Substans/er: Brun heroin
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder
Dosering og anden informaton om substanserne:0.5g
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:Ok psykiatrisk men lider lidt af hypokondri tror jeg da jeg har fået stor dose benZo af lægen hvilket jeg er stoppet fuldstændig med selv fra 1 dag til anden 7
Måneder siden jeg fik 2x2 flunipam til nat og 3 diazepam 1gang daglig jeg sys selv det rinlog stor dose
TriprapportenHej alle jeg håber i kan hjælpe mig jeg har igennem 1år og 6 måneder fået udskrevet flunipam 2 stk til nat af 2mg men blev erstattet med 2 nitrazepam 5mg da flunipam udgik i marts 2013 jeg fik også diazepam som jeg spiste og rivotril som jeg gav til en ven

nå jeg valgte selv at stoppe hvilket jeg gjorde fra dags dato jeg sys jeg fik det rigtig mærkeligt i starten men jeg bed det i mig og jeg har fået det nogen Lunde det eneste jeg tænker på rigtig tit i løbet af dagen op til 10 gange er om jeg skulle have kræft og om nogle skulle have forgiftet mig det med forgiftet er koet her på den sidste 2 måneder så var det jeg prøvede heroin i går for første gang jeg købte 0,5 brun og røg ca 0.3 jeg fik det rigtig godt men også blev jeg bange har et par spg
Kan man dø af at ryge heroin
Hvor mange gange skal man ryge for at blive afhængi
Andre ting i kan bidrage med vil jeg blive rigtig glad
Forsat rigtig god dag mvh sjoon