Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 jun 2016 19:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2014 12:48
Indlæg: 97
Hej Psych! :)
Har læst rundt omkring her på boardet, at folk har blandet coke med vand og så herefter i en næsespray.
Men har ikke rigtig kunne finde så meget yderligere.

Hvad er jeres erfaringer med dette 'trick'?
Tænker at det er et meget smart trick til bla. festivaller og for dens sags skyld bare fest generelt. - Hvis der er noget politi og sådan lidt indblandet.

Tænker at det umiddelbart burde virke som normalt og ikke rigtigt miste noget af effekten.

Og hvis det er noget i gør/har gjort eller har prøvet, hvor meget bruger i så til hvor meget?

På forhånd, tak!

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2016 21:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Har overvejet samme trick, men jeg har altid haft det lidt svært med at blande mit dyrt opkøbte coke med vand - af frygt for at det skulle fucke op og dermed penge tabt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2016 22:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Kan bestemt sige god for metoden. Super nem at klargøre, og som du selv er inde på, ideel til festlige events, hvor man ønsker diskretion. Optagelsen i slimhinderne sker lettere, og er mere skånsomt for næse partiet end baner. Desuden undgår man tilstoppet og løbende næse, som kan være et ret så afslørende tegn.
Blandingsforholdet afhænger af hvor meget kokain du ønsker pr hit. Jeg mener at forstøveren afgiver 1 mL væske pr tryk. Så hvis du f.eks. plejer at sniffe en bane på ca 100 mg, så hedder blandingsforholdet 100mg/mL.
Køb en saltvands næse spray og hæld væsken ud. Brug en pipette eller engangsprøjte til, at afmåle mængden af demineraliseret vand, og tøm derefter væsken i næse sprayen. Afvej kokainen, som knuses/pulveriseres inden det tilsættes væsken.
Sæt hætten på, og ryst opløsningen i 5 min. Coca-næse-sprayen er nu klar til, at tjene sin lystige ejermand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2016 23:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2014 12:48
Indlæg: 97
Københavnerdrengen skrev:
Har overvejet samme trick, men jeg har altid haft det lidt svært med at blande mit dyrt opkøbte coke med vand - af frygt for at det skulle fucke op og dermed penge tabt.


Lige præcis det samme her..

z3n, mange tak for den fine besvarelse!

Jamen det vil da være stærkt med i mine overvejelser.
-Kan være det lige skal afprøves før en eventuel festival :P

Endnu engang, tak!
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2016 00:08 
Ja det er super smart. Jeg fik fornøjelsen af at prøve det, sammen med en fra klassen for nogle dage siden, der er ret glad for Kokain . Jeg undrede mig med det samme, over hvorfor det ikke er sådan, de fleste indtager deres Kokain. Jeg synes det var mere behageligt, end at få pulver op i næsen, og det virkede upåklageligt. Det var åbenbart hans nye måde, at kamuflere sit til tider daglige forbrug.


Top
  
 
Indlæg: 09 jun 2016 00:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Men virker det både med jævn coke og rigtig god coke? Altså hvad har vand af indflydelse på de cutstoffer, der måtte være i "dårlig coke" kontra vands indflydelse på et mere rent produkt? Gør vandet overhovedet intet negativt for coken, så man på en måde mister værdi af sit produkt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2016 01:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Anser de betegnelser for subjektive, og derfor umulige at tage udgangspunkt i.
Den færdige opløsning af kokain og demineraliseret vand, skal være uden bundfald et cetera. Sådanne afvigelser kan skabe problemer med forstøveren.

Ved stuetemperatur kan 1 mL vand opløse 1,8 g kokain.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 maj 2019 18:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 maj 2018 19:34
Indlæg: 95
Åbner en ældre tråd fra 2016 : efter man har blandet coke og saltvand og hældt i næsespray : hvor lang tid holder det sig ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2023 19:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 nov 2023 19:37
Indlæg: 1
Hvordan får i åbnet sådan en næsespray, de er svære at åbne


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2023 22:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 aug 2004 19:48
Indlæg: 568
Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jupjup skrev:
Hvordan får i åbnet sådan en næsespray, de er svære at åbne


Du kan købe tomme næsesprayflasker til ganske næsten ingen penge på det store internet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2023 22:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2023 00:03
Indlæg: 9
Fedt trick, det vil jeg også prøve.
Der bliver talt om både demineraliseret vand og saltvand. Hvilken forskel gør det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2023 03:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Celsius4554 skrev:
Fedt trick, det vil jeg også prøve.
Der bliver talt om både demineraliseret vand og saltvand. Hvilken forskel gør det?

Nu har jeg ikke prøvet denne galninge-metode. & kommer heller ikke til det da kokain ikke virker godt på mig længere.
Men hvis man tænker sig om, så kan man regne ud, at demineraliseret vand er mere rent og velsmagende end saltvand fra Kattegat.
Hvis man vil undgå evt. infektion, ding dong. Demineraliseret vand kan købes i din lokale købmand, 12 kr. for en liter sidst jeg skulle bruge det.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2024 13:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
Det virker ved langt de fleste ''snuff'' ketamin amfetamin, samt kokain som du selv er inde på, husk dog som The-Midnight-Howl påpeger at 100 mg koka ska du mindst opløse i 1 ml vand du skulle jo nødig overdosere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team