Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy! Min kammerat og jeg regner med vi skal have noget møf til weekenden problemet er bare han har lige fået konstateret mavesår og er derfor nervøs for om han kradser hvis han tager det i weekenden vi plejer ikke og tage det i bomber men og sniffe det. Vi har taget det før så på det punkt er vi ikke nervøse på forhånd tak for hjælpen!:-)

Dedikeret medlem

Vil bestemt mene din kammerat skal holde sig fra knark hvis han har mavesår. Jeg har selv mavesår og var så dum at knase MDMA 2 dage efter det første. Det skulle jeg ikke ha gjort.

Medlem

det er en møg hamrende dum ide, vent til han er klar og lad da vær med at sniffe det.. har selv smadret min tud på det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil bestemt mene din kammerat skal holde sig fra knark hvis han har mavesår. Jeg har selv mavesår og var så dum at knase MDMA 2 dage efter det første. Det skulle jeg ikke ha gjort.

Hvad med at uddybe hvad der skete?

Måske kan rektal administration være en mulighed så man undgår noget kommer ned i maven?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Eller måske skal han bare holde sig fra det. Og det er ikke kun fordi han har mavesår. Mephedrone = shit.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis 4-MMC er stærkere end 3-MMC så må 4-MMC være absolut jesus christ nice knirk.

Så vidt jeg har forstået viste det sig at 4-MMC ikke var så neurotoksisk som man hidtil har troet. Det hærværk den laver på kredsløbet ved jeg dog ikke med, det lyder lidt som om det kun er dem der har binged på det i flere dage har fået blå knæ og hænder.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Lyder som et sikkert stof. Så GO NUTS!
men la bar vær med at gør det i fler dage i træk for så får man blå hænder yo.

og de svære slipper fri.

Medlem
Brugeravatar

Hvis 4-MMC er stærkere end 3-MMC så må 4-MMC være absolut jesus christ nice knirk.

Så vidt jeg har forstået viste det sig at 4-MMC ikke var så neurotoksisk som man hidtil har troet. Det hærværk den laver på kredsløbet ved jeg dog ikke med, det lyder lidt som om det kun er dem der har binged på det i flere dage har fået blå knæ og hænder.

3-MMC når ikke 4-MMC til sokkeholderne.

Ikke var så neurotoksisk? det er aldrig blevet bevist at det har været. Man fucker generelt med sit system på alle hårde stimulanser hvis man så oveni købet vælger at binge på det. Mephedrone fik desværre et ret dårligt ry fordi folk troede at de kunne sniffe det som de sniffer deres gadecoke og amf. Det kan man så bare ikke uden at fucke sig selv godt og grundigt op og når lortet samtidig er så vanvittig moreish så går det nemt galt..

Men BTT:
Sig til din kammerat at han hellere skal lade være med at tage stoffet mens han er syg. Det er heller ikke særlig fedt at skulle være nærvøs over det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rubeus, hvad doser har du doseret 3-MMC i? Generelt har jeg set folk dosere det meget lavt. Jeg skal op i 250mg insuffleret før jeg rigtig får en god eufori, men ja 4-MMC skulle der være langt mere fart på hvor 3-MMC'eren er noget mere laid back og afslappet.

Og drenge - Jeg har ikke sagt 4MMC er en sikkert stof, hvorfor skal verden være så sort og hvid for jer?

Personligt ville jeg ikke tage knirk hvis jeg lå med mavesår.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jamen det kommer an på hvad jeg ønsker i den givne situation, min tolerance og ROA. Din dosering lyder helt normal
Hvis det skal være godt euforisk så skal jeg dosere højt med 3-MMC i forhold til 4-MMC og alligevel kommer man aldrig op på det niveau.
Det jeg synes der er træls er at stimuleringen er ret kraftig, næsten på højde med 4-MMC så det bliver nemt en tand for jittery for at opnå den ønskede virkning. (Dette er ved insufflering, hvor 4-MMC er meget rushy og 3-MMC halter noget efter)
Ved oral dosering så føles begge stoffer meget mere smooth & relaxed, det er jo også forventeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]