Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 1 mærke LSD.
Junior medlem

Hej.
Jeg prøvede at tage 1 LSD mærke, sammen med min kæreste sidste uge.
De skulle eftersigende være på 125-150..

Vi tog kun 1 hver, hun skulle måske have haft et halvt, men hun insisterede på 1 helt.

Jeg oplevede ingenting, imens hun var hele turen igennem, hvor hun pludselig ikke kunne kende mig, og sagde vi ikke var samme sted osv.
Vi har ingen tidligere erfaringer med narkotika, udover hash.

Jeg er ret glad for at det ikke virkede på mig, så jeg kunne snakke med hende, og berolige hende engang imellem..
Hun sagde dog pludselig midt i det hele "Jeg synes det har været en sjov aften" ..

Det var som om hun var sammen med nogle andre hele aftenen, hun snakkede med dem mv. :rocking:

Jeg vil gerne prøve også, men tænker om det er dumt, hvis jeg gør dette alene, og måske tager 2 mærker?

Medlem
Brugeravatar

Lad være med at tage 2 på samme tid hvis du gerne vil prøve. Måske var du uheldig og fik et mærke med meget lidt/intet lsd på, så hvis du tager 2 risikerer du at de begge to er ret stærke.
Tag 1, vent på en virkning. Hvis du intet mærke efter 1½ times tid, så prøv med et nyt.
En tripsitter er en meget god idé, se om du ikke kan få din kæreste til at holde øje med dig når du nu har gjort det samme for hende, selvom det ikke var planlagt.

Medlem

Geografisk sted: Søen
Vil også mene at du har været uheldig.
Hvis jeg var dig vil jeg spise nogle svampe i stedet. Hvis du ikke har erfaring med psykedeliske stoffer, vil jeg mene at det er lidt offensivt at begynde med LSD.
Et LSD trip kan vare jævnt længe, og det er ikke det fedeste hvis man ikke bryder sig om følelsen.

Medlem

første gang jeg tog LSD fik jeg heller ikke effekt af 1 mærke, ved ikke hvad det er for noget. Men efterfølgende prøvede jeg 2 af de samme mærker, og så var der smæk på :D hvis du skal prøve igen vil jeg nok også anbefale at spise 1, vente lidt og så redosere med ½-1 mærke, hvis du ikke kan mærke det. Jeg tror hurtigt det kan blive for intenst hvis du kaster dig ud i 2 med det samme, eftersom du skriver du ikke har erfaring med andet end cannabis :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]