Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hey psy :)
Jeg har været igang med at læse lidt om at sniffe heroin #3 og jeg bliver ved med at, støde på at folk blander det med vand og så selvfølgelig noget syre når det er #3. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan de gør det helt præcist og den eneste guide jeg kan finde er med "tar" så det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Er der nogle som har prøvet at sniffe jeres #3 i en væskeopløsning ? Gider i dele jeres erfaring hvis i da har nogle :p ?

Forsat rigtig god Mandag :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
#3?

Medlem

Tror han refererer til navnet på brun/rygeheroin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens sniffe brun heroin (#3) uden at blande det med noget. Det er når man vælger at skyde brun heroin, at man skal i gang med lidt kemi.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Sådan som jeg har forstået det, så er der to mulige optagelse metoder i næsen.

Transcellulær transport, hvor stoffet optages igennem cellemembranen og udskilles på samme måde på den anden side.
For at dette kan lade sig gøre, skal stoffet være fedtopløseligt for at kunne transporteres.

Paracellulær transport, når stoffet er vandopløselig og transporteres i det intercellulære rum i mellem cellerne.

Grunden til vandopløselige stoffer optages bedre, er fordi det bliver opløst i vores mucus eller på godt dansk, snot. Det gør det lettere for den paracellulære transport fordi det bliver fordelt lige meget over hele næsevæggen.
Større optagelsesareal = større optagelse pr. tid = hurtigere onset.

Grunden til at stoffer der ikke er vandopløselig, har svært ved at passere over i blodbanen er pågrund vores snot igen. Før der virkede snottet til vores fordel fordi vores stof bliver opløst og jævnt fordelt over næsevæggen. Nu, der virker den isolerende, forstået sådan, at vores stof ikke kan opløses og derfor kan det ikke komme i kontakt med cellemembranen. Dette mindsker den transkcellulær transport fordi vores stof ikke bliver jævnt fordelt i vores mucus og kommer ikke i kontakt med cellemembranen.

Dette er skrevet ud fra hvad jeg har kunne læse mig til på de sidste 15-20 minutter og hvad jeg vidste i forvejen.
Ret mig endelig hvis det er helt ude i hampen. Billede

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Sniffede brun heroin for to uger siden - det virkede fint :D
Dog synes jeg rygning virker lidt mere euforisk, men det er bare så bøvlet med en smule pulver. En forkert bevægelse og en bane er gået tabt...

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Dog synes jeg rygning virker lidt mere euforisk, men det er bare så bøvlet med en smule pulver. En forkert bevægelse og en bane er gået tabt...

Dedikeret medlem

EcstasySymphony skrev:

Har nu ingen problemer med at ryge det overhovedet ud over jeg har nøjeren over det fucking sølvpapir :P

Tak for svar alle. Jeg fandt ud af det :)

Dedikeret medlem

Du kan sagtens sniffe brun heroin (#3) uden at blande det med noget. Det er når man vælger at skyde brun heroin, at man skal i gang med lidt kemi.

Ja jeg er klar over man sagtens kan sniffe H3 men det skulle virke bedre hvis man får det opløst i en meget lille mængde vand og så får det op i næsen på den facon :)

Dedikeret medlem

EcstasySymphony skrev:

Har nu ingen problemer med at ryge det overhovedet ud over jeg har nøjeren over det fucking sølvpapir :P

Tak for svar alle. Jeg fandt ud af det :)

lidt offtopic:
kan man ikke bruge et stykke pyrotex glas, istedet for sølvpapir?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
stopthewarondrugs, sølvpapir virker bedst, da det er meget tyndt, så når du fjerner flammen begynder nedkølingen med det samme (og omvendt bliver varmt hurtigt). Jeg har prøvet at ryge heroin med en "lightbulb vaporizer" (http://i.imgur.com/YYQwszt.jpg) og det virkede også fint nok, men det er nemmere med sølvpapir, og du mister mindre materiale.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]