Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Hej. Jeg ville lige høre om der er andre der er stædt på kopi Alprazolam som denne http://www.pharmer.org/files/images/654ab69bccd89d9973755bca2c492bab-622.jpg

Det ligner 100% de originale, samme farve hele vejen igennnem. delekærv sidder på præcis samme sted på alle pillerne, og desuden er farvel på dem fulstændigt denne samme lilla som hvis du køb dem på apoteket. Hvis det er en kopi er det den bedste jeg nogensinde har set. Men det virker ikke helt som om der er 1mg Alprazolam i, nogen kammerater synes de var fantastiske, andre spiste 15 og kunne NADA mærke og ville have penge tilbage fordi de var falske?

Er der nogen der er stødt ind i falske upjohns?(Alprazolam 1mg.)

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Det skal lige siges jeg spiste 7 g kunne godt mærke et behageligt buzz, men havde da godt nok regnet med mere vigning.. har røget hash spist 7mg aLPRAZOLAM. ca 90mg diazepam, og har faktisk ikke nogen specielt voldsom benzo toleranse. Og jeg kan ikke sove :shock: :shock: det er sgu da mærkeligt, der fejler ikke noget med vallerne med de upjohns er der et mysterie. eller også husker jeg det bare langt mere voldsomt end det er :cry: :cry:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg er stød på nogle lidt "skumle" 1mgs alprazolam som kom i store potioner( ikke i blister pakker) og ligner de originale på en prik.
De smagte helt rigtigt og virkningsmessigt er de også ok, men tror nu ikke der er 1 mg alprazolam i dem..

Junior medlem

Dette er egentligt et nyt indlæg som svar på et gammelt indlæg af samme emne.
Der er ikke rigtigt nogen der har svaret på indlægget, så måske nye brugere vil kunne bruge både spørgsmålet og mit svar.
Jeg har fået alprazolam gennem flere år, og det er min erfaring at de er jævn stærke. Men det afhænger jo selvfølgelig af hvem, og
hvor meget vedkommende er vant til. Mht spørgsmålet så er det sådan at lægen kan have skrevet noget forskelligt på recepten.
Der findes jo flere alprazolam mærker. På min recept stod der Alprox 1mg men eftersom apoteket er forpligtet til at spørge dig om
du vil have det billigste produkt kan de se forskellige ud. De viste farvede ovale upjohn 90 er fuldstændigt identisk med alprazolam 1mg.
Her er det bare firmaet Pfazer der har lavet dem. Sådan er det med alt medicin. Medmindre lægen har skrevet at det skal være det originale
tilbyder apoteket det billigste produkt hvor det aktive indholdsstof er det samme.

Medlem
Brugeravatar

Der kommer rigtigt mange kopier af specielt valium og tafil specielt fra kopi firmaer i østen.. Tit står der dog noget andet end up John 90 - men har også fået kopier der står up John på...
Har selv haft rigtig rigtig mange med alle de gange jeg har været i Thailand, og afsat på det sorte marked.. Har også købt mange, over nettet fra Østen, som jeg ikke syntes var lige så gode som de danske.. Print og dele kærv er svagere trykt, og farven kan være lidt svagere eller stærkere.. Desuden har jeg oplevet at kopierne tit mangler en "hinde" (ligner et lille lag film synes jeg)..
Så ja kopier forekommer..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]