Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 aug 2025 01:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej guys!

Jeg har været på arbejde i aften, som bartender, og min kæreste var i byen. Hun forsvandt pludselig, og så fik jeg at vide at hun var taget på skadestuen, for at blive testet for stoffer, da hun havde mistanke om, at nogen havde puttet stoffer i hendes drink.

Skadestuen ville desværre ikke gøre noget ved det (ikke engang teste hende), da hun ikke kunne anmelde det, fordi hun ikke vidste hvem der havde gjort det.

Vi har heldigvis nogle tests inde på vores bar, og 3 ud af 3 test viser at hun er positiv over for Amfetamin.

Hun er ved bevidstheden, og virker normal, men hun siger hun har koldsved, og ting går hurtigere end de plejer, og føler sig utilpas.

Er der nogen som har erfaring med dette? Kan man komme ind på skadestuen i morgen når vi vågner, og blive testet, eller gør de slet ikke sådan noget?

Og hvad kan jeg gøre nu? Sukker? Mad? Masser vand?

Håber nogen kan hjælpe mig :)

Mvh Superoxid

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis hun har det nogenlunde, så bare sørg for at få en almindelig mængde af vand, og gerne også mad hvis hun kan spise noget. Om ikke andet, så noget yoghurt eller grød, det er måske nemmere at få ned(jeg skriver dette fordi mange oplever mangel på appetit og besvær med at spise på amfetamin). Og ellers skal hun bare vente til virkningen ophører, der kan gå mellem 8 og 20 timer(20 hvis det er methamfetamin hun har fået), fra indtagelsestidspunktet. Hun skal naturligvis ikke køre bil så længe hun er påvirket. Og når hun kan sove, så skal hun få sovet godt igennem, så er der gode muligheder for at hun har det fint i morgen, uden gener efter weekenden.

Det er dog ikke unormalt at opleve nogle følelsesmæssige udsving i dagene efter, så hvis dette sker, så se i første omgang tiden an. Er det ikke forandret efter en uges tid, så søg læge(husk i den situation at se på hvilke andre faktorer der også kunne tænkes at være årsag).

Alt det bedste herfra.

Junior medlem
Brugeravatar

1000 tak for svaret!

Jeg holder lige lidt ekstra øje med hende, og finder noget nemt mad til hende :)

Rigtig god dag

Dedikeret medlem

bare husk og fortæl om at det går en rimelig psykisk på alligevel uden man tænker så meget over det så man kan sagtens komme til at tænke meget negativt har jeg erfaret..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]