Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hej, jeg har bestilit 1 gram mdma hjem som skulle være 87% rent.

Jeg har bestilt det for at mig og en kamerat kan prøve det til nytår (ingen af os har prøvet mdma før), men ved ikke helt hvor meget vi skal regne med er en dosis?
Jeg havde tænkt at 100 mg kunne gøre en dosis for en rookie (jeg vejer selv 90 kg og min kamerat nok en 80 stykker) men er ikke sikker på det info jeg har fundet også holder stik når det er noget så rent mdma?

Medlem

Uden at vide hvilken Info du har fået så antager man som regel det er 100% rent når man snakker om doser..

Medlem

hej, jeg har bestilit 1 gram mdma hjem som skulle være 87% rent.

Jeg har bestilt det for at mig og en kamerat kan prøve det til nytår (ingen af os har prøvet mdma før), men ved ikke helt hvor meget vi skal regne med er en dosis?
Jeg havde tænkt at 100 mg kunne gøre en dosis for en rookie (jeg vejer selv 90 kg og min kamerat nok en 80 stykker) men er ikke sikker på det info jeg har fundet også holder stik når det er noget så rent mdma?

Det er meget forskelligt hvad folk siger omkring indtagelse af mdma, men: 1,5 gange med din egen kropsvægt. Der er mange der anbefaler 120mg. som dosis, men ved ikke om man skulle tage lidt mindre første gang. For at få et lidt mere stille og rolig come up første gang, ville jeg anbefale at tage det oralt(evt. bomb). Husk at drikke en halv liter vand i timen, specielt hvis du danser og/eller sveder helt vildt. Der er masser af viden om og tråde om indtagelse af MDMA her på psychedelia, så søg på det. Held og lykke, husk HR!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

100-120 mg er en fin førstegangsdosis, og mindre kan også gøre det. God fornøjelse, det er noget lækkert stads :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har selv prøvet MDMA som havde en renlighed oppe omkring 85-90 %
Men bare af ren nysgerrighed, hvad tror i de så at sidste 10-15 % kan bestå af?
oplyser de bare ærligt og redeligt forbrugeren om at det er lidt cuttet, eller går noget af potensen til "spilde" i produktionen ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har selv forstået det sådan at 87% er noget nær så rent som det kan blive, de sidset 13% er noget man tilsætter/bruger til at omsyntesere mdmaen så det kan blive testet? (Er virkelig på dybt vand, nogen kemikyndige må lige skyde ind) - Det sjovt du spørg, for har faktisk selv undret mig lidt over det.
Også med coke, at ~90% er max i en labtest af en eller anden grund.

edit:
Fandt lidt her:

Citat:
We've been doing this for a good while. Whilst Dutch MDMA is considered to be a lot more 'clinical' since their synth methods are much cleaner (they would be if your jail sentences are shorter than anywhere else for doing this kind of thing) - they also have test facilities to get as close as possible to that 84% maximum Anything produced elsewhere has a different personality to it. A lot of people mention 3D vivid hallucinations on the MDMA provided from the UK but this is due to the different synth methods involved and other physchoactive impurities which can be involved (I've had some previous batches of MDMA that have tested postive for MDA - a trace 'impurity' during the synth process.) But it was MDMA as could be recognised by the typical effects. Things like this can give MDMA its different personalities. I'm sure the pro's out there who know what they're doing when they buy MDMA from numerous vendors they notice these small differences in different batches. It's not exactly to 'strains' of Cannabis but different chemists have different touches right? ;) Plus people need to remember, frame of mind, serotonin levels, scene, setting and even company can really influence what your going to feel.

Furthermore, just to clarify this up, anyone offering MDMA as 100% pure isn't telling the whole truth, MDMA's maximum purity can only be around ~84% since Hcl makes up the rest of the crystal structure. MDMA freebase is an oil.

http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... efb410ad6a

Medlem

Okay.. Så når man ser på doseringsvejledninger til mdma, må man gå ud fra det er for 84% renlighed og ikke 100%

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, ~ 60-70 % da det er standard gadekvalitet og derfor må være udgangspunktet når nu folk ikke ved hvor rent stoffet er.

Medlem

Alice - Hvad så hvis man en sjælden får MDMA der ligger væsentligt højere end gennemsnittet og doserer som plejer? Så kan man da godt blive overrasket. Jeg er af samme overbevisning som Swiffa. Ellers ville doserings vejledninger du læser på nettet jo ikke være særlig brugbare. :-)

Offtopic - Hvordan kan det være at f.eks. MDMA HCl-salt formen ikke har et højere indhold af mdma freebase? F.eks. Kokain kan vel sagtens komme meget tæt på 100% selvom det er i salt? Eller skal der også freebase "form" til i det tilfælde?

