Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 feb 2014 12:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2007 00:09
Indlæg: 16
Geografisk sted: Gone skiing
Hej med jer

Denne tråd fortjener en deler! har selv praktiseret metoden over en årrække med stor success :lol:

Here goes:

From what I've gathered, 90% of yall have watched too many movies and seen too many retards snorting the beautiful white powder like a freaking vaccume. So to break it down for you guys and teach you a bit of coke ettiquete, here's some stuff that most of you seem to have forgotten or never learned about

INHALE not snort and make sounds your asshole makes when you take a shit. I don't think most of yall know that cocaine is absorbed through the mucous membrane and not your lungs. Which isn't common knowledge apperantely. Your lungs aren't what delivers coke to your brain, not even close. Cocaine is solely delivered to the blood streams through your mucous membrane. This membrane is located between your nose and throat/lungs. If you inhale as hard as you can, you're wasting all that precious white. The drip IS NOT GOOD. The drip is a waste. The drip is when cocaine goes down to your throat and stomach. Meaning the cocaine went past the mucous membrane and was not absorbed. Not only that, but cocaine has a tendency to upset your stomach. So those horrible stomach cramps you've been getting, are biproducts of the coke going into you stomach (granted coke itself does also cause cramps, but it should be very very subtle). So to go over it again, you inhale coke just enough for it to go into your nostril BUT not enough for it to hit the back of your throat. It takes work and patience. Took me a while to get it just right.



Bumps NOT lines. Most people here probably take their baggy, dump it all out and just start railing big fat lines like they're scareface. The only time you should do a line is the very first one of the night. But even in that case, the line has to be farely small. The reason for that is because if you do a giant line, a lot of it will probably just drip down your throat and go to waste. The more lines you do, the more and more you will waste. Plus there is no need to do lines, bumps go a mile. What I do is dump out the baggy, cut it up with a razor as much as i can, turn it into a fine fine powder, then dump it all back in the bag except a tiny bit. Then I do a line of that. For the rest of the night, all I do is bumps.


Chain the bumps. Cocaine is NOT a club/bar drug. Cocaine has to be done in an environment where you have control and can go do a bump at any time. After you do the first line, you have to monitor your high. Once you hit that peak, THAT is exactly when you do a bump. You don't wait for the comedown. Waiting for the comedown just sends you on a rollercoaster of up and down. If you chain your bumps in such a way where you do a bump every time you heat the peak, by the end of the baggy you'll be as high as giraffe pussy. Every time I do this, I feel like superman by the end, with a permagrin on my fucking face. IDC how much its cut with, if it has even 10% active cocaine in it, I can still get farely high using this method. Alternate nostrils between the bumps. Cocaine can constrict the blood vessels to the point where you're not absorbing any amount of it. I've found alternating nostrils works wonders. Coke is very subtle at first, but by the end of your baggy, you should feel a very very strong euphoria... if you do it right that is.


Last but not least, Don't share your fucking coke.



The amount of bullshit I've read on other forums where users are trying to rail big fat lines and trying to snort it as hard as they can, and I quote, to get it in their lungs, is waayyyy too fucking high. I feel as most people just do cocaine because it makes them "look cool", even though they dont even get fucking high from it because they dont know how to do it right.

_________________
I used to have a drug problem, now i make enough money :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 13:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Er kokainen ren nok kommer det helt af sig selv. 50 mg baner blæser dig helt væk i 50 min, uden svien eller løben ned i svælget.

Det er ligesom at sniffe/inhalere ren luft.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 13:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2007 00:09
Indlæg: 16
Geografisk sted: Gone skiing
Er kokainen ren nok kommer det helt af sig selv. 50 mg baner blæser dig helt væk i 50 min, uden svien eller løben ned i svælget.

Det er ligesom at sniffe/inhalere ren luft.


Er enig bortset fra at det kommer helt af sig selv :)

Der vil være et tab hvis du sniffer for hårdt uanset kvaliteten

_________________
I used to have a drug problem, now i make enough money :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 13:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Nogle der kan forklare hvad han mener med bumps?
- Tak for det i øvrigt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 14:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2007 00:09
Indlæg: 16
Geografisk sted: Gone skiing
Nogle der kan forklare hvad han mener med bumps?
- Tak for det i øvrigt!


Opfat bumps som som bunker. Så lav små bunker istedet for streger, forstår du :) ?

