Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Hej alle på psy! Jeg har søgt en del svar på mit problem men synes ikke noget beskrev det så jeg spørger panelet!
Jeg havde fået fat i 10 kapsler hvor at 6 var fuldstændig hvide og lidt bløde og de fire andre var gule/grønne
Jeg har så spist dem over et par aftner(med flere ugers mellemrum) jeg har bare siddet for mig selv og spillet computer og nydt den afslappede følelse jeg fik i kroppen og når man så skulle sove den lidt underlige tilstand af at gå ud og ind af dvale med jævne mellemrum.
Anyway mit problem er så at når jeg så vågner om morgenen kan jeg have nogle meget grove tømmermænd der kan vare op til hele dagen og det generer mig meget da det jo går ud over hele min weekend... Den letteste løsning ville jo selvfølgelig være at lade vær men ville gerne have at vide om det er normalt at have tømmermænd i samme grad som hvis man har drukket aaaaaaalt for meget alkohol jeg synes det er ærgerligt da jeg stoppede helt med at drikke mig fuld netop af den samme årsag.
Med henblik på dosis en gang taget 200mg (4 kapsler) de andre gange har det været henholdsvis 3,1 og 2 da jeg kun spiste en var jeg lidt groggy dagen efter men mærkede så heller ikke nogen rus den aften jeg slugte den
Håber på nogle gode svar og jeg beklager min mangel på tegnsætning det må i desværre bære over med :peace:

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Tager du SSRI/lykkepiller/antidepressiva? Grunden til jeg spørger, er fordi tramadol virker som en serotonin noradrenaline reutake inhibitor. Det kan være at det du oplever som tømmermænd er serotonin syndrom.

Medlem
Brugeravatar

Det gør jeg ikke nej ved ikke om det er en hjælp men det er ikke sådan så jeg får nedtur mit humør er stadig fint det er rent fysisk navnligt kvalme og opkastninger og sløvhed :)

Fuck narko og hash

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er en ret normal bivirkning med kvalme og opkast, også dagen efter - det gælder ikke for alle, men det gælder så for dig - hvis du ikke har læst indlægssedlen før, kan du læse lidt her - http://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/2188

Personligt oplever jeg det ikke med tramadol/dolol etc, heller ikke ved morfin, oxycodon eller opium - men kan huske at buprenorphin giver mig lignende bivirkninger, som du oplever...

Medlem
Brugeravatar

Tak for svar synes da jeg læste bivirkningerne at jeg kunne nikke genkende til flere af dem... Det er ikke noget problem for mig hvis det betyder jeg ikke kan spise dem mere synes ikke rusen er bivirkningerne værd det med kløe synes jeg også kan være specielt på overarmene... Men vil det betyde at hvis nu jeg prøvede morfin at man kunne håbe på at jeg ikke nødvendigvis ville reagere på samme måde over for det?

Fuck narko og hash

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kunne det godt betyde ja, men der er ingen garantier =) Træd btw varsomt når du leger med ilden =) Prøv med en allergitest også, altså en meget lille dose, for at se hvordan din krop reagerer - hvis det er morfin vi taler om, så nøjes med fx 2-3mg...

Medlem
Brugeravatar

Jeg lover at være forsigtig med både dose og hyppighed desuden har jeg ikke nogen fast kilde til den slags så helt automatisk ville jeg have svært ved at få fat i det :)... Men det er simpelthen allergi der gør min krop reagerer som den gør?

Fuck narko og hash

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ved jeg ikke =)

Men det tyder i hvert fald på, at du rammes ret voldsomt af de normale bivirkninger... Jeg kaldte det bare en allergitest - det er en god ide, lige at teste en meget lille dose, når du prøver en ny substans, i tilfælde af allergi, og i dit tilfælde, også for at teste hvor hårdt du rammes af diverse bivirkninger =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]