømmermænd i samme grad som hvis man har drukket aaaaaaalt for meget alkohol jeg synes det er ærgerligt da jeg stoppede helt med at drikke mig fuld netop af den samme årsag.
Med henblik på dosis en gang taget 200mg (4 kapsler) de andre gange har det været henholdsvis 3,1 og 2 da jeg kun spiste en var jeg lidt groggy dagen efter men mærkede så heller ikke nogen rus den aften jeg slugte den
Håber på nogle gode svar og jeg beklager min mangel på tegnsætning det må i desværre bære over med