Tramadol har en temmelig kompleks virkningsmekanisme, så jeg vil umiddelbart mene at det er ekstra dumt at blande netop tramadol med alt muligt andet - især andre downers. Derudover metaboliseres tramadol til O-Desmethyltramadol der har en væsentligt længere halveringstid end tramadol i sig selv - så selvom du ventede til senere på dagen med at tage oxycontin har du efter al sandsynlighed stadig været temmelig påvirket af tramadol.
Ja det har jeg også fundet ud af.. Problemet var at en herfra boardet sagde at der ikke ville ske det store ved at tage en oxycontin på det tidspunkt jeg spurgte, og jeg havde endda også angivet hvor lang tid siden der cirka var gået imellem. Shit happens i guess, men heldigt at jeg slap helskindet igennem dem, og er bestemt blevet klogere på at være varsom med benzo'er, selvom jeg i forvejen havde stor respekt for dem, og ved hvor farlige de er, havde jeg dog ikke forudset at man efter 6-7 timer ville have så meget mandolgin i kroppen.
Nu er mit spørgsmål så, om det ville være farligt næste gang jeg begiver mig ud i det, hvis jeg kun tog en oxycontin og derfra intet andet?