Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 15:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kokain
Medlem

Hej psy jeg har i dag prøvet mig lidt frem med at injecte coke men en ting der undre mig det er at når kanyel kommer ud igen så falder jeg helt sammen og er bare glad og totalt afslappet gaber faktisk nogen gang det undre mig da coke jo skulle virke opløftende

og til dem der samligner coke med amf i ved ikke noget om det så :peace:

Titel: Re: kokain
Medlem

det var 150 mg har lidt trykken i brystet men ellers helt glad og afslappet

Medlem

jeg har også svært ved at fokuser

Medlem
Brugeravatar

Du er sikker på det er kokain?

Men ellers skulle den der følelse som du oplever lige ved injektionen være ret normal, uanset om det er coke eller heroin.

Medlem

tror jeg for har hjerte banken og har også prøvet at sniffe lidt det smagte som coke skal smage har også lidt hovedpine men det var jo også 3 ml kan det give hovedpine og indtil videre har jeg brugt et filter fra en cigaret og jeg bliver også meget glemsom

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej psy jeg har i dag prøvet mig lidt frem med at injecte coke men en ting der undre mig det er at når kanyel kommer ud igen så falder jeg helt sammen og er bare glad og totalt afslappet gaber faktisk nogen gang det undre mig da coke jo skulle virke opløftende

og til dem der samligner coke med amf i ved ikke noget om det så :peace:

I harm reduction ånden må jeg kraftigt fraråde dig at skyde kokain ind i blodårene. En ting er at det er belastende for hjertet og kredsløbet. En helt anden ting er at kokain i gennemsnit er blandet med otte andre stoffer, udover kokain. Så sagt på en anden måde, du skyder fucking meget lort direkte ind i dine blodårer. Nå ja og glem ej at gadekokainen også kan være fyldt med bakterier og vira, som man ikke lige kan filtre ud, igennem simpel vat.

Sidst men ikke mindst, finder du nok ikke noget mere afhængighedsskabende end at sprøjte kokain eller heroin ind i dine årer.

Den mærkværdige effekt du får af IV kokain stemmer på ingen måde overens med rapporteringer fra bluelight og drug-forum, og bekræfter blot yderligere at kokainen er fyldt med cutstoffer og kun indeholder cirka 10% egentlig coke (nyeste gennemsnitsprocenter fra beslaglagte prøver i Danmark).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Den mærkværdige effekt du får af IV kokain stemmer på ingen måde overens med rapporteringer fra bluelight og drug-forum, og bekræfter blot yderligere at kokainen er fyldt med cutstoffer og kun indeholder cirka 10% egentlig coke (nyeste gennemsnitsprocenter fra beslaglagte prøver i Danmark).

kan du linke til nogen rapport/artikel der kan uddybe at "dansk gade kokain" kun indeholder ca. 10% ren kokain?
For har haft lange diskussioner med venner som mener den er langt højere, kunne være rart med et ordentligt bevis/argument og få endt disse diskussioner.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Dedikeret medlem

Raller sidst du lavede en tråd handlede det om du skulle skyde piller også blev du nervøs over det gav en gul plet - dvs det er ikke noget du er rutineret i og samtidig er du lidt bange for konsekvenserne... Hvorfor egentlig det? Det virker som om du er skide ligeglad med dit liv. Så hvorfor spørge ind til HR?

Det er dårlig HR og skyde sine stoffer - især når det drejer sig om stoffer med masser af diverse fyldstoffer - kokain og piller er fyldt med alt muligt andet end det stof du ønsker!

Det er også den sikre vej til at blive hooked på hård narko at fixe og det kan godt være du ikke kan lide dig selv og dit liv nu, men det bliver langt værre hvis du fortsætter på den vej du er begyndt på!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kan du linke til nogen rapport/artikel der kan uddybe at "dansk gade kokain" kun indeholder ca. 10% ren kokain?
For har haft lange diskussioner med venner som mener den er langt højere, kunne være rart med et ordentligt bevis/argument og få endt disse diskussioner.

