Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Indlæg: 16 feb 2015 20:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
I flere timer?
Første gang jeg prøvede 25-c havde jeg en tydelig bitter/klam smag i munden i flere dage. Dagen efter havde jeg også periode i l løbet af dagen hvor mine hænder, arme og ansigt blev følelsesløs. Forstået på den måde at hvis din fod sover agtigt, bare på så lam måde i hele ansigtet. Det var rimelig nederen. Mærkerne var på 1200ug og jeg tog halvandet.

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2015 08:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 feb 2003 02:01
Indlæg: 368
Kan NBOME forefindes i flydende form? Eller kan man være rimelig sikker på at flydende LSD vitterligt er LSD?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2015 10:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
D|(@ skrev:
Kan NBOME forefindes i flydende form? Eller kan man være rimelig sikker på at flydende LSD vitterligt er LSD?

Vil tro det meste nbome i dk er på mærker.
De er uhyre billige, helt ned til 1kr pr mærke, så tror det er den vej folk går..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2015 12:09 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Der er skam flydende NBOMe i omløb i DK, det sælges i næsespray-beholdere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2015 12:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Det var jeg ikke klar over..
Det er ikke særlig udbredt her hvor jeg bor. Heldigvis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2015 15:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2014 23:01
Indlæg: 20
Nå, jeg synes lige at jeg vil joine den thread her med noget personlig erfaring og information vedrørende 25i-nBOME, da jeg har prøvet stoffet et par gange nu - først uden at vide det og senest 'med fuldt overlæg'.

Jeg købte 10 blotters i troen om at det var LSD for et par måneder siden til en god pris og tænkte: Så skal der smeltes igennem. (Jeg har erfaring med LSD som jeg har prøvet 4-5 gange tidligere, senest et rigtig godt 400ug trip for en måneds tid siden).

En kammerat og jeg startede med at tage 3 frimærker og fik hurtigt den utrolig grimme sag i munden som folk beskriver og følelsesløsheden i munden, i dét øjeblik vidste vi begge at det er sgu nok ikke LSD vi har fået fat i her, men vi trækker på skulderen og beslutter os for at fortsætte vores tur. Omkring 30-45 minutter efter indtagelsen kan vi begynde at mærke come-up'et i kroppen på samme måde som LSD – det lille rush der lige kommer før det hele begynder at smelte og farverne kommer frem i luften. Farverne kom bare aldrig på samme måde som LSD, der var lidt 'krymmel' her og der og skyggerne bølgede som et mildt LSD trip. Vi sad og hørte noget dejligt musik fra de gode 60ere og så noget fjernsyn, hvor alt bare så ret mærkeligt ud – ansigterne osv. men ikke noget vildt. Der går omkring 2 timer, før vi begge bliver enige om at spise 1 1/2 mærke mere hver, da der hverken er nogle farver, hallucinationer osv. som der normalt er på LSD, vi er faktisk ret skuffet på det tidspunkt over oplevelsen og der går ikke længe før jeg begynder at få de såkaldte nakkespændinger folk har skrevet de har fået af NBOMe, ikke noget som generede helt vildt – men de var der bare. Umiddelbart efter vi spiste den sidste dosis tog vi ned mod byen og det hele dæmpede ret hurtigt af tiden. Jeg vil tro det varede maks 4-5 timer med synlig effekt, svarende til et 50-100ug LSD trip – og vi havde altså spist 4 1/2x 1200ug 25i-NBOMe.

Det var (måske) første og men i hvert fald sidste gang jeg har tænkt mig at tage NBOMe. I forhold til at folk rundt om i verden er blevet indlagt og at der er sket random dødsfald ved brug af stoffet – og så hvilken effekt og måden det påvirker én på, i forhold til LSD, så er det ikke et stof jeg nogensinde har tænkt mig at prøve igen.

Jeg har efterfølgende taget kontakt til vedkommende der solgte mig dem og fortalt det er dårlig stil at sælge det som LSD og har beklaget. Det var også i den forbindelse at jeg fik fortalt det var 1200ug NBOME-mærker.

Så mit råd er; Hold jer fra 25x-NBOMe og anskaf noget LSD i stedet.

