nu er problemet med LSD at man aldrig helt ved hvor meget det er på. holder mig mest til flydende , men siger ikke nej til et mærke! ^^
dog har jeg givet fuldstændig op på at forholde mig til hvor stærke en given dosis er på... ! der er simpelthen ingen sammenhæng i det i følge min erfaring
der er god syre og dårlig syre!
ALLE siger jo mindst 100-200µ og nogen gange er det et meget vadet trip uden den store effekt, men er omvendt også blevet taget røven på af nogle SINDSYGT stærke dråber
problemet med "blotter/mærker " er at de sjældent bliver opbevaret ordenligt eller simpelthen (mere)fortyndet lsd i, (det er jo dealers du har med at gøre/ og du kan købe alle frimærkeark på nettet stort set(altså til selv at dryppe på) så stoler aldrig på blotters... når det er sagt .. har blotters jo selvfølgelig også taget røven på mig^^
men nu er jeg heldigvis i en kreds hvor en stor mængde har flasker på sig da vi kender en del der sælger det i tyskland.
min point er.. hvad skal jeg sige til dosis? du ved aldrig hvor meget der er i? enten er det godt eller dårligt. så hvis du kan få det fra en troværdig kilde som SELV har taget det, og kan fortælle om det er stærkt eller svagt... er det bedste råd jeg kan gi dig!
Personligt kan jeg godt li´at komme helt ud i fraktal universet 400+ µ , har selv af egen vilje højest været på 9-10 dråber. men har "desværre også fået spildt en hel flaske ud over mig)
men som basis er det vel 100µ et normalt trip ligger på...( SOM ALLE JO SIGER DER I )LOL kan huske en spansk undersøgelse hvor kun 2 ud af over 100 testede mærker havde over 100µ i---- siger lidt om markedet???
få det flydende hvis du kan og lyt på den person der giver dig det

nyd dit trip! håber det bliver SKØNT og fyldt med kærlighed ,udtværede farver og fraktaler!!! og ikke får alt for ondt i nakke musklerne af at smile SÅ meget hele tiden!