Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 12:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kære Psychedelia.dk

Vi kender allesammen problemerne ved rejsning under rusen af stofferne, men jeg er nu begyndt at have rejsning problemer også når jeg er ædru. Jeg har over de seneste 10 uger taget MDMA 6 gange, de første 2 gange tog jeg alt for meget, men de efterfølgende gange har jeg taget ca 300mg over en hel aften. Jeg har udover dette taget coke ca en 10 aftener, jeg ved godt at begge forbrug er ret høje, men hvilket af stofferne tror I det er som påvirker min rejsning? Det skal lige siges at det er både under masturbation og når jeg skal have sex med en pige, den bliver bare aldrig sådan rigtigt stiv...

Håber I kan komme med noget feedback vedrørende hvilket af stofferne I tror der er skyld i det og hvad jeg eventuelt kan gøre udover at skære meget ned eller stoppe med at tage dem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg har intet svar på, hvad det kan være. men både mig og min bedsteven har haft rejsnings besvær, når vi har kørt hårdt på..
min ven var til lægen på et tidspunkt med det, og fik at vide, at det er sådan semi normalt, når man har taget meget narko, og man pludseligt er clean igen. det eneste råd jeg kan komme med, er at holde en pause og så bare vente, det har altid virket for mig (godt nok med andre stoffer).
lad os se om der er nogle andre der har et bedre svar.

Dedikeret medlem

"Håber I kan komme med noget feedback vedrørende hvilket af stofferne I tror der er skyld i det og hvad jeg eventuelt kan gøre udover at skære meget ned eller stoppe med at tage dem."

Start nu alligevel med at tag dit forbrug af mdma op til overvejelse så du ikke ender sammen med de andre der mister livsglæden ;)

Medlem

Når jeg førhen har haft nogle små perioder hvor jeg har leget med opiater, så kan jeg mærke efter jeg er stoppet, at jeg er en del mere "følsom" end normalt og kommer hurtigere end jeg normalt ellers ville.

Selvfølgeligt ikke det samme du oplever, men pointen er at det ikke er helt unormalt at der går lidt tid før ens libido (skrev jeg virkelig det) bliver helt normal igen. Mit bedste råd er at holde en pause :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Misbrug af MDMA kan føre til depressionslignende tilstande. Rejsningsproblemer og nedsat libido er gangske normale symptomer på depression. Stop dit MDMA forbrug og problemet vil løse sig selv. Lad være med at stresse over det - du er ung og skal nok få gang i din bedste ven igen. Du skal dog stresse over at du har taget for meget MDMA for ofte og derfor skal stoppe (holde en lang pause) lige nu.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Vi kender allesammen problemerne ved rejsning under rusen af stofferne, men jeg er nu begyndt at have rejsning problemer også når jeg er ædru. Jeg har over de seneste 10 uger taget MDMA 6 gange, de første 2 gange tog jeg alt for meget, men de efterfølgende gange har jeg taget ca 300mg over en hel aften(...)

300 mg over en aften? Så vil jeg sgu ikke vide hvor meget dine første 2 doser var på. Prøv at læs op på doseringerne inden du begynder et stofforbrug.
I øvrigt må man forvente bivirkninger efter et så regelmæssigt brug.
:peace:

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
I gennemsnit har du taget coke en gang om ugen, og du har taget mdma lidt over hver anden weekend, i de sidste 10 uger.
Tror du ikke bare du skulle skære KRAFTIGT ned på dit forbrug?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Vi kender allesammen problemerne ved rejsning under rusen af stofferne, men jeg er nu begyndt at have rejsning problemer også når jeg er ædru. Jeg har over de seneste 10 uger taget MDMA 6 gange, de første 2 gange tog jeg alt for meget, men de efterfølgende gange har jeg taget ca 300mg over en hel aften(...)

300 mg over en aften? Så vil jeg sgu ikke vide hvor meget dine første 2 doser var på. Prøv at læs op på doseringerne inden du begynder et stofforbrug.

Det må man da også sige han har gjort hvis han har skåret sit brug ned til 300mg. 300mg er da ikke helt hen i skoven, men så er det også en god aften ihvertfald.
Jeg tror vist alle vi kender det med at det godt kan gå lidt for hurtig, et par weekender i streg.
Men ja, forbruget er stort her. Skær lidt ned så forsvinder dine potens problemer skam også nok, sammen med alle de andre bivirkninger du nok ikke har lagt mærke til endnu.

Insane psychedelia user!

Cokain er heller ikke noget der er skide godt for potensen. Det vil jeg mene er langt værre end MDMA. Det er i hvertfald min oplevelse.
Ryger du cigaretter? Hvis ja, så stop! Der er en reel risiko for at det ikke kun er stofferne der er skyld i lavere potens. Du kan være en af dem som bare mister evnen.
Hvor gammel er du?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu generalisere jeg lige en del. Men ALT kan jo sådan set være dårligt potensen. Dårlig mad, rygning, for lidt motion osv osv. Så mon ikke svaret er tydeligt - skru ned for dit indtag stoffer! Sex må og skal altid være vigtigere end en "falsk" rus.

Junior medlem

Tak for alle svarene, jeg holder en pause fra MDMA'en nu. Jeg tvivler stærkt på jeg har en depression eller optakten til en, da jeg aldrig har haft det så godt som jeg har det nu. Jeg er ret sikker på at potens problemerne ikke har noget med min alder at gøre da jeg kun er 19.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted

Det må man da også sige han har gjort hvis han har skåret sit brug ned til 300mg. 300mg er da ikke helt hen i skoven, men så er det også en god aften ihvertfald.
Jeg tror vist alle vi kender det med at det godt kan gå lidt for hurtig, et par weekender i streg.
Men ja, forbruget er stort her. Skær lidt ned så forsvinder dine potens problemer skam også nok, sammen med alle de andre bivirkninger du nok ikke har lagt mærke til endnu.

Hvis vi antager at MDMA'en er bare 50% rent så snakker vi stadig en stor dose og i 6 omgange over 10 uger inkl. kokain. Jvf. tidligere tråde så virker du, Flux., som en gut der godt kan tage fra og mit indtryk er også, at du er mere erfaren end trådstarter på 19. Set i dét lys, så har du tabt HR-brillerne, når du skriver at 300 mg ikke er helt hen i skoven. Måske ikke, men vi er rigtig godt på vej derud af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]