Jeg læste en tråd på Internettet omkring et euphoriserende stof, samt et andet stof hvilket fremtræder ukendt for mig.
De kaldte de to forskellige stoffer ved navnet set på nedenstående linjer.
--------------------------
* 4-M-4-MAR
* 4-methyl-euphoria -
http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... sics.shtml --------------------------
- Jeg har gjort mig en hurtig research på Psychedelia selv og synes ikke at finde noget omkring bare et af disse to og tænker om det er fordi det er nyt, ukendt eller kaldes ved andet navn på "gaden"
Der blev udtalt "4-methyl-euphoria betegnes som et dræbende stof, der kan have store konsekvenser såsom hjertestop og åndedrætsbesvær. Stoffet, der også kaldes 4-M-4-MAR, har allerede har taget 26 europæere med sig i graven."
Quote :Anonym.
Citation: Bandil. "4-Mar - A Versatile Drug: An Experience with Trans-4-methylaminorex (ID 24057)". Erowid.org. May 28, 2003. erowid.org/exp/24057 udtaler sig omkring et stof der hedder Trans-4-methylaminorex (4-MAR) og snakker henholdsvid udtroligt godt om produktet og tænker straks medie chikane og paranoia fra mødre og pøblen. Er dog godt klar over stoffer er farlige og er egentlig også selv stoppet i større omfang men finder stadig stadig produkterne og emnet interessant.
Nogle der personligt kender til produktet 4-M-4-MAR? Eller evt. ved om det er det samme som 4-MAR? Send gerne et link til yderligere informationer.
Er disse stoffer farligere end alle andre?
(V)