Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Min veninde fik noget mærkeligt kokain på istedgade i lørdags, men virkningen fra det var meget mærkelig og slet ikke som kokain normalt føles, er der nogen der ved hvad det kan være? For alle var ret vilde med virkningen som var helt anderledes :rocking:

Hun beskriver det således:

Vi købte 2g cola fra istedgade. Det ene bare helt hvidt. Det anet var helt brunt og lugtede surt. Vi blev sygt sløve af det.
Men vi havde det for nice. Vi alle brækkede os dog et par timer efter.... Vi aner ik hva fuck det var. Altså.. det smagte ikke særlig syntetisk.. lugten var surt i det.. det rev heller ikke særlig meget i næsen.. Men efter 5-10min første streg blev jeg sådan lidt glad i det, og fik lyst til at kramme dem jeg var sammen med haha. ellers var jeg bare total chill og lækker afslappet, mega døsig. Tænker lidt det måske ku være noget nervepille, morfin eller sådan noget.. Efter nogle timer, kløede det overalt på kroppen på os alle sammen.. Og så brækkede vi os. Og efter vi havde brækket os, fik vi det nice.

Er der nogen der har nogen idé om hvad det kan være? Og hvordan man kan få mere af det?

Peace :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det andet kunne lyde som heroin? Altså, det brune I købte.
Husk ikke at blande kokain og heroin, det er svært at ramme ordentlig dosis, og konsekvenserne ved ikke at gøre det er ofte død.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Altså når du siger i fik kløe og senere kvalme plus at i købte det på Istedgade, kunne det godt lyde som om det brune pulver har været ryge heroin. Men det er umuligt at sige med sikkerhed.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Lyder sku også som en omgang Heroin i mine ører :-)
Kan simplethen ikke forstille mig at, det skulle være andet ud fra beskrivelsen, specielt symptomerne oveni?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit bedste gæt ville også være heroin :)

Junior medlem

Men er heroin ikke pisse dyrt ? :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Men er heroin ikke pisse dyrt ? :P

og det er coke ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På Istedgade kan man godt finde billig heroin, men så må man også antage, at prisen hænger sammen med kvaliteten - ikke gør det, kend dit stof.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det må også lige siges at alt køb af stoffer frarådes fra istedgade, imo! Størstedelen er lort. Det kan være ALT, kan det selvfølgelig også andre steder fra - men disse mennesker er DESPERATE!

Dedikeret medlem

:rocking: :lol: :lol: :roll: HAHAHAHA !
Brunt pulver som lugter surt ? købt på omtalte sted ;D Det lyder sku til i har fået der en omgang #3 og så sammen med coke ? I har haft en rigtig rigtig dejlig og ikke mindst hyggelig aften kan jeg høre ! Gid det var mig haha!!!
Undrede det jer ikke at det var brunt fra starten ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
det undre mig, man gider købe sit narko lige der i landet :D

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Kan ikke udtale mig om hvad det var, da jeg ikke har den fjerneste idé om det, men en fed aften, det lydder i til at have haft :D!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
@Rhiz

Hvis du læser så brækkede de sig rimlig meget, så hvor fedt det har været ved jeg ikke, jeg synes fx ikke det var fedt at tage for meget subutex, for så brækkede man sig lang tid efter, og kunne godt lyde som for meget opiat/opioid, minder meget om syntomerne på for meget subutex..

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

At blande "Uppers" og "Downers" er noget af det der har flest dødsfald på samvitighede mht narko indtag..

at købe "brunt coke" der lugter surt og så indtage det først og så spørge hvad det er bagefter ? behøver jeg sige mere !?

Bright..

I er årsagen til at narkotiske stoffer er ulovlige !!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvis man er godt kneppet på opiater, så tror jeg ikke, at det betyder så meget, hvis man brækker sig.

Junior medlem

At blande "Uppers" og "Downers" er noget af det der har flest dødsfald på samvitighede mht narko indtag..

at købe "brunt coke" der lugter surt og så indtage det først og så spørge hvad det er bagefter ? behøver jeg sige mere !?

Bright..

Det er jo ikke altid det man får ser ud som det plejer, og nogen gange er nysgerrighedens fristelse alt for stor. Det var jo ikke fordi at man lagde ud med at indtage stoffet i kæmpe doser.

Desværre bygger handel med psykoaktive substanser kun på tillid til pusheren, og den eneste måde vi kan komme udenom det er med en legaliserings og statskontrol.

Junior medlem

Bright..

Det er jo ikke altid det man får ser ud som det plejer, og nogen gange er nysgerrighedens fristelse alt for stor. Det var jo ikke fordi at man lagde ud med at indtage stoffet i kæmpe doser.

Desværre bygger handel med psykoaktive substanser kun på tillid til pusheren, og den eneste måde vi kan komme udenom det er med en legaliserings og statskontrol.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]