Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 11:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.
Jeg er en sund og rask dreng på 24.
Jeg fixer en gang om hver 4-6 uge for hyggens skyld.
Jeg har for 3 timer siden fixet brun heroin, og det gik meget godt. Som jeg plejer har jeg en kammerat til at fixe mig, da jeg har nålrforbi.
Anden gang for ca 1 time siden, skød jeg ca halvdelen, men da jeg er sådan en kylling når det kommer til nåle, plus brun heroin gør nas pga citron.
Nu er spørgsmålet, kan jeg gemme resten, altså det der er tilbage i pumpen, selvom der er blod i. Kan jeg gemme det til imorgen, varme pumpen lidt med en lighter, og så fixe resten?

Tak for et fedt forum! :D

Site Admin

Nej, Blodet i er størknet og kan give dig blodpropper. Smid det ud.

Hvis du vil forblive sund rask og mere end et par og tyve, vil jeg anbefale dig at få lagt din vane på hylden asap.

MVH
KenIshii

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du virkelig kun bruger heroin en gang hver 4-6 uge, hvorfor så ikke ryge det?

Medlem

Nej, som KenIshii siger, så størkner blodet og kan give dig blodpropper.
Forstår heller ikke rigtigt meningen i, at du sprøjter heroin, når du, må vi gå ud fra, ikke er afhængig af det - især ikke, når du har nåleforbi. Hvis du gerne vil have en rus engang imellem, så ryg en joint i stedet og slap af :D

Dedikeret medlem

hvis du virkelig kun bruger heroin en gang hver 4-6 uge, hvorfor så ikke ryge det?

Fordi det ikke giver "rushet" på samme måde. Men udover det havde jeg nok også valgt at ryge det. Det skal dog også nævnes at det kan give nogle ubehagelige bivirkninger at ryge på sølvpapir - hvilket jo nok er den bedste og nemmeste måde og ryge #3 på :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nej, som KenIshii siger, så størkner blodet og kan give dig blodpropper.
Forstår heller ikke rigtigt meningen i, at du sprøjter heroin, når du, må vi gå ud fra, ikke er afhængig af det - især ikke, når du har nåleforbi. Hvis du gerne vil have en rus engang imellem, så ryg en joint i stedet og slap af :D

Hvis han er 1 af dem ud af mange som kan styre det, og kun tage det så sjældent. Så for min skyld ingen alarm! Men for helved trådstarter lov mig at passe på, og vær stærk!! Det kan gå så grueligt galt. Heroin er et stof som virkelig kan kneppe dig synderligt sammen hvis du ikke passer på! Ved du også selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Hvis jeg var dig ville jeg ryge det i stedet fremover. Mener at have læst i en dansk narkobog, at det gav et højere peak i plasmakoncentration. Kan dog læse på interwebbet at andre ikke har fået samme resultat. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... _233.x/pdf

Medlem
Brugeravatar

Skide dårlig idé at gøre det to dage i træk iøvrigt.
Du lejer med et virkelig vanedannende stof. Spørgsmålet du bør stille dig er om du kan holde dig 3 måneder + uden heroin før det begynder at dukke op i dine tanker jævnligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis han er 1 af dem ud af mange som kan styre det, og kun tage det så sjældent. Så for min skyld ingen alarm! Men for helved trådstarter lov mig at passe på, og vær stærk!! Det kan gå så grueligt galt. Heroin er et stof som virkelig kan kneppe dig synderligt sammen hvis du ikke passer på! Ved du også selv.

Det er fuldstaendigt ligegyldigt om han kan "styre det", som du siger. Jeg har kendt flere mennesker som en gang i mellem lige tog en dosis heroin eller et andet opioid, ikke saa ud til at udvikle afhaengighed, og som nu er doede af en overdosis. Alle jeg kendte som er doede, var folk der virkeligt vidste meget om stoffernes virkning og om harm reduction. Det reddede dem ikke.

Jeg bakker helt op om KenIshii's anbefaling.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!