Billede
De indkøbte 10 stk. 25i-nBOME - 1200ug

_________________
(−)-(6aR,10aR)-6,6,9-Trimethyl-3-pentyl-6a,7,8,10a-tetrahydro-6H-benzo[c]chromen-1-ol-D-lysergsyrediethylamid-3,4-methylendioxy-N-methylamfetamin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2016 22:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 aug 2016 21:56
Indlæg: 3
Hey.. Jeg er en gut på 21, der efterhånden har været de fleste stoffer igennem borset fra Heroin og lign.
Jeg er dog stadig rimelig grøn på det psykedeliske punkt, men vil gerne udforske denne verden mere!
Jeg har prøvet svampen et par gange og jeg har prøvet 25i-nbome 5 gange, ca.
Men det seneste års tid, har jeg holdt mig væk fra alle slags stoffer der kunne give mig visuals pga en oplevelse på amfetamin, som gik grueligt galt.
Meeeeeeen... De sidste par uger har jeg VIRKELIG fået blod på tanden ift. det psykedeliske!
Så mit spørgsmål til jer er følgende: Hvilken psykedelisk substans ville være god til en "nybegynder"
( -Jeg har hørt mange sige 2C-B, noget med at det ikke er så meget inde i hovedet på dig og så psykedelisk men mere bare nogle lækre farver... men jeg ved ikke. Derfor spørg jeg jer :) )
På forhånd tak. Kokus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2016 21:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 sep 2016 20:02
Indlæg: 15
kokus1312 skrev:
Hey.. Jeg er en gut på 21, der efterhånden har været de fleste stoffer igennem borset fra Heroin og lign.
Jeg er dog stadig rimelig grøn på det psykedeliske punkt, men vil gerne udforske denne verden mere!
Jeg har prøvet svampen et par gange og jeg har prøvet 25i-nbome 5 gange, ca.
Men det seneste års tid, har jeg holdt mig væk fra alle slags stoffer der kunne give mig visuals pga en oplevelse på amfetamin, som gik grueligt galt.
Meeeeeeen... De sidste par uger har jeg VIRKELIG fået blod på tanden ift. det psykedeliske!
Så mit spørgsmål til jer er følgende: Hvilken psykedelisk substans ville være god til en "nybegynder"
( -Jeg har hørt mange sige 2C-B, noget med at det ikke er så meget inde i hovedet på dig og så psykedelisk men mere bare nogle lækre farver... men jeg ved ikke. Derfor spørg jeg jer :) )
På forhånd tak. Kokus.


Så længe du er tryg ved dine omgivelser er 2cb fantastisk, men også som du selv siger, giver det dig ikke en specielt invendig klarhed som ved eksempelvis psilocybin, men du vil vil derimod være meget optaget af dine omgivelser som lyset, akustik og divserse "mønstre". I tilfælde af du tripper med andre vil deres ansigter ændre sig efter din opfattelse af dem osv. men tag ikke mere end 18mg eller 20mg, da det er ekstremt doseringsfølsomt. En dobbelt up kan nemt blive for meget i visse situationer og gør en god eller moderat oplevelse til noget forfærdeligt :) - og du har ikke lyst til at "miste dit shit" på 36mg 2cb. Det har jeg erfaret. :peace:


Senest rettet af svampefund234 10 sep 2016 21:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2016 06:07 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
hej kokus1312.

Var det en psykose du havde i forbindelse med amfetamin? hvis du for nyligt har haft en psykose, burde du behandle hallucinogener med stor respekt.
Har selv haft en forbigående psykose af netop amf, og endte på psyk (gik latterligt amok i streger uden søvn). Har taget forskellige psykedeliske stoffer efterfølgende uden det har været et problem overhovedet.
Men dermed ikke sagt at du bare skal maxe ud xD ehe...
Jeg ville anbefale svampe eller 2c-b. changa i en mind dose hvis du har de rigtige folk med

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 okt 2016 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 aug 2016 21:56
Indlæg: 3
Tak for svar begge to! Svampefund234 & Mursu.
Mht Amfetamin psykosen, er det ved at være halvandet/to år siden :)
Prøvede Lsd på bornholm for et par måneder siden og det var virkelig lækkert! Dog havde jeg et tanke mønster jeg ikke helt kunne kontrollere til tider, under trippet. (150 ug)
Meeeeeeeeen...... Prøvede 2cb for første gang til et Drum and Bass event i går. Og hold nu kæft hvor var det fantastisk!! Delte en 25 mg pille med min kammerat og vi havde den smukkeste aften :)
Helt klart en oplevelse der har gjort godt indtryk på mig (og ham). Og fornøjelsen skal gentages!
God aften.
- Kokus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2017 09:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Ville den her kunne skelne mellem LSD og NBOME ?
https://chillo.dk/narko-tester/4122-ez- ... doler.html


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2017 11:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Xun
Ja. Så vidt jeg husker bliver den lilla hvis det er LSD.
Mener det er en af de test kits jeg har, og der var ingen tvivl om at det var LSD.

I øvrigt skriver de: "Ingen farve = ingen syre!
Vil ikke reagere på N-BoMEs, DOB etc."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2024 13:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 00:31
Indlæg: 808
Geografisk sted: ved havnen
nboome er for folk der gerne vil besøge den lukkede afdeling, du blir skør af lortet! lsd er lsd og skal ikke erstattes ,med nbome eller noget lignende. lsd i sin rene form gir dig så meget i forhold til, så hvorfor lave en kemisk ødelæggende udgave? det er skuda det største fuck up jeg har set i narkoverdenens historie


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2024 12:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Større end fentanyl epidimien? :D

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 114 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team