Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Halløj derude.
Vi er en flok tøser som skal til vinter tam tam, på mdma, for første gang.
Vi har prøvet mdma omkring syv gange, været i byen på det første gang vi prøvede det(og senere fundet ud af det vidst var methylone i stedet), så vi var ret forsigtige. Det var en pisse fed aften men vi var ikke oppe at køre, og havde mere lyst til at sidde roligt og glo på det skide neon lys :lol: Ved dog ikke hvordan det ville ha været vidst det var "rigtig" mdma og dosen var større(vi har indtaget større doser(jeg begyndte at se ting der ikke var der, gaderne snurrede rundt osv :shock: ), dog derhjemme hvor vi bare hyggede os efter en bytur). Jeg prøvede at tage i byen på rigtig mdma(det var meget vildere!) men alle mine tanker var for overvældende, at jeg måtte tage hjem igen da jeg ikke kunne "slappe af" og nyde at jeg var blæst pga. jeg følte alle kunne se det og jeg skammede mig måske en smule :lol:

Men det store spørgsmål er: Kan man godt holde sig kørende på mdma til tam tam og fyre maks af?

Vi har snakket lidt om at blande amfetamin, men har læst lidt rundt og fundet ud af det vidst er en dårlig ide. Har desuden heller ikke rigtig lyst til ammo nedtur dagen efter, for kæft det er slemt hos mig.

Og nogen der har været til tam tam? evt. oplevelser er alting sjove at læse om :D :D og hvad deeelen gør man med politi?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som du måske har opdaget er det ret forskelligt hvodan folk reagerer på mdma, nogen bliver friske andre gør ikke. Jeg bliver selv nærmest træt, jeg har i hvert fald slet ikke lyst til at rende rundt og feste, men vil meget hellere sidde ned og snakke med vennerne og bare nyde rusen. Det hjælper ikke at tage højere doser, man kommer ikke pludselig over en grænse hvor man bliver frisk igen.
Den bytur du beskriver hvor det blev for overvældende kunne tyde på at du har taget for meget, prøv at hold lidt igen.

Junior medlem

Vi holder også en lille pause fra stoffer :) Og tak for svar! Det ville bare næsten være synd IKKE at tage emma til tam tam... men det ville fandme også være nitten at blive træt!

Junior medlem
Brugeravatar

personligt kan jeg godt lide mdma og synes det er en dejlig rus, dog bliver jeg heller ikke så frisk af det, så hvis jeg skal i byen på det eller når jeg skal til tam tam putter jeg noget amf i bomberne også. :) det virker! så kommer der gang i den :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Den eneste gang jeg tog til Tam Tam, var jeg på mdma. Stod i en kø i halvtimen i stiv kulling, inden min ven og jeg besluttede os for at tage hjem, og hygge chille derhjemme istedet. Det var en virkelig god beslutning, havde fantastisk nat hvor vi havde gang i alt muligt geil och sjov.

Men hvis I kommer ind, kan I sikkert også få en meget god aften. Bare pas på dem med skudsikreveste og tattoveringer og muskeltrækninger i ansigtet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
når jeg er påvirket af mere end 150 mg mdma så bliver jeg "floored" altså, jeg får mere lyst til at sidde ned, gå en tur eller sådan, end at gå amok på dansegulvet.

små doser er bedst til trancedance i min optik.
men skal da ikke nægte at jeg gav den fuld spade til winter tamtam 2012 på 450 mg.

Junior medlem

Bare pas på dem med skudsikreveste og tattoveringer og muskeltrækninger i ansigtet...

Hvorfor?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der har været et par "episoder" til tamtam, men så længe man ikke spiller smart så ville jeg ikke være utryg ved at være derinde. folk er der jo for at have en fest.

Junior medlem

Hahah! Tror ikke vi er typerne der spiller smarte :P

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Tror heller ikke "de" slår så meget på piger... Hvert fald ikke som det første :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
De kan finde på hvad som helst, så paspå dem alligevel...

