Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Fik slem kvalme da jeg prøvede tramadol...
Chancen er vel stor for oxy også - men måske ved meget lille dose?

Junior medlem

Kvalme er en meget normal ting, men hvad er dit spørgsmål helt præcist?

Medlem

Jeg synes det ser ud til dine fleste indlæg handler om benzo´er, abstinenser og misbrug. Hvis du gerne vil prøve oxycontin, var det så ikke en ide at vente til dit liv måske er lidt mere stabilt? Undskyld hvis jeg lyder arrogant.
Anyway, ingefær skulle være godt mod kvalme, ved dog ikke om det hjælper på opiod kvalme. Prøv at søg lidt.

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Primperan stik piller virker rigtig godt mod kvalme anfald ved rigtig slemme tømmermænd. Angående at prøve oxycontin, så kan jeg kun advare mod at du meget hurtig kan blive rigtig afhængig af dem. Det går helt galt for nogle, ja du kan ende som sølle narkoman. Ville nok tænke mig godt om hvis jeg var dig.

Nogle får intet ud af dem og andre får meget. Tager du for tit så fanger bordet lige pludselig, men smertepatienter der får morgen og aften igennem længere tid bliver 100% til statsautoriserede pille misbruger. Du kan simpelthen ikke undvære dem og vil have mere og mere og mere.

Insane psychedelia user!

Tal lige pænt Vectra. En misbruger behøver absolut ikke at være sølle. De fleste sølle mennesker jeg kender er ikke misbrugere. I øvrigt er man ikke misbruger når man er kronisk smertepatient, men sjovt nok syg, og har brug for medicin for at kunne holde dagen bare nogenlunde fri af smerter.

Medlem

Så lad os fjerne ordet sølle..... Som man kan ende som, jeg er ikke sølle og du er ikke sølle.

Citat:
I øvrigt er man ikke misbruger når man er kronisk smertepatient, men sjovt nok syg, og har brug for medicin for at kunne holde dagen bare nogenlunde fri af smerter

Jeg vil holde fast på at man bliver misbruger i et vidst omfang. Du har selvfølgelig ret til din mening lige som jeg har.

Når man ikke kan undvære medicinen, så er det i min optik misbrug i et omfang, ja, det er ikke selvforskyldt.

Jeg er selv kronisk smertepatient, der i mange år har fået stoffet og jeg er mindre misbruger, men stadig misbruger af oxycodone.

Jeg kan ikke undvære det. Hverken til fysiske smerter eller mental rus.

Medlem

Jeg hader Oxycontin. Har prøvet det et par gange, men synes ærlig talt rusen er ubehagelig. Kan bedre lide kodein.

Medlem

Jeg har aldrig fået kodein, så kan ikke være enig eller uenig. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Det er imo ret sølle at være afhængig af et drug hvis nu at vedkommende ikke har smerter så er det da spil af liv ikke at jeg synes det er sølle at prøve det det er bare ærgerligt hvis man ender i et heftigt misbrug hvis ens intention bare var at hyggelamme.. Men som sagt synes jeg ikke der er noget galt i at prøve det man skal bare passe på...
PS mig og tegnsætning er ikke gode venner det beklager jeg

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem

Jeg synes det ser ud til dine fleste indlæg handler om benzo´er, abstinenser og misbrug. Hvis du gerne vil prøve oxycontin, var det så ikke en ide at vente til dit liv måske er lidt mere stabilt? Undskyld hvis jeg lyder arrogant.
Anyway, ingefær skulle være godt mod kvalme, ved dog ikke om det hjælper på opiod kvalme. Prøv at søg lidt.

Ja, du lyder arrogant! Du kender hverken mig. Har hus bil familie et rigtig godt arbejde.
Ja det ka halte lidt med altid at holde styr på benzoerne men det går. Derfor jeg også overvejer andre ting fordi jeg ved at benzoerne at være lidt glade for mig.
Så for at vende tilbage / ja du lyder arrogant og fordømmende.

Medlem

Det må du så undskylde. Fornuftigt at du overvejer andet. Jeg synes ikke opiater/opioder er et godt alternativ, de er jo kendte for at "blive glade for folk" ligesom benzo´er. Min mening var ikke at lyde arrogant, det var derfor jeg skrev "undskyld hvis jeg lyder arrogant".
Held og lykke med det!

Junior medlem

Ontopic igen: Oxy er virkelig afhængighedsdannede, pas på med dem og hav styr på dig selv før du tager dem, jeg skal ikke komme og lege politibetjent for jeg er ikke meget bedre selv. Det er et rart stof der får dig til at glemme alt i løbet af rusen, hvis du endelig vil tage dem så læs op på dem, doser osv, læs evt her: http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/ ... dose.shtml

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]