Aniracetam synes jeg er godt når man skal lære noget hvor det indgår at være social eller aktiv. F.eks. et forsøg i en gruppe hvor man skal bruge teori og praksis eller bruge hænderne.
Oxiracetam er godt når du skal fordybe dig i dit studie. Jeg synes at jeg får lidt krudt i røven af aniracetam og vil hellere lave noget aktivt samtidig med jeg bruge mig hjerne. Her er det, det modsatte med oxiracetam.
Jeg vil helt klart anbefale at du tager piracetam som base. Hvis du skal have noget ud af det, skal du køre piracetam for sig selv i et par uger. Så begynder hjernen at vende sig til den nye kognitive forbedring, som i starten godt kan virke lidt "foggy".
Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med det, men jeg har selv være i gang i en måned med følgende opskrift:
1500 mg piracetam
400 mg oxiracetam
300 mg choline bitartrate
500 mg acetyl l carnitine
Jeg var skeptisk i starten og virkningen var ikke rigtig til at mærke før en uges tid. Og det man så ligger mærke til er meget subtil. Jeg er vant til at ligge mærke til den følelse et stof skaber i form af eufori i større eller mindre grad. Her er det anerledes. Man ligger mærke til det i form af, at hjernen har meget lettere ved at genkalde minder om ting du har lært, set og hørt. Dit ordforråd er større og det er ligesom ordene sidder i kø for at kommer ud af munden. Der er ikke så meget "æææh", "øøhh" "ogæhmmm" etc.
Jeg er også begyndt at føle mig mere selvsikker. Jeg føler mit blik er blevet mere sikkert når jeg snakker med folk. Jeg tænker meget mere over at holde blikket i en samtale og har så kunne se at det bære frugt når det kommer til kvinder.