Det er fuldstaendigt ligegyldigt om han kan "styre det", som du siger. Jeg har kendt flere mennesker som en gang i mellem lige tog en dosis heroin eller et andet opioid, ikke saa ud til at udvikle afhaengighed, og som nu er doede af en overdosis. Alle jeg kendte som er doede, var folk der virkeligt vidste meget om stoffernes virkning og om harm reduction. Det reddede dem ikke.

Jeg bakker helt op om KenIshii's anbefaling.

Men vi er et harm reduction site, ikke et "fyfy det må du ikke"-site. IMO er rygning af heroin det sikreste, da du tager det hen over et stykke tid, og kan stoppe hvis du føler dig for påvirket. Det kan du ikke hvis du først har sniffet en masse, eller injiceret det ind i dig selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
er det virkelig så slemt det han gør ? jeg er med på det måske er den dårlig ide at gøre flere dage i træk, men er kokain f.eks ikke ligeså vanedannende som heroin ? det har jeg da før taget et par dage i træk uden at blive hooked.

Senest rettet af Mr.Pink 12 jan 2014 06:11, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er fint at fraråde brug af heroin overhovedet. Nogen gange må 'fyfy det må du ikke' da være det bedste. Det er ikke altid nødvendigt med alternativer, især ikke i dette tilfælde, hvor brugeren ikke er afhængig eller noget.

og de svære slipper fri.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Prøv at læs hvad jeg skriver! Jeg sagde "hvis han var 1 af dem!" Jeg fraråder sgu også folk at stikke sig med nåle! Så skal vi også fraråde folk at drikke alkohol! Det er der ihvertfald flere folk som bliver hook på pr omgående! Jesus ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er enig med spiffeh. Information frem for fyfy. Det er hans krop, hans valg. Man kan råde ham til at lade vær og sige det er potentielt dødelige stoffer han leger med og derefter give et HR-råd, til hvordan han kan gøre det sikkert og ordenligt, hvis det er det han vil. IMO.

Jeg er desværre ret grøn mht intravenøst injektion, så det kan jeg ikke hjælpe dig med :P

Senest rettet af incase 10 jan 2014 18:33, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prøv at læs hvad jeg skriver! Jeg sagde "hvis han var 1 af dem!" Jeg fraråder sgu også folk at stikke sig med nåle! Så skal vi også fraråde folk at drikke alkohol! Det er der ihvertfald flere folk som bliver hook på pr omgående! Jesus ..

Ro paa. Jeg ved godt at han goer som han vil. Manden har faaet svar paa sit spoergsmaal, han kan IKKE gemme halvdelen af sit fix. Jeg tilfoejer blot at det med at kunne styre heroin ikke goer det mindre livsfarligt, da man sagtens kan komme til at tage en OD alligevel, selvom man ikke har problemer med at holde det til en gang om maaneden eller mindre. Det er en oplysning som jeg synes er ret relevant, naar man skal vurdere om man vil fortsaette med at tage stoffet.

Junior medlem

Jeg fik svar på mit spørgsmål tak :)
Og jeg vil hellere fixe heroin end ryge det, fordi jeg ganske enkelt bliver mere skæv, og får stiksus oven i. Jeg ved hvor farligt det er, og har og holder, pauser fra opiater i et halv til et helt år.
At folk sniffer deres næser i smadder i weekenden, eller hygger på opiater. Det kan jeg ikke se forskellen i.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nu har jeg flere gange set brun heroin blive kaldt #3. Hvad kommer det af?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Nu har jeg flere gange set brun heroin blive kaldt #3. Hvad kommer det af?

Forestil dig at opium er: #1. #2 er raffineret opium. #3 er heroin, freebase. #4 er heroin HCl, i teorien den reneste form for heroin.

Det er vidst nogenlunde sådan, at det hænger sammen.

Faldt lige over det her:

The numbering system was devised by the US DEA in the very early 1970s and is as follows:

Heroin #1: Morphine Freebase or Morphine HCL

Heroin #2: Heroin Acetate or Heroin Freebase

Heroin #3: #4 heroin but specifically altered at the POM (Point of Manufacture) to make it conducive for smoking. The technical definition is a 60:40 mix, with 60 representing heroin hcl. and 40 representing caffeine hcl.

Heroin #4: Heroin hcl made specifically for injection.

http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z2qPvHtgdQ

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]