Har røget det der svarer til 0.1g hash og 0.3g skunk. Min tolerance er helt i bund, og jeg bliver virkelig påvirket.
Har ikke haft noget afterglow efter det, andet end jeg følte mig lidt sumpet i hovedet i et par dage. Holder mig faktisk mest fra cannabis, fordi jeg nærmest træder ind i en verden for mig selv når jeg ryger.
Bliver stille, og så "lagger" mit syn. Ikke noget jeg ligefrem hygger mig med under peaket. Efter peaket så begynder jeg virkelig at hygge mig!

Mentalt er jeg blevet rebootet, ikke fuldstændigt. Men kan mærke jeg lever igen, før følte jeg mig som en nedtrykt robot.
Ville helst bare have dagene til at gå, og spilde tiden i sengen. Sådan har jeg det slet ikke mere.
Min nedtur startede med nogen problemer relateret til at jeg gik fra min daværende kæreste. Og brugte (ufatteligt dumt!) diverse stoffer som flugt.
I ved godt hvordan sådan noget ender. Men det skal der godt nok ikke være mere af, det er da helt sikkert

Edit: Med hensyn til kost, så spiser jeg en nogenlunde varieret kost. Og så drikker jeg primært vand.
Eneste ændring jeg lige kan tænke på, er at jeg er stoppet med at spise vitamin og fiskeolie piller. Om det er derfor, skal jeg ikke kunne svare på. :/