_________________
I used to have a drug problem, now i make enough money :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 14:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Yes er helt med :)

Har aldrig oplevet den vildeste rus på kokain, så det må jeg lige prøve næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 16:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo
Hvor langt skal røret stoppes op i næsen? Jeg havde en diskussion med en, for et par måneder siden, som sagde at røret bare lige skal føre pulveret op til næseboret.
Jeg mener at have læst herinde, at røret skal stoppes op til det punkt i næsen, hvor fingeren ikke kan komme længere.
Umiddelbart er jeg mest tilbøjelig til at tro på sidstnævnte, da jeg ikke kan forstille mig hvordan bussemænd og næsehår kan optage narko.
Hvilken metode er korrekt?

Jeg sniffer ikke så tit, så når jeg gør vil jeg gerne gøre det ordenligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 17:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
personligt stikker jeg enden af det jeg sniffer med op til brusket i næsen og suger roligt, man kan næsten mærke det ligger sig rundt inde i "bihuleområdet" (af mangel på bedre ord), og jeg synes at hvis man ligger hovedet tilbage lidt tid så er jeg mindre tilbøjelig til at få dryp.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 18:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Hvor langt skal røret stoppes op i næsen? Jeg havde en diskussion med en, for et par måneder siden, som sagde at røret bare lige skal føre pulveret op til næseboret.
Jeg mener at have læst herinde, at røret skal stoppes op til det punkt i næsen, hvor fingeren ikke kan komme længere.
Umiddelbart er jeg mest tilbøjelig til at tro på sidstnævnte, da jeg ikke kan forstille mig hvordan bussemænd og næsehår kan optage narko.
Hvilken metode er korrekt?

Jeg sniffer ikke så tit, så når jeg gør vil jeg gerne gøre det ordenligt.


Folk gider normalt ikke dele seddel med mig, da jeg altid stikker den så langt op, at jeg hiver blod og snot med ud igen. Det er vel forståeligt nok at de ikke gider det. Men jeg gør det også fordi jeg har læst mig frem til (måske herinde?) at det er den bedste måde at gøre det på. Og så holder jeg mig ikke for det andet næsebor, da der ellers kommer for meget tryk på, og det meste lander i ganen eller halsen. Og så har det den fordel, at der ikek er en anden der skal stå og holde skidtet op foran en, men man har en hånd ledig til det.

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 20:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Er det ikke svært at få det hele til at blive i næsen? Synes altid, en smule af det på et tidspunkt kommer ned i svælget og videre.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2014 20:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
En god ide er også at skylle næsen menllem snitterne, hvis man suger mere end 200 mg på en nat


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2014 17:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kan de her tips og tricks også overføres til amfetamin og lignende?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2014 19:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Ja


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2014 20:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
sygt man. for har lige siddet og testet det på det her ammo, og synes sgu også det virker meget nicere. hele dagen i går var det et helvede at sniffe og det var sgu da bare fordi jeg sniffede alt alt for hårdt.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2014 20:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
sygt man. for har lige siddet og testet det på det her ammo, og synes sgu også det virker meget nicere. hele dagen i går var det et helvede at sniffe og det var sgu da bare fordi jeg sniffede alt alt for hårdt.


Det virker altid bedre på 2. dag :D

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2014 23:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Semi. Buttkraken hvis du sidder med godt cuttet prolle amf. Så er den nemmeste at hælde lidt vand over det i et glas så det lige dækker med et par mm og dekantere det væk med en
sprøjte eller lignende gennem et filter og dampe væskem ind. Den mængde du ender med er lille men god.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2014 01:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Stik snifrøret ca 3cm op i næseboret og placer skråt op ad mucous membranen. Inhaler forsigtigt. Jo mindre pulver der kommer op af gangen, jo bedre optagelse. Tungt opløselige cutstoffer som fx kreatin stopper til i næsen og hindre optagelsen af det dyre pulver. Besidder man urent coke anbefales der, at udfører et vand-ekstrakt og derefter acetone rensning.

Når charlie er skredet er det super skønt, at få cleanet snudeskaffet med næsehornet her: [ Billede ]


Det forudsætter vel så, at man skal vente en 20 minutters tid, så der er blevet tørt oppe i næsen, ellers sætter det sig vel bare i vandet?

Tag noget MDMA i stedet folkens, det er meget nemmere :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2014 04:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo

Tag noget MDMA i stedet folkens, det er meget nemmere :D


Ikke hvis det er kokain man vil have.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2014 00:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Må desværre erkende der er kæmpe forskel, sidder og kæmper med 1 g som jeg normalt ikke har svært ved.

Tak for info trådstarter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2014 21:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Så det er bedst at tage små bunker hyppigt end at tage streger når rusen er begyndt at falde ned?

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team