Hej allesammen.
Jeg er helt ny herinde, men har i langtid fuldt med i nogle af de spændende debatter på sitet.
Jeg ville egenligt bare høre hvad folks erfaringer er med Imozop 7,5 mg tabletter. Jeg har taget en enkelt hver aften i 3 dage, og igen her til aften. Men af en eller anden årsag så har den absolut ingen effekt på mig idag? Og syntes ellers jeg har knoklet igennem på arbejde for at opbygge en normal træthed her til aften. Er det normalt?
At der allerede skal mere til før man får effekten efter så få dage? For der blev jeg sku slået ud syntes jeg 
Men ja, det var jo så kl 0100 ca jeg spiste den og lagde mig, og ventede..

"Smagen" kom så aldrig, (giver en ret bestemt smag af rust), men den kom som sagt ikke. Og nu er jeg så endt der hvor jeg har spist 3, og overvejer at nappe den 4. da jeg stadig ikke har den store effekt. Jeg føler mig lyst vågen, og kvik i pæren, hvis man kan sige det sådan. For to aftener siden vil det have taget mig 2 døgn af skrive sådan en besked her med det tempo jeg bevægede mig rundt med.
Men 3 stk. på godt 3 timer nu.. Og ikke nogen spc effekt. Lidt summen i benene, og smagen har listet sig ind en lille smule..
Men ja, er vel egenligt bare lidt nysgerrig om der er andre der har prøvet det? Og nu skal jeg da gerne indrømme af lysten til lige at poppe en eller to mere melder sig, bare for at se hvad der så kunne ske, af andre interessante ting.

Har hørt om folks lidt spøjse oplevelser hvor væggene begynder at bølge, og farverne lyse op. men ja, kom med nogen af jeres erfaringer? Så tror jeg at jeg vil nappe nr 4 og håbe på der andre sent oppe

Kærlige Hilsner