Side 84:
http://www.sst.dk/publ/Publ2012/11nov/N ... DK2012.pdf

Bemærk især tilsætningsstofferne for kokain :lol:

Coke er på ingen måde hvad det var i 80erne og 90erne. Stoffet er dødt i dag og bør undgåes.
Proppet med giftigt levamisol, fenacetin, dyrt og cuttet til ukendelighed.
Hvorfor nogen stadig ville tage kokain nu til dags er mig en gåde...

Senest rettet af wEstzIde 02 okt 2013 17:30, rettet i alt 1 gang.

Medlem

det var egentlig bare for at høre til rusen om det er normalt
og jeg fik aldrig skudt piller, men lige nu er jeg faktisk pisse ligeglad med alting

Dedikeret medlem

Fso skrev:
Raller sidst du lavede en tråd handlede det om du skulle skyde piller også blev du nervøs over det gav en gul plet - dvs det er ikke noget du er rutineret i og samtidig er du lidt bange for konsekvenserne... Hvorfor egentlig det? Det virker som om du er skide ligeglad med dit liv. Så hvorfor spørge ind til HR?

Det er dårlig HR og skyde sine stoffer - især når det drejer sig om stoffer med masser af diverse fyldstoffer - kokain og piller er fyldt med alt muligt andet end det stof du ønsker!

Det er også den sikre vej til at blive hooked på hård narko at fixe og det kan godt være du ikke kan lide dig selv og dit liv nu, men det bliver langt værre hvis du fortsætter på den vej du er begyndt på!!!

+1!!!

Bare stop dig selv !.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I rapporten står der at renheds procenten for kokainklorid er 20% og 21% for henholdsvis 2010 og 2011. så det er en del højere en du skrev. eller er der en forskel på kokain kokainklorid i denne sammenhæng?
og tak for linket for resten, forstår ikke helt meningen med disse cutstoffe, levamisol er som jeg forstår det et præparat mod cancer, hvad skulle det gøre godt for i kokain.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
forstår ikke helt meningen med disse cutstoffe, levamisol er som jeg forstår det et præparat mod cancer, hvad skulle det gøre godt for i kokain.

Currently, levamisole remains in veterinary use as a dewormer for livestock. The medication has also been increasingly used as an adulterant in cocaine sold in the US and Canada, resulting in serious side effects.
http://en.wikipedia.org/wiki/Levamisole

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I rapporten står der at renheds procenten for kokainklorid er 20% og 21% for henholdsvis 2010 og 2011. så det er en del højere en du skrev. eller er der en forskel på kokain kokainklorid i denne sammenhæng?
og tak for linket for resten, forstår ikke helt meningen med disse cutstoffe, levamisol er som jeg forstår det et præparat mod cancer, hvad skulle det gøre godt for i kokain.

Nej, my bad. Du læste rigtigt. Det er 20 procent. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn

http://www.mediaroots.org/the-cocaine-trade/

På denne side er der nogle teorier om, hvorfor Levamisol bliver brugt som cut-middel.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.mediaroots.org/the-cocaine-trade/

På denne side er der nogle teorier om, hvorfor Levamisol bliver brugt som cut-middel.

Super spændende artikel. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold da op, havde ikke regent med at kokain blev cuttet allerede hos producenten. Tak for lidt god læsning, men skræmmende læsning.

Junior medlem

hej vis der er nogle der har set det DOK program der handler om kokain så må man gå ud fra de fleste er holdt op ,tænker jeg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Kokain har vasoconstrictive egenskaber, dvs at årene trækker sig sammen og blodet får sværere ved at pumpe rundt i kroppen. Hvis du oplever svimmel og døsighed, så kan det skyldes at du ikke får en sund mængde blod til hjernen. Et varmt bad kan afhjælpe dette indtil rusen har lagt sig.

Personligt ville jeg være opmærksom på mine doser. Der findes ikke en dose for kokain der med sikkerhed kan beskrives som "sikker", så derfor holder jeg dem lave. O

g typisk får jeg det faktisk også rarere på den måde. Så slipper jeg for at bekymre mig og kan istedet nyde rusen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]