Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Fentanyl
Junior medlem

Hej

Jeg har igennem det sidste år brugt Fentanyl/Halmen IV 2 til 3 gange månedligt. Er godt bekendt med stoffet og bruger mindre doser for den oplyftet stemning (0,1mg)

Ville høre om der er nogen der kender til et stof der kan give ligende virkning, da det er min erfaring at tilgængeligheden af Fentanyl ikke er så nem. hvad kunne et alternativ være???

Titel: Re: Fentanyl
Dedikeret medlem

hej hest! har du haft en dunk? :-) der er flere veje og een af dem vej er et mildere opi.. fentanyl er som du nok ved i den meget stærke ende. og da du jo ikk er elefant/rhino sååå ska du ikk op ad styrke-stigen.. .. og ja flydende fentanyl er ikk nemt at få fat i med mindre man er lœge?! hmm¿ :-)
men hvorfor vil du ha et alternativ? er du ved at løbe tør eller er det sket? hold en pause i et halv år, og se om du så vil tilbage, det er hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation.. det ka hurtigt blive rart og nemt for tit, det blev det for mig selv; derfor advarslen!

Junior medlem

hej hest! har du haft en dunk? :-) der er flere veje og een af dem vej er et mildere opi.. fentanyl er som du nok ved i den meget stærke ende. og da du jo ikk er elefant/rhino sååå ska du ikk op ad styrke-stigen.. .. og ja flydende fentanyl er ikk nemt at få fat i med mindre man er lœge?! hmm¿ :-)
men hvorfor vil du ha et alternativ? er du ved at løbe tør eller er det sket? hold en pause i et halv år, og se om du så vil tilbage, det er hvad jeg ville gøre hvis jeg var i din situation.. det ka hurtigt blive rart og nemt for tit, det blev det for mig selv; derfor advarslen!

Tak for dit svar.

Ja det er et stærkt stof som man hurtigt kan blive hooked på. Ja, jeg er løbet tør og derfor ville det være fedt med et alternativ. Det er absolut ikke et must for mig at skulle have et stof til daglig da jeg har fuldtids job der kræver "mig" 100% af dagen. Dette vil jeg aldrig risikere at miste.

Men som skrevet har det været brugt for mig som fredags afslapning og ikke andet. Er ikke i tvivl om at de mennesker der har haft et stort misbrug af fentanyl også har startet stille og roligt. Og ja, måske du har ret med et halvt års pause.

Du skal i hvert fald have tak for dit svar.

Prust prust :D

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Nu har jeg aldrig prøvet Fentanyl. Jeg kender kun til stoffet efter at have læst om det. Derfor kan jeg ikke sammenligne effekten af stoffet, med noget andet.
Jeg kan dog nævne mine "yndlings" opiater/opioder, som er oxycodon og "blandings-præparatet" ketogan.
Vil aldrig anbefale nogle at prøve de stoffer, men det virker som om du har godt styr på dit forbrug. Selvom det sjældent er tilfældet særlig længe med den stof gruppe.
Nevertheless, så kunne det muligvis være "fine" alternativer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]