Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej folkens =)
Jeg har været på benzoer (Bromam og Ronal) i 9 år (5x6mg. Bromam/bromazepam dagligt, plus 2mg. Ronal/flunitrazepam) og er blevet lidt interesseret i denne nye RC benzodiazepin (flubromazepam), men er blevet lidt skuffet over de fleste andre RC benzodiazepin (Estizolam, Pyrazolam, Phenazepam ).

Estizolam virkede ok, men fik ikke rigtigt den ønskede effekt, før jeg havde spist "dårligt HR doser" og fik blackout..

Phenazepam virkede ok, men tolerancen skød lynhurtigt i vejret og sku hurtigt om på 50-75mg. af gangen. (SINDSYGE DOSER SOM ABSOLUT IKKE. SKAL TAGES, I DISSE DOSER AF FOLK UDEN SINDSYG TOLERANCE!!!

Diclazepam virkede egentligt også ok - men har kun haft en sendning af 200 piller, men nåede kun at tage 14 stk. (blandet med andre benzodiazepiner, så ku ikke vurdere den specifikke virkning, men syntes de virkede lidt som nitra eller diazepam 5mgs. - eller på linie med en standard benzodiazepin - lidt et spørgsmål egentlig). Fik konfiskeret 186 stk. af policen...

Pyrazolam virkede lidt tamt, men sku helt op på 25-50 stk. for at få en ønsket effekt..

VIL GERNE UNDERSTREGE AT MIN TOLERANCE ER VOLDSOM HØJ... HAR VÆRET BENZO MISBRUGER AD LIBITUM I 11 ÅR OG DE DOSER JEG OMTALER, ER VOLDSOMME OG SKAL ABSOLUT IKKE EFTERLIGNES!!!!!

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer af RC benzoerne, også i forhold til de "originale" benzoerne.
Vil specielt gerne høre om, jeres erfaringer med flubromazepam (og diclazepam) i forhold til alle de andre benzoerne..
Og er der et kemi geni, der kan svare mig på om flu-bromazepam kontra bromazepam, er nogenlunde det samme som flu-nitrazepam kontra nitrazepam... Det jeg umiddelbart ved at der er en flour ring på den kemiske sammensætning, som får det til at blive optaget hurtigere og stærkere, right?

På forhånd tak for svarene =) og i behøver ikke moral prædike - ved godt det er dårlig HR.. Ønsker bare erfaringer, og syntes dette er det rette fora, at spørge i =)

Mvh. Søren / mandenmh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Må man spørge, hvorfor du har misbrugt benzodiazepiner i 11 år? Hvilket formål tjener de?

Medlem

flubromazepam er gode vis man tager omkring 5-10 stks uden tolerance.. de virker dog længere tid end almindelig bromazepam.. synes ikke de er pengene værd som det ser ud pt..
diclazepam er jeg heller ikke begejstret over.. hold dig til de originale.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]