Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Som beskrevet er jeg afhængig af skyllemiddel. Det er noget jeg er meget flov over, og kun min kæreste kender til mit misbrug. Det startede da jeg begyndte at vaske tøj for første gang. Jeg syntes skyllemidlet duftede godt, og blev ved med at dufte til det hver gang jeg skulle vaske tøj. efter et halvt år tid, valgte jeg så at smage på detm, og det smagte lige som jeg forventede, pisse godt. Jeg startede bare med at slikke skruelåget, og er nu endt med at DRIKKE et helt låg, næsten hver dag. Jeg har aldrig læst bag på etiketten, men ved self det ikke er sundt. Jeg får altid sådan en rar følelse når jeg har drukket et låg, og det som om det tager al stressen væk. :hm:

Er det bare mig der er mærkelig, eller er der måske andre der kender til nogen der har lignende afhængighed?
HJÆLP

Hvad gør det ved mig? :life:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Det er ekstremt mærkeligt at indtage og blive afhængig af skyllemiddel.
Jeg håber inderligt at du er en troll, for det er simpelthen for dumt.
Stop omgående og opsøg læge for at finde ud af hvordan du kommer ud af den situation, den er absolut ikke holdbar (!?!)

Junior medlem

Ja, tænkte nok jeg ville få den reaktion, men kan simpelthen ikke stoppe igen, og synes det for flovt at gå til lægen.. Har prøvet at stoppe af mig selv, men kan sku ikke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Stop omgående og opsøg læge for at finde ud af hvordan du kommer ud af den situation, den er absolut ikke holdbar (!?!)

Som Kazim sagde opsøg en læge, husk på at de har tavshedspligt. En af stamgæsterne på stamværtshuset måtte en gang have hjælp for at komme ud af sin afhængighed af kryds og tværs, der til sidst var blevet så slemt at han havde svært ved at passe sit arbejde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder somom det er en form for tvangshandling(?). Gå til lægen med det, også selvom du synes det er flovt

Junior medlem

Det er også bestemt en form for tvangshandling, har virkelig ingen idé om hvorfor jeg gør det, siger altid til mig selv jeg skal stoppe, indtil jeg igen fanger mig selv i det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Vi bliver nødt til at antage at det ikke er en troll, udelad venligst offtopic kommentarer.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
For dit helbreds skyld, så stop eller få hjælp til at stoppe.. Lægen kan give dig en henvisning eller selv hjælpe.. Det føles måske flovt, men det er det lægen er der for, han/hun ser alligevel masser af ting, folk synes er flove..

Citat:
Fabric softeners contain chemicals that impregnate fabric and are released over time. These chemicals may come in direct contact with the skin and may be absorbed or inhaled. Certain ingredients release formaldehyde, which has been linked to cancer in laboratory tests.[6] Among other softener components are benzyl acetate (linked to pancreatic cancer), benzyl alcohol (an upper respiratory tract irritant), and chloroform (a neurotoxin and carcinogen).[7] Some chemicals are neurostimulants or irritators and may be linked to central nervous system toxin exposure symptoms like headaches, disorientation, mood swings, numbness in face or extremities, memory loss, or irritability.[8]

http://en.wikipedia.org/wiki/Fabric_softener

Dertil kommer at det er et typisk allergen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg tror at hvis en person kunne ramse alle de bivirkninger op/ skader der med tiden ville komme (hvis nogen ikke allerede er sket) ville du stoppe, hvis det er rigtig du gør dette må du finde en anden og mere harmløs måde at komme af med stressen på, kroppen er istand til at bekæmpe meget gift og nedbryde, men før eller siden vil den jo bukke under på den ene eller anden måde, det må være utroligt stressende for hele dit system (organer) os.v. kan du ikke bare lade vær ? jeg mener jeg tror ikke der er noget i skyllemiddel der er fysisk afhængigheds skabende (hæng mig ikke op på det lol) så at du er psykisk afhængig er måske muligt, men find en måde at hurtigst muligt at få det løst på, søg læge ! han er her for at tage sig af den slags problemr, også selv om de er mærkelige, og jeg er sikker på at det langt fra er det værste han har set folk gøre ved sig selv.

