Kom til at smide den i off T måske er der en mod der vil være venlig at rykke tråden ?
Jeg fik dolol i går efter en tur hos vagtandlægen der så på en tand jeg har med et stort hul i.
i morgen skal jeg så til egen tandlæge og få fjernet den ( yay

) fik dolol fordi at pernodil og ipren ikke rigtig tog smerterne mere, men han mente at samen med pernodil og ipren ville dolol virke godt, og i det mindste give mig lidt søvn. har aldrig prøvet dem før, dog har jeg prøvet andre morfin præperater, som ketogan og oxy os.v
jeg kom hjem, læste på nettet om dem, så at folk talte dårligt om dem mht smerter og at man kun kunne lamme sig på dem. Jeg tog kun 50mg imens jeg sad og røg en joint, efter kun 40 minutters tid var der ingen smerter (og har ikke haft det i 12-14 timer nu hvilket er usædvanligt) så længe virker de da ikke ? plus jeg havde en let afslappet følelse i kroppen som jeg syntes jeg mindes om hos andre opiater, som er ganske rar.
dog har jeg tømmermænd... ja af skide 50mg. har en let svimmelhed og en let kvalme, ikke noget vildt.
hvordan undgår jeg det ? kan ingefær tage det eller skal jeg have fat i et antihistamin ? de gav mig godt nok den søvn jeg havde brug for men puuuh man har det lidt sært når man vågner

syntes f.eks ketogan gav meget mindre tømmermænd.
vil ingefær være bedre end et antihistamin ? og hvilket antihistamin fortrækker i til sådan noget her ?