Junior medlem
Brugeravatar

I HCl form vil det jo være 100% rent MDMA Hydrochlorid, men man antager at MDMA'en deri udgør 84-87%.
Det er hvad jeg kan snuse mig frem til.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I HCl form vil det jo være 100% rent MDMA Hydrochlorid, men man antager at MDMA'en deri udgør 84-87%.

Overstående har ret. De sidste %'er udgør Hydroclorid ioner, som gør at det kan udfælde som et salt

Og forresten OP, lad vær med at tro på alt hvad de skriver når du køber knark. Du har vel ikke en udskrift på det er 87% rent? Dosere som du altid ville have doseret. Erowid->Mdma, det er rene doser der er taget udgangspunkt i der.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland

Overstående har ret. De sidste %'er udgør Hydroclorid ioner, som gør at det kan udfælde som et salt

Altså MDMA HCl kan sagtens blive 99-100% rent.. Det er ca 85% så potent som MDMA freebase, da HCl-molekylet også vejer lidt og ikke er psykoaktivt.
Det sammr sig gældende for mange andre stoffer, som f.eks (meth)amfetamin.

Hvis det er 87% ren MDMA HCl, er de sidste 13 procent IKKE HCl-molekyler

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du har ret i at det kan sagtens kan blive 100% rent, men derfor (hvis det er udfældet som HCl), ville det stadig indeholde HCl, som du også er inde på. Hvis man har 100% rent mdma. er 84% mdma.mol MAX og de resterende 16% er HCl. Sådan har jeg forstået det hvert fald. Men du må meget gerne komme med kilder, hvis du har forstået det på en anden måde. Hvis jeg tager fejl, beklager jeg selvfølgelig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er for så vidt enig, det er bare forkert at sige at MDMA HCl ikke kan blive renere end 84%... :)

Medlem

Hvis man får testet noget MDMA i laboratorie (eks.) og får en givet renheds %, ville den så sige hvor stor en del der er MDMA HCl-salt, eller MDMA-freebase? Så vidt jeg har forstået snakker vi her freebase. Har dog også før set folk der har fået testet MDMA krystaller helt op til ~96%, og i det tilfælde kan der vel kun være tale om hvor stor en del MDMA HCl det indeholder?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har dog også før set folk der har fået testet MDMA krystaller helt op til ~96%, og i det tilfælde kan der vel kun være tale om hvor stor en del MDMA HCl det indeholder?

Præcis..

Jeg var nu af den opfattelse at man opgiver renheden af stoffet + salt.. I hvert fald har jeg en ven som blev taget med 8g brun MDMA HCl som politiet havde testet til 80%, jeg er meget sikker på de 80% var renheden af det testede MDMA HCl og ikke hvor stor en andel af det der var freebase, men jeg har desværre ikke brevet mere så jeg kan tjekke.

Junior medlem

Den her tråd har taget en spændene drejning :=)

Har lige et enkelt spørgsmål mere.

Detaljerne for vores trip bliver sådan:

Settings:
Privat fest med cirka 10-15 meget gode venner (hvoraf vi er to der skal prøve mdma) heriblandt er der en der er helt ædru

klokken 8-9:
ankommer og tænker vi kan drikke en 2-3 øl og måske ryge en lille joint.

klokken 11:
100 mg mdma i galetine kapsel.

klokken 12:30
Redosere hvis nødvendigt med 20 mg også i galetine kapsel.

har læst det er en god ide at spise bananer og vitaminer optil, så tænker vi spiser 2 bananer dagligt 3 dage optil + spiser vitamin piller efter hvad der står på pakken.
Er der nogen der har noget at tilføje eller er vi bare good to go? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad vejer i?
Jeg ville gå med vægt x 1.5 = dose i mg.
100mg virker som lidt, med mindre du vejer 60kg - jeg vil næsten gå så vidt og sige hvis i har erfaring med amfetamin/kokain/ så kan i godt oppe dosen til kropsvægt x 2.
Det er træls at blive skuffet, især første gang - den første gang glemmer man aldrig hvis dosen ligger rigtig!

Men suuuuper nice du har læst sådan op på det, og gå endelig til den med bananer og vitaminer, det burde du altid gøre! 8)

Junior medlem

Jeg selv vejer 91 kg og min kammerat vejer nok nogen og 80-85 stykker.
Jeg har prøvet kokain 1-2 gange og min kammerat slet ikke så det er ikke rigtigt værd at tage med syntes jeg.
Vi har altid være mere til hash ;)

så en 135mg til mig og 125mg til min kammerat mener du?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, det er meget passende.
Hvis i er sunde og raske vil i også kunne nuppe 150mg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]