Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvordan ved jeg amf er godt? Hvad er forskellen på god og dårlig amf, kom gerne med forslag på hvordan man kan se det og den slags.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Hvordan ved jeg amf er godt? Hvad er forskellen på god og dårlig amf, kom gerne med forslag på hvordan man kan se det og den slags.

prøv det. god amf virker i meget små doser, 50mg ren amf giver en voldsom rus og eufori. ren amfetamin er hvidt og knastørt.

Junior medlem

prøv det. god amf virker i meget små doser, 50mg ren amf giver en voldsom rus og eufori. ren amfetamin er hvidt og knastørt.

Hvad koster det så? Jeg giver cirka XX for noget som er helt flydende nemlig.

Insane psychedelia user!

Ingen pris diskusion jævnfør reglerne :)

Edit det er ikke nødvendigvis prisen som siger noget om kvaliteten.

2xedit prøv og læs den her tråd viewtopic.php?f=4&t=7669

bannet

Som sagt, lave doser på omkring 50mg vil give voldsom eufori og det er næppe sådan noget du har dig og ja så er det knastørt og ingen lugt , men prøv dig frem, 100mg giver dig næppe en overdosis ;) Hvis du er i tvivl hvor meget det er kan du lægge dit gram om i 10 streger dvs 100mg x 10 = 1g

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Til at starte med er amfetamin ikke flydende. Og de "procenter" du siger fordamper er skam bare det væske din pusher nu har valgt at cutte med, og slet ikke amfetamin.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Til at starte med er amfetamin ikke flydende. Og de "procenter" du siger fordamper er skam bare det væske din pusher nu har valgt at cutte med, og slet ikke amfetamin.

Tjae, mange steder er såkaldt "amfetamin pasta" (amphetamine paste på engelsk) ganske normalt når man køber i større mængder, og vægtmæssigt trækker man det antal procent fra, der er opløsningsmiddel (altså flydende). Så det kunne f.eks. tyde på det er direkte fra en producent. Men det er umuligt at vide.

Så "LysseBabz" kan sikkert godt have fået god amfetamin, efter det er tørret selvfølgelig, men amfetamin i paste-form er nødvendigvis ikke bedre end tørt amfetamin.

Den eneste måde LysseBabz kan vide om hendes amf er godt er, at teste det.

Hun kunne også lave en acetonevask af en art og se hvor meget der er til overs, men det er nødvendigvis ikke 100% bulletproof, da der kan være cut i, acetone ikke opløser.

Og så kan hun selvfølgelig også bare prøve det og håbe på det bedste (YOLO :-D)

Mere læsning: http://www.bluelight.org/vb/threads/197 ... tamine-FAQ

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er jo ogs det jeg siger? :)
Men tjek hendes andre post. Det er vist ikke direkte fra producent!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langt ude
Ja okay :-D

Ingen dealer med rent, ehm, mel i posen ville fortælle hende de ting. Med mindre det var ren 'freebase' amfetamin, måske?

Citat:
The term 'freebase' is widely misused in regards to amphetamines; used correctly, freebase refers to the drug in its natural (pure) form. Since amphetamines are amines, and amines are bases, the pure form is called the freebase because it is the base free of any other functional groups. Freebases tend to be oily liquids at room temperature and pressure, and are often quite volatile (i.e., they evaporate easily). As a consequence, the freebase form is generally preferable for smoking; however, freebase oils are also more difficult to store and measuring accurate doses can be problematic. For this reason the freebase is almost always converted to a salt.

"oily liquids"? Kunne godt ligne det billede hun postede. Er det direkte fra fryseren eller stuetemperatur?

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil sige med 99% sikkerhed det der lyserøde tykke snask ikke er Freebase! Også da hun sniffer det og blander det med bagepulver!

Junior medlem

Ja okay :-D

Ingen dealer med rent, ehm, mel i posen ville fortælle hende de ting. Med mindre det var ren 'freebase' amfetamin, måske?

Citat:
The term 'freebase' is widely misused in regards to amphetamines; used correctly, freebase refers to the drug in its natural (pure) form. Since amphetamines are amines, and amines are bases, the pure form is called the freebase because it is the base free of any other functional groups. Freebases tend to be oily liquids at room temperature and pressure, and are often quite volatile (i.e., they evaporate easily). As a consequence, the freebase form is generally preferable for smoking; however, freebase oils are also more difficult to store and measuring accurate doses can be problematic. For this reason the freebase is almost always converted to a salt.

"oily liquids"? Kunne godt ligne det billede hun postede. Er det direkte fra fryseren eller stuetemperatur?

Billede

Det billede tog jeg en time efter det kom ud af fryseren, hvor jeg havde det i en yderlomme i min jakke. Det havde også en meget stærk syntetisk lugt af karse, kan det have noget med sagen at gøre?

Medlem

Jeg er blevet fortalt at den der umiskendelige lugt af kemisk karse er phenylacetone (p2p), som er et af de kemikalier der bruges til fremstillingen af amfetamin. Det betyder at lugten af kemisk karse er en indikator på dårlig syntese med rester af p2p.

Men hæng mig ikke op på det, jeg er ikke kemiker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]