Junior medlem

Vi passer på, vi kommer jo bare for at høre noget godt musik! :)

Junior medlem
Brugeravatar

I vil sagtens kunne fyre den af på mdma til tam-tam. Bare husk at indtage mdma'en oralt. Så holder det meget længere og i mindsker de skadelige virkninger, i forhold til hvis i gik og "hygge-sniffede" af posen hele aftenen :D i kan så altid supplere med en enkelt streg når emma effekten er på ved ned af bakke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Så længe du er klar over at blandingen af Amfetamin og MDMA har større neurotoksitet end MDMA i forvejen har for sig selv - Jeg ville personligt holde mig til mdma, en bombe på omkring din kropsvægt x 1.5 plejer at gøre mig frisk og klar på fest.
husk for guds skyld at drikke vand, især!! hvis du blander amfetamin og MDMA. Flere stimulanser = større chance for overophedning, og dehydrering. Især hvis du banker den af på dansegulvet hele natten.

Hvis du så endelig gør det, så drik gerne ½ L vand engang hver time - til hver anden.

Og, bare lige for at være på HR-siden - Få nu styr på hvilke stoffer du tager, hvilke doser det skal tages i, og lad vær og tage det efter byture hvor du har drukket, og lad vær at tage så meget det hele sejler. Det er altid sjov og farver, indtil forvirring sætter ind, og du tror du skal dø. :roll:

Junior medlem

Mange tak for svarerne! :)

Og, bare lige for at være på HR-siden - Få nu styr på hvilke stoffer du tager, hvilke doser det skal tages i, og lad vær og tage det efter byture hvor du har drukket, og lad vær at tage så meget det hele sejler. Det er altid sjov og farver, indtil forvirring sætter ind, og du tror du skal dø. :roll:

Det har også været en fejl - begge gange. Men når man er fuld, synes man ofte dårlige ideer er gode :)

Insane psychedelia user!

Så længe du er klar over at blandingen af Amfetamin og MDMA har større neurotoksitet end MDMA i forvejen har for sig selv - Jeg ville personligt holde mig til mdma, en bombe på omkring din kropsvægt x 1.5 plejer at gøre mig frisk og klar på fest.

ahh, er det ikke lige lovligt meget?? Jeg tror sgu du kradser af hvis du tager flere kilo af lortet. :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

ahh, er det ikke lige lovligt meget?? Jeg tror sgu du kradser af hvis du tager flere kilo af lortet. :mrgreen:

Oooog så er det nu, du skal slå tænkeren til og gennemskue, at Flux selvfølgelig mente "din kropsvægt x 1,5 mg" og ikke kilo. Så hvis du vejer 60 kilo, skal du tage 90 mg. Det er en temmelig safe mode at dosere på.

Og sæt dig så over i skammekrogen! :stupid:

Junior medlem

Er der nogen der har haft problemer med politi til tam tam?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har en ven som blev taget før han kom ind, fordi han havde "store øjne". han havde taget, men tror det var ikke kicket ind, så det var nok mest fordi han så suspekt ud.

der var både en del politi inde til festen og endnu mere civil politi, da jeg var der... ret komisk med sådan nogle 40 årige trunter i lyserød hoodie og øresnegl, der lader som om de bare er helt vilde med tramp... de er IKKE svære at spotte.
når i først er inde så skal i bare holde posen i bukserne og ellers gøre jeres ting... politiet skrider kun ind hvis man står med dope fremme, ryger en joint eller generelt opfører sig dumt.. de lader alle syrehovederne ligge og trippe ud på gulvet, så hvis man danser osv er der ingen probs.

Medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede at tage i byen på rigtig mdma(det var meget vildere!) men alle mine tanker var for overvældende, at jeg måtte tage hjem igen da jeg ikke kunne "slappe af" og nyde at jeg var blæst pga. jeg følte alle kunne se det og jeg skammede mig måske en smule :lol:

har selv oplevet at alting kan blive for overvældende på MDMA, og tankerne suser rundt i hovedet så du i sidste ende glemmer dig selv og spilder dit blæs IMO.

Så ryg et par hvæs på en joint og kom ned på jorden med emma rusen i behold endda, garantere dig for at det er en led kombo, som jeg nok ikke er ene om at syntes. Bare sørg for at du ikke drukner MDMA i weed rus. Det er mere et supplerende middel til din blæser ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]