Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psych.

Har i noget tid rendt og haft det lidt små skidt.
Følte mig en del angst præget og enormt irritabel/ligeglad.

Fandt i torsdag lidt rester af noget 5f-akb-48, som jeg røg resten af. Det var ikke ret meget, tror jeg havde ca. 5mg på damiana blade.
Men har haft et afterglow, siden da vil jeg tro. Jeg føler mig faktisk HELT NORMAL IGEN!
Angsten er der ikke mere, samtalerne går lige så flydende som før jeg blev ramt af angst. Og jeg spiser endda mere end jeg plejer.

Var det virkelig dét der skulle til efter 4-5 måneder? Eller har jeg bare ramt et fantastisk godt tidspunkt?
Det er næsten som at jeg har fået mit liv igen. Altså helt seriøst? :shock:

Medlem
Brugeravatar

Googlede lige : 5f-akb-48

RC: Syntetiske Cannabiode-Analoger i pulverform (til dem der som jeg ikke andede hvad han talte om)

Tillykke med være vendt tilbage fra de døde, var det en bestemt supstans, el overforbrug der havde gjort dig Angst, Irretabel og ligeglad
(kan det ha været en form for Psykiske apstinenser ? )

Medlem
Brugeravatar

Har ikke brugt det i næsten 1 år. Det var faktisk tilfældigt jeg fandt resterne i en kasse.
Har nok været lidt hård ved mig selv, men havde haft pause de sidste 2 måneders tid fra alt. Men god damn det er rart at føle verdenen som et menneske igen!

Dedikeret medlem

hej sortsky!
fedt!! har du røget normal ganja i de forgangne måneder?hvor lœnge har afterglowet vœret der? og føler du din mentale tilstand er blevet rebooted til normal igen? og hva forsagede din nedtur?
mvh STW

Medlem
Brugeravatar

Har røget det der svarer til 0.1g hash og 0.3g skunk. Min tolerance er helt i bund, og jeg bliver virkelig påvirket.
Har ikke haft noget afterglow efter det, andet end jeg følte mig lidt sumpet i hovedet i et par dage. Holder mig faktisk mest fra cannabis, fordi jeg nærmest træder ind i en verden for mig selv når jeg ryger.
Bliver stille, og så "lagger" mit syn. Ikke noget jeg ligefrem hygger mig med under peaket. Efter peaket så begynder jeg virkelig at hygge mig! :)

Mentalt er jeg blevet rebootet, ikke fuldstændigt. Men kan mærke jeg lever igen, før følte jeg mig som en nedtrykt robot.
Ville helst bare have dagene til at gå, og spilde tiden i sengen. Sådan har jeg det slet ikke mere.

Min nedtur startede med nogen problemer relateret til at jeg gik fra min daværende kæreste. Og brugte (ufatteligt dumt!) diverse stoffer som flugt.
I ved godt hvordan sådan noget ender. Men det skal der godt nok ikke være mere af, det er da helt sikkert :)

Edit: Med hensyn til kost, så spiser jeg en nogenlunde varieret kost. Og så drikker jeg primært vand.
Eneste ændring jeg lige kan tænke på, er at jeg er stoppet med at spise vitamin og fiskeolie piller. Om det er derfor, skal jeg ikke kunne svare på. :/

Dedikeret medlem

hmm we all make baaad choices!
-og jaerh fiskeolie fuckker hjernen op ;-)

ej spøg til side, det er sku fedt du kom ovenpå igen! keep it going, og krydr evt med gode gåture!
lagger dit syn ved normal røg? og har det altid vœret sådan? eller er det noget 5f-akb-48 bivirkning?
alt godt herfra!

Medlem
Brugeravatar

Yes, der skal gang i ben værket igen.
Det sker ved normal røg, når jeg kigger til siderne så er det som om mit syn lige skipper som når man spiller et spil der små lagger.
Samt presset i panden. Måske er det cannabis bare ikke lige mig. For har prøvet alt fra at tage 1 hvæs til at ryge en stærk joint selv.
Samme lag på øjnene, virkelig underligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lol, har det på præcis samme måde. Er også lige 'blevet normal' efter et par måneder med angst.
Intet overdrevet overhovedet, kun meget, meget lidt angst, men nok til at jeg nu kan mærke, at jeg er tilbage til at være awesome.

Det må være noget i den grønne medicin...

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

qoute: Det må være noget i den grønne medicin... HØRT HØRT!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe. Men det er samtidig cannabis der gav mig angsten. Det hang måske sammen med at jeg røg en 2-smøgs alene hver aften i et par uger, hvor jeg nu er gået over til grønt og så kun én 1-smøgs om aftenen.
Cannabis gør dig bare 2talt klog manner

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Hvis jeg i en periode kun ryger hash, bliver jeg tit nedtrykket og ligeglad. Men grønt kan jeg ryge hver evig eneste dag, uden nogle former for bivirkninger. (Udover lidt ør i halsen måske.) :mrgreen:

Men fedt at hører at du har det godt igen!
Jeg er også sikker på at det ikke er alle, der tåler et stort forbrug af Cannabis. Men sådan er det jo også med alcohol og mange andre rusmidler.

:peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]