Junior medlem

Tak for alle jeres kommentare, det hjælper en del at hører folks meninger :) Ved ikke hvad en "troll" er, haha, og har slet ikke styr på noget herinde. Er ny, så lær mig gerne jeres sprog :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
en troll er en der tager pis på folk ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Slug egoet og opsøg hjælp ved en læge og / eller psykolog.

Hellere det end at fuldstændig ødelægge din krop. Hvilket er hvad du er i gang med. :(

Medlem
Brugeravatar

Det lyder rigtig usundt! Hvis du ikke kan komme problemet til livs, tror du ikke du kunne finde et sundere fix du kunne erstatte det med?

- bare af ren nysgerrighed, kan man virkelig få en et reelt trip af skyllemiddel? I så fald hvordan er det? - Ikke fordi jeg i min vildeste fantasi ville tage sådan et dejlig shot af Ariel's fineste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Som jeg også har beskrevet i en anden post, bliver jeg sexuelt opstemt af en bestemt type parfume der findes i visse typer skyllemiddel. Det har nogen gange affødt nogen mere eller mindre akavede situationer. Jeg har flere gange overvejet at anskaffe det og prøve at eksperimenter med det. Men jeg tror enten det ville blive for meget eller for ulækkert. Eller begge ting, har jo ikke prøvet så ved det ikke. Men havde en gang veninde der tit brugte en parfume der duftede på samme måde, og det var hel klart et kraftigt afrodisiak for mig.

Så du er ikke alene. Men du bliver simpelthen nød til at stoppe omgående med at drikke skyldemiddel. Det dur ikke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Eftersom skyllemiddel ikke er et must, kan du så ikke stoppe med at bruge det i din tøjvask? Altså fjerne det fra dit hjem, så du skal gå ud og købe en hel flaske/dunk, kun til at indtage, hvis du vil have dit fix. Så når du måske på vej i brugsen at tænke over situationen.

Hvis troll... Well played.

Medlem
Brugeravatar

Stop omgående og tag til lægen før du dør man, din lever må da allerede være vold kneppet :!:

Junior medlem

Geografisk sted: Store V!
Det behøver ikke være en troll...
Jeg har faktisk set en Tv-serie for nogle år tilbage om folk med mærkelige vaner og afhængigheder.
Fandt lige et klip på youtube (Tv-serien) om en person, som er afhængig af at spise deodorant:
http://www.youtube.com/watch?v=vsqvH0ogq54

Så jo, selvom det er usædvanligt med sådanne vaner, så er der flere der har dem.

- Men ja, MissHalabi, du skal lade være med, at være flov over din afhængighed og så søge læge - han har sku set så mange mærkelige ting og sikkert også mærkeligere ting. Held og lykke :)

Junior medlem

MissHalabi- Skyllemiddel er livsfarligt at indtage! De tensider der er i er til for at opløse fedt i vand, hvilket er en kemisk process! Jeg tør slet ikke tænke på hvilke konsekvenser det har for din krop.

Jeg kan sidde her og fortælle dig at du skal stoppe omgående, din læge vil gøre det samme. Jeg tror ikke det vil virke på din afhængighed, der ligger klart noget bag dit problem og jeg vil klart anbefale at du opsøger en psykolog og når til bunds i din psykiske afhængighed. Hvis du går på en uddannelse, er der 100% tilknyttet en psykolog til skolen, jeg synes du skal opsøge ham/hende!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
http://samvirke.dk/forbrug/artikler/skyllemiddel-haardt-miljoeet.html
det er 100% meget skadeligt for dig synes du skal stoppe

Dedikeret medlem

Hej!
jeg mener osse at du bør kontakte din læge! og syntes jeg du skal overveje at købe noget super billigt og/eller helt neutralt skyllemiddel?.. de dyre mærker gør jo meget for at man skal anvende deres middel.. med duftstoffer, farve indpakning osv! -for så jeg tror det vil vœre nemmere at holde dig "clean"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]