Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Oki

jeg går og planlægger fremtidige trips og ægte LSD er højt oppe på listen..

men jeg har ikke personlige erfaringer med stofffet ej heller kender jeg folk der har taget det, andet end "jer her inde"..

Jeg har en hel det erfaring med extasy piller med formodet MDMA (i mine unge år) så jeg ved hvordan MDMA virker,
men er LSD et lige så "fuldt" trip som shrooms ? (som jeg har meget erfaringer med)

eller mangler noget af lykkefølesen ? jeg er ikke bange for "badtrips" det har jeg for meget erfaringer til, men jeg har respekt for stoffet.

så spørgsmålet er: LSD el. (LSD + MDMA) ?

Jeg planlægger også 2C-B (måske før LSD) og til sidst DMT..

Citat:
Mit synderegister :D (txt-fil på min pc jeg holder op-2-date)

Alcohol
Poppers
Ephedra (Røde Super Cap)
Cannabis (Import Hash,Ryst,ISO,BHO,pot,Skunk sorter)
Amfetamin
Lattergas (No2 Patroner)
Forskellige Piller solgt som Extasy (MDMA, amfetamin, m.m.)
Dexofan (DXM)
Shrooms (Hawii,Thai,Spidsnøgenhat)
research kemikalier (London Ugderground)
Opiater (Morfin,Ketogan,Petedin,kodien,tramadol)
Kokain
Peruvian Torch Kaktus (Meskalin)
Kratom
Salvia (ikke break-trough)

Stoffer jeg ønsker at prøve:

2C-B
LSD25 + MDMA
DMT

Senest rettet af BrightShadowDK 16 jan 2014 03:20, rettet i alt 3 gange.

Medlem
Brugeravatar

Hvis nogen er i tvivl så køber jeg kun så prima så muligt at skaffe og betaler gerne betydeligt mere for rene hvide/klare MDMA krystaller og LSD bliver minimum testet med UV-lys.

men jeg tror jeg køber et par testkits hjem, jeg syntes sku jeg har taget chancer nok i mit liv :-(

Edit: EZ test kits til MDMA/2C-B og til LSD/DMT bestilt i pakker 10 stk. af hver type. (De tager imod BC) :wink:

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
flot liste! hvad med ketamin!? :D

jeg har hørt fra flere at LSD's eufori skulle være noget af det reneste man kan finde. jeg har dog ikke selv oplevet det.
LSD skulle også i store doser kunne give et dybere psykedelisk trip end svampe.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
LSD kan efter min mening ikke sammenlignes med noget ! specielt i store doser ! dejligste fraktal visuels med en tilhørende "forståelse" for HELE universet!
tog kun svampe i nogle år, .... indtil jeg prøvede LSD! vil nu tro jeg har taget nok en 70-100 trips... har ingen anelse faktisk.. hvem holder styr på når man når op på den mængde-
hvad jeg prøver at sige er. jeg elsker det! både for hyggens skyld, og full blown fraktal noia

nyd dit trip... og for guds skyld... drik ikke alkohol- slår halvdelen af trippet ihjel

Medlem
Brugeravatar

hvilen dosering vil du anbefale ? du lydder til at ha en smule erfaring :wink:

hvilke mærker er dine foretrukne for tiden og er der nogen du ved man skal holde sig fra ? (har styr på at der cirkulere mange mærker med RC)

:peace:

Alkohol er noget jeg sjældent nyder og jeg blander det ikke med PSY..

Medlem
Brugeravatar

flot liste! hvad med ketamin!? :D

Fordi Dissociativer ud over lattergas ikke rigtigt har været noget for mig..(DXM,Salvia)

Mine favoritter er Shrooms, visse milde opiater og MDMA.

Men jeg har ikke 100% smækket døren på Ketamin men hvis det bliver aktuelt har det lange udsigter..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
nu er problemet med LSD at man aldrig helt ved hvor meget det er på. holder mig mest til flydende , men siger ikke nej til et mærke! ^^
dog har jeg givet fuldstændig op på at forholde mig til hvor stærke en given dosis er på... ! der er simpelthen ingen sammenhæng i det i følge min erfaring

der er god syre og dårlig syre!
ALLE siger jo mindst 100-200µ og nogen gange er det et meget vadet trip uden den store effekt, men er omvendt også blevet taget røven på af nogle SINDSYGT stærke dråber
problemet med "blotter/mærker " er at de sjældent bliver opbevaret ordenligt eller simpelthen (mere)fortyndet lsd i, (det er jo dealers du har med at gøre/ og du kan købe alle frimærkeark på nettet stort set(altså til selv at dryppe på) så stoler aldrig på blotters... når det er sagt .. har blotters jo selvfølgelig også taget røven på mig^^
men nu er jeg heldigvis i en kreds hvor en stor mængde har flasker på sig da vi kender en del der sælger det i tyskland.

min point er.. hvad skal jeg sige til dosis? du ved aldrig hvor meget der er i? enten er det godt eller dårligt. så hvis du kan få det fra en troværdig kilde som SELV har taget det, og kan fortælle om det er stærkt eller svagt... er det bedste råd jeg kan gi dig!

Personligt kan jeg godt li´at komme helt ud i fraktal universet 400+ µ , har selv af egen vilje højest været på 9-10 dråber. men har "desværre også fået spildt en hel flaske ud over mig)
men som basis er det vel 100µ et normalt trip ligger på...( SOM ALLE JO SIGER DER I )LOL kan huske en spansk undersøgelse hvor kun 2 ud af over 100 testede mærker havde over 100µ i---- siger lidt om markedet???
få det flydende hvis du kan og lyt på den person der giver dig det :)

nyd dit trip! håber det bliver SKØNT og fyldt med kærlighed ,udtværede farver og fraktaler!!! og ikke får alt for ondt i nakke musklerne af at smile SÅ meget hele tiden! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]