Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 aug 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dexofan
Junior medlem

Geografisk sted: På toppen af verden
Hej alle.
Jeg er blevet syg og har fået ordineret dexofan af lægen, samt dexofan skal jeg også tage NASONEX næsespray, Primcillin og Paraghurt. Plus alle de vitaminer som jeg dagligt tager. Jeg har læst lidt op på hvad dexofan er, og af hvad jeg kan læse mig til, skulle 10-20 piller give samme effekt som lsd? Og man kan komme i et misbrug af det. Mit spørgsmål er så, er det rigtigt hvad jeg har læst? Og hvordan påvirker det mig når jeg skal tage 3 piller om dagen, når jeg oven i tager alt det andet?

På forhånd tak for hjælpen. :-)

- DBB

Titel: Re: Dexofan
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Effekten er ekstrem langt fra LSD, det minder mest om en meget dirty-feeling omgang MXE med bodyload fra helvede den første times tid. 3 tabletter dagligt vil ikke påvirke/skade dig.

Har du nogen tilovers efter du har været syg, kan du overveje om du vil tage det rekreationelt, dog er jeg sikker på det bliver en once-in-a-lifetime experience da de fleste ikke finder rusen behagelig.
Gør dig selv en tjeneste og læs vores DXM side her: http://psychedelia.dk/wiki/index.php/DXM på den måde ved du at du ikke bliver fejlinformeret.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Nu har jeg aldrig prøvet DXM, men jeg er overbevist om at det ikke virker ligesom LSD!
Ingen af de dissociativer jeg har prøvet(ketamin, mxe, 3-meo-pcp) har virket særligt meget ligesom LSD. Selvom de kan have visse ligheder, er der verdener til forskel :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes det interessante ved dxm, var den sensitive side man så af sig selv på comedown. Godt nok var jeg kun 16 på daværende tidspunkt, men det endte med vi sad og snakkede om de problemer vi havde nært på livet. Vi holdte altid hinanden med alle 4 hvis vi fik kløe-attack, hehe. Nogle år siden, så hukommelsen kan svigte..

Enig med puny_pete; Det føles ræti dirty. Alternativet kunne være at skaffe noget ketamin, hvis du vil prøve at have en ud-af-kroppen oplevelse.

Junior medlem

Er jeg den eneste, der har haft ekstremt fantastiske oplevelser med DXM? Jeg har efterhånden erfaring med en del især psykedeliske stoffer, deriblandt et virkelig intenst LSD-trip og adskillige svampetrips af ofte ret høje doser, men jeg regner stadig nogle af mine ture med DXM som nogle af mine absolut mest interessante stofoplevelser. Jeg har haft nogle af de mest absurde visuals overhovedet på DXM, og jeg skal helt klart have prøvet enten MXE eller ketamin for sammenligningens skyld.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]