Ja, MXE og serotonin releasing agents (MDMA, Coke, Amf osv.) bør ikke blandes. Tag evt. ketamin istedet for, hvis du absolut skal blande det med dissociative.
Nu er coke ikke et serotonin releasing agent (SRA), men en reuptake inhibitor, ligesom MXE.
Angående det "farlige" ved at kombinere SRAs og mxe (som mange påstår det er), har jeg endnu ikke fundet en undersøgelse, der viser at man kan risikere serotonin syndrom ved normale doser af denne kombination. Tværtimod kan reuptake inhibitors som MXE være med til at nedsætte serotoninreleaset ved brug af SRAs. Det menes faktisk også, at SSRIs (antidepressanter), som har samme overordnede effekt på serotoninsystemet som MXE, er neurobeskyttende under og efter MDMA-påvirkning. Disse SSRIs nedsætter også den subjektive oplevelse af en MDMA-tur kraftigt.
Nå det så er sagt, er det selvfølgelig altid vigtigt at være forsigtig (!!) med kombinationer, især når det handler om serotoninsystemet og SRAs.
Og lige præcis denne kombination virker slet ikke tiltalende for mig alligevel, og det er sandelig ikke fordi jeg anbefaler den. Synes bare at det bliver lidt for nemt og lidt for meget broscience at dømme kombinationen som direkte farlig.
Men ja, ketamin er blevet brugt med MDMA mange gange, så der er ihvertfald ikke noget direkte farligt ved den kombination.