Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 aug 2025 20:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

I nogle Tabletter beregnet som 12 timers depottablet er det active stof "pakket ind" I små kugler som jeg mener kaldes mikrokrystaller. Det er I nogle versioner af OxyContin eks 40mg med depotvirkning som der er nogle små kugler I. Disse 'tabs" opløses hurtigt inde I munden (Under et minut) med det active er stadigvis ikke frigivet, da en normal depotpille jo ikke sådan opløses bare sådan inde I munden. Den er 12 timer om at blive ædt op. Men disse her har som sagt disse små "dumme" kugler.
Hvordan kan man bypasse det ?
Man kan ikke engang tygge de små krystaller ?
Hvad med 12 timer I vandbad ?
Har I andre foreslag måske

Mvh NewZero

Medlem

hvad med at knuse dem ? og så i et glas vand med pulveret

Junior medlem

Har faktisk lige bestilt en mini morter og I vandbad ,med det I et pat timer. Så er snapsen forhåbenligt klar.

Junior medlem

Hej ;) Ja, de er rimelig trælse da de kræver lidt mere arbejde, men det kan sagtens lade sig gøre at få pulveret ud af de helt små kugler. Jeg gør sådan at jeg fjerner farven fra pillen (coatingen) under vandhanden, forsigtigt da denne slags nemt går i stykker, og derefter knuser jeg den med en lighter el. lign, på et bord, knuser og kører lighteren frem og tilbage deri, også kan man se en masse kugler, og hvis jeg så skraber kuglerne med løs hånd med et dankort, så kan man skrabe kuglerne til side også vil der ligge noget pulver, som så er inde fra kuglerne. gentag dette et par gange, og snif så pulveret, når du har fået alt ud(nok umuligt at få alt ud, så putter du kuglerne i noget vand/juice og drikker dem, på den måde får du alt ud. det er hvertfald hvad jeg gør. håber det var forståeligt :b ellers kontakt mig bare ;)
har du mulighed for at undersøge mærket? for dem jeg er stødt på som bliver til små kugler ved knusning hedder